حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

انواع گوشواره‌های جواهر زیبا و خاص

آخرین بروزرسانی : 1402/11/03
انواع گوشواره‌های جواهر زیبا و خاص | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 130نویسنده : دسته بندی : دانستنی‌های گوشواره جواهر

همان طور که قطعا می دانید و چندین بار نیز متوجه شده اید، گوشواره ها انواع مختلفی را برای خود به همراه دارند و بخشی جدا نشدنی از استایل خانم های خاص هستند. در واقع گوشواره ها امروزه به عنوان یکی از بهترین و همچنین کاربردی ترین اکسسوری ها معرفی می شوند که می تواند صورت شما را جذاب تر از قبل نشان دهند. جواهری عبدالهی امروزه به عنوان یکی از بهترین مجموعه ها برای خرید انواع گوشواره های جواهر زیبا و خاص معرفی می شود؛ اما بهتر است قبل از این که انتخاب کنید قرار است چه گوشواره ای را برای خود خریداری کنید، با این اکسسوری جذاب بیشتر آشنا شوید و انواع مدل های آن را با یک دیگر مورد بررسی قرار دهید.

معرفی انواع گوشواره های جواهر زیبا و خاص

بدون اتلاف وقت و در ابتدای این مطلب به سراغ معرفی انواع گوشواره های جواهر زیبا و خاص می رویم. شما می توانید با در نظر گرفتن مشخصاتی که در این بخش به شما معرفی می کنیم، بهترین گوشواره ها را از مجموعه جواهری عبدالهی برای خود خریداری کنید. اگر نیاز به کمک در این زمینه دارید، ما از بین انواع گوشواره های جواهر زیبا و خاص که در این مجموعه موجود است، گوشواره جواهر کد B1200 و یا گوشواره جواهر کد B0064 را پیشنهاد می کنیم. هر دو این گوشواره های بی نظیر در حال حاضر با قیمتی عالی برای فروش توسط جواهری عبدالهی ارائه می شوند.

انواع گوشواره های جواهر کلیپسی

این مدل از گوشواره ها بیشتر برای دسته افرادی مناسب است که علاقه ای به سوراخ کردن گوش خود ندارند. برای دسته افرادی که به دنبال گوشواره های خاص برای کودکان خود هستند نیز انواع مدل های کلیپسی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این دسته از گوشواره ها معمولا دارای نگین های بسیار ریز می باشد؛ بنابراین اگر مشغله زیادی در طول روز دارید که نیاز به فعالیت بالا دارد، این مدل مناسب شما نیست.

گوشواره های میخی جواهر

به جرات می توان گفت که گوشواره های میخی جواهر یکی از بهترین و پرفروشترین مدل های گوشواره است. برای دسته افرادی که علاقه به اکسسوری های بزرگ یا آویز نداشته و همچنین دیگر افرادی که علاقه به استایل های خاص دارند، گوشواره های میخی جواهر فوق العاده ترین انتخابی است که می توان در این بین انجام داد. این دیگه از گوشواره به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند و مدل های فق العاده ای را نیز با خود به همراه خواهند داشت.

گوشواره های حلقه ای

این دسته از گوشواره ها نیز طرفداران خاص خود را به همراه دارند. گوشواره جواهر کد 3915 که توسط مجموعه جواهری عبدالهی ارائه می شود به عنوان یکی از بهترین محصولات در دسته بندی گوشواره های حلقه ای است که فروش بسیاری را نیز با خود به همراه دارد. این دسته از گوشواره ها ابعاد بزرگی را با خود به همراه داشته و همچنین وزن بالایی را نیز دارند. به همین خاطر، می توان گفت که قیمت زیادی را نیز از آن خود کرده اند. اگر بودجه ای محدود برای خرید گوشواره های جواهر دارید، مدل حلقه ای نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

گوشواره های جواهر آویز

هیچ چیز جذاب تر از گوشواره های جواهر آویز نیست! استایل بی نقصی که این دسته از جواهرات به شما می دهد باعث می شود تا بین افراد بدرخشید و بهترین خود را نشان دهید. در حال حاضر انواع مدل های بی نظیری از گوشواره های جواهر آویز در بازار وجود دارد، اما جواهری عبدالهی بهترین و جذاب ترین مدل ها را در اختیار شما قرار می دهذ؛ مانند گوشواره جواهر کد B0346 یا گوشواره جواهر کد A973. همین امروز می توانید ثبت سفارش خود از طریق مجموعه جواهری عبدالهی انجام دهید.

انواع گوشواره های آویز چند شاخه جواهر

گوشواره های آویز چند شاخه جواهر نیز یکی از انواع محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی جواهری عبدالهی است که شما می توانید با قیمتی بسیار عالی آن را خریداری کنید. گوشواره جواهر کد B1200 یکی از انواع این مدل گوشواره هایی است که شما می توانید از طریق مجموعه جواهری خریداری کرده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. این دسته از گوشواره های جواهر استایل شما را شیک تر و خاص تر می کنند.

گوشواره رشته ای جواهر

این دسته از گوشواره ها نیز تا به امروز فروش خوبی را برای خود به همراه دارند. این دسته از گوشواره ها جذابیت فوق العاده ای را برای خود به همراه دارند و می توانند استایل شما را تکمیل کنند. منظور از گوشواره های رشته ای جواهر این است که این گوشواره ها بخش زیادی از گوش شما را پوشش داده و زیبایی فوق العاده ای را به صورت شما می دهند. گوشواره های رشته ای جواهر، هم به همراه نگین و هم بدون نگین ساخته می شوند.

گوشواره های هاگی جواهر

گوشواره های جواهر هاگی به عنوان گوشواره های انگلیسی معرفی می شوند که یکی از فوق العاده ترین ها نیز شناخته می شوند. این دسته از گوشواره ها معمولا به همراه سنگ های قیمتی ساخته می شوند و تراش کاری فوق العاده ای را برای خود به همراه دارند. این موضوع را در نظر داشته باشید که گوشواره های هاگی جواهر، می توانند از جنس استیل نیز ساخته شوند و برای دسته افرادی که بودجه کافی برای خرید این گوشواره ها را ندارند، گزینه بسیار مناسبی باشند.

گوشواره های دکمه ای

این دسته از گوشواره ها نیز می توانند گزینه ای خوبی برای ست کردن با استایل های اسپرت باشند. در واقع این دسته از گوشواره های جواهر بیشتر برای خانم های جوان و نوجوانان مناسب است. گوشواره ای دکمه ای همان طور که از نامشان پیداست، شبیه به دکمه بر روی گوش قرار می گیرند و برای افرادی که دارای موی کوتاه هستند، بهترین گزینه می باشند. این دسته از گوشواره ها را می توانید همین حالا از فروشگاه اینترنتی جواهری عبدالهی خریداری کنید.

گوشواره های جکتی جواهر

دسته دیگری از گوشواره های جواهر که شاید کمتر کسی با آن ها آشنا باشد، گوشواره های جکتی است. این دسته از گوشوارها بیشتر تزئینات خود را در قسمت پشت لاله گوش دارند. این موضوع به این معناست که شما به هنگام انتخاب این دسته از گوشواره های جواهر، بایستی طرح و شکل ظاهری آن را مناسب برای پشت لاله گوش و استایلتان در نظر بگیرید. برای دسته افرادی که موی کوتاه دارند نیز این دسته از گوشواره ها گزینه مناسبی هستند.

گوشواره های هالتر جواهر

این دسته از گوشواره ها از آن جایی که تا حدودی شبیه به وزنه ها ورزشی است، به آن ها هالتر گفته می شود. گوشواره های هالتر جواهر تعادل فوق العاده ای را در استایل شما ایجاد می کند. شما می توانید آن را با استایل های کلاسیک یا اسپرت ست کنید و ترکیبی عالی را برای خود به همراه داشته باشید. گوشواره های هالتر جواهر در حال حاضر یکی از پرفروشترین مدل های گوشواره در بازار است و تا به امروز نیز مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارد.

گوشواره باجران جواهر

آخرین مدلی که در این بخش به شما معرفی می کنیم نیز گوشواره باجران جواهر است. این دسته از گوشواره ها دارای مدل های عالی و همچنین طراحی های فوق العاده ای هستید. برای دسته افرادی که دارای دو سوراخ در لاله گوش خود بوده، گوشواره های باجران می توانند گزینه مناسبی باشند. در حال حاضر انواع مختلفی از این مدل گوشواره ها در بازار وجود دارد که می توانید به راحتی ثبت سفارش آن ها را انجام دهید.

کدام مدل از انواع گوشواره های جواهر زیبا و خاص مناسب ما است؟

قطعا به هنگام انتخاب انواع گوشواره های جواهر زیبا و خاص، این سوال برایتان به وجود می آید که کدام مدل از این انواع این گوشواره ها مناسب شما بوده و چگونه می توان بهترین گوشواره را برای خود انتخاب کرد؟ راهنمای زیر می تواند کمک مناسبی در این بین باشد.

  1. گوشواره های خیلی سنگین را خریداری نکنید.
  2. اگر فرزندی دارید که در آغوش می گیرید، از خرید گوشواره های آویز خودداری کنید.
  3. گوشواره های نگین دار را در صورتی که نمی توانید به خوبی مراقب آن باشید، خریداری نکنید.
  4. گوشواره را کاملا با توجه به استایلتان خریداری کنید.

جواهری عبدالهی، مجموعه ای معتبر برای خرید انواع گوشواره های جواهر زیبا و خاص

با انتخاب مجموعه عبدالهی می توانید در هر زمان از شبانه روز اقدام به خرید انواع گوشواره های جواهر زیبا و خاص کرده و گوشواره مورد علاقه خود را در محل مورد بنظرتان تحویل بگیرید. شما همچنین می توانید در کنار این جواهرات، به خرید مواردی دیگر مانند انگشتر، دستبند، آویز، گردنبند و جواهرات مردانه نیز بپردازید.

برای ثبت سفارش کافیست تنها کد محصول مورد نظرتان را به پشتیبانی اعلام بفرمایید تا بررسی های لازم برای موجود بودن محصول انجام شود. پس از آن، می توانید ثبت سفارش خود را از همین طریق انجام دهید. از این که جواهری عبدالهی را برای خرید انواع گوشواره و دیگر جواهرات مورد علاقه خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گزاریم.

سخن پایانی

در این مطلب ما به معرفی انواع گوشواره های جواهر زیبا و خاص پرداختیم. متوجه شدید که انواع مدل های بسیاری از گوشواره های جواهر در بازار وجود دارد، به همین خاطر می توانید به راحتی از بین مدل های پر طرفداری که در مجموعه عبدالهی وجود دارد، بهترین را برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. حتما مواردی که در انتهای این مطلب در اختیار شما قرار دادیم را به هنگام ثبت سفارش و خرید گوشواره مورد علاقه خود در نظر داشته باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه