حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی برند جواهرسازی ون کلیف و تاریخچه و جواهر معروف آن

آخرین بروزرسانی : 1402/12/05
زمان مطالعه : 5 دقیقهتعداد بازدید : 233نویسنده : دسته بندی : دسته بندی نشده

همان طور که می دانید، فرانسوی ها در زمینه مد و فشن از بهترین و پیشروترین کشورها در جهان هستند. شهرت برخی برندهای آن ها و محصولاتشان زبانزد مردم شده و یکی از آن ها ون کلیف است؛ برندی نام آشنا که حتی در ایران هم طرفداران فراوانی دارد.

اگر نگاهی به محصولات این شرکت داشته باشید، آن ها را ترکیبی از هنر، هوش و خلاقیت می بینید. فروشگاه های زیادی مانند جواهری عبداللهی نسبت به فروش جواهرات ون کلیف اقدام می کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر، حتما تا پایان همراهمان باشید.

تاریخچه برند ون کلیف

برند ون کلیف به صورت رسمی از سال 1896 با مدیریت آلفرد ون کلیف و سالمون آرپلز در پاریس، پایتخت فرانسه به وجود آمد. به دلیل تلاش های فراوان آلفرد برای این برند، نام خانوادگی او به عنوان نام این برند برگزیده شد. ون کلیف از قدیمی ترین برندها در این زمینه در کشور ذکر شده به شمار می رود. ایده ساخت این محصولات با استفاده از سنگ های رنگی و مواد طبیعی در آن زمان در نوع خود شگفت انگیز بود و ون کلیف را تا سال ها بی رقیب کرد.

با وجود این که ون کلیف بسیاری از رویکردها و استراتژی های خود را در طی زمان تغییر داد، اما برخی از آن ها را دست نخورده باقی گذاشت؛ چرا که همچنان طرفداران خود را حفظ کرده است. این که این شرکت توانسته سنت های خاص خود را نسل به نسل ادامه دهد، از دلایل موفقیت تیمش به حساب می آید.

ازدواج آلفرد؛ شروعی طوفانی برای ون کلیف

عجیب ترین نکته در مورد برند ون کلیف و آرپلز، ازدواج آن ها است. در واقع تمام ایده هایی که به سر این دو شخص زد، بعد از ازدواجشان با هم بود. آرپلز دختر شخصی بود که سنگ های قیمتی و تجاری را به فروش می رساند. همین باعث شد همسر وی از ایده های نابش بیشترین تاثیر را بگیرد. البته این که خود شخص آلفرد پیش از احداث این برند در تراش کاری ماهر بود، در انتخابش چندان هم بی تاثیر نبود.

 

معرفی برند جواهرسازی ون کلیف | جواهری عبدالهی

 

احداث نخستین بوتیک ون کلیف

بعد از این که همسر آلفرد ون کلیف فوت کرد، وی تصمیم گرفت به همراه دو برادر آرپلز به فعالیتش ادامه دهد. این شد که در سال 1906 میلادی به احداث و فعالیت در یک بوتیک پرداخت و و توانست همان محصولات را این بار با کیفیت و مقادیر بیشتر به فروش برساند.

البته قرارگیری این بوتیک رو به روی یکی از مهم ترین هتل های آن وقت یعنی ریتز باعث شد آلفرد موقعیت تجاری بهتری را تجربه کند. آن محله به عنوان مرکزی برای تجمل گرایی و مد شناخته می شد و همه این ها از برگ برنده های بوتیک ون کلیف بود.

ادامه مسیر آلفرد توسط فرزندان

برند دوست داشتنی ون کلیف بدون حضور آلفرد نابود نشد و برادران همسر او و همچنین پسرانش به ادامه مدیریت در آن پرداختند. طبیعتا بسیاری از برندها بعد از فوت آن شخص از یادها می روند، اما این اتفاق برای ون کلیف رخ نداد تا اکنون نیز بتوان نسبت به خرید هر یک از محصولاتش اقدام کرد.

ژاک ون کلیف مدیریت این برند را به صورت رسمی به عهده گرفت. پیر ون کلیف توانست این برند را به ژاپنی ها معرفی کرده و شعبه ای را در آن جا به وجود آورد. در نهایت کلود ون کلیف نیز برای گسترش آوازه این برند در آمریکا کوشید.

انواع محصولات، طلا و جواهرات ون کلیف

طلا و جواهرات ون کلیف خود به چند دسته تقسیم می شود. انواعی از این جواهرات حتی به ایران هم وارد شده است و مردم در حال لذت بردن از مزایای آن هستند. جالب است بدانید سازندگان از طبیعت و برخی دیگر از موضوعات برای زیباتر کردن کارشان الهام می گیرند. با نگاهی به ساختار و ظاهر این محصولات نیز می توان به راحتی به این موضوع پی برد.

جدا از طلا و جواهرات که حرفه اصلی سازندگان این محصولات به شمار می رود، آن ها در ساخت عطر و ساعت نیز تبحر فراوانی دارند. البته ساخت این موارد از ابتدا در لیست برنامه های این شرکت نبود، اما بعدها با تولید و عرضه آن ها توانستند شهرت و موفقیت بیشتری را به دست آورند. خود این عطرها و ساعت های مچی نیز دسته بندی هایی دارند و کاربران می توانند در این انتخاب با توجه به سلیقه و نیازشان عمل کنند.

 

معرفی برند جواهرسازی ون کلیف | جواهری عبدالهی

 

راز نگین های بدون چنگک ون‌ کلیف در چیست؟

هر برند جواهرسازی که محبوبیت زیادی را در طی سال ها کسب می کند، حتما دلیل و رازی در پشت پرده دارد. دهه 1930 بود که آلفرد به همراه همسر خود موفق به اختراع یکی از جذاب ترین نگین های تاریخ شدند که اکنون هم در بسیاری از جواهرات در جهان کاربرد دارد.

برای استفاده از این نگین و به طبع زیورآلات، هیچ نیازی به چنگک نبود و همین موضوع، تعجب بسیاری از کاربران را در بر داشت. او معمولا از این نگین و تکنیک های مرتبط با آن برای یاقوت قرمز و سرخ بهره می برد.

در واقع آلفرد و همسرش شیارهایی را روی کناره های سنگ های قیمتی به وجود می آوردند تا یاقوت بتواند در آن ها جای بگیرد. نیاز به ظرافت در طراحی این سنگ ها و سپس قرار دادن یاقوت میان آن ها بسیار زیاد بود و این همان چیزی است که آلفرد و همسرش برای آن متولد شده بودند.

در حالی که بسیاری از برندها در پی یافتن ایده های نو برای رسیدن به قله موفقیت بودند، آلفرد توانست در این حوزه تحولی عظیم به وجود آورد و نام برند خود را بیش از پیش مطرح سازد.

مروری بر افتخارات برند ون کلیف و آرپلز

همان طور که ذکر شد، افتخارات و موفقیت های ون کلیف در طی تاریخ از مواردی است که نمی توان نادیده گرفت. بد نیست به برخی از این افتخارات در ادامه اشاره کنیم:

  • این شرکت در سال 1906 توانست بوتیکی با نام ون کلیف و آرپلز را به وجود آورده و بهترین فعالیت های ممکن را در آن داشته باشد.
  • نخستین افتتاحیه مرتبط با نمایشگاه برای این شرکت در سال 1925 میلادی محقق شد. با وجود این که آلفرد سال ها برای رسیدن به این مهم تلاش کرد، سرانجام توانست در آن سال به آن دست پیدا کند.
  • یک نمایشگاه بین المللی هنرهای تزئینی در سال 1933 برگزار شد و برندهای زیادی از محصولات خود در آن رونمایی کردند. ون کلیف با رونمایی جواهرات خود توانست نظر بسیاری از شرکت کنندگان و مردم را به خود جلب کرده و در آن رتبه نخست را به دست آورد.
  • ثبت حق اختراع مرتبط با یکی از محصولات این شرکت سرانجام در سال 1938 انجام شد و این هم گامی دیگر به سوی موفقیت برای آن ها بود.

شعار برند ون کلیف چیست؟

“ما فقط می خواهیم بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهیم”. اگر نگاهی به شعب ون کلیف یا سایت رسمی آن داشته باشید، این شعار را به صورت بولد شده مشاهده می کنید. این همان استراتژی و هدفی است که از آلفرد شروع شده و اکنون افراد دیگر در تلاش برای محقق شدن آن هستند.

حقیقتا زمانی که به محصولات ون کلیف بنگرید، گویی با شاهکارهای هنری سر و کار دارید. به خاطر علاقه بی پایان تیم سازنده و اعضای حاضر در این برند به هنر، ریشه ها و نشانه هایی از هنر در این محصولات نیز یافت می شود. تمام محصولات این شرکت از نظر کیفیت با دقت بررسی می شوند تا مشتری چیزی کم و کسر نداشته و همچنین به فکر تکرار خرید نیز باشد.

 

معرفی برند جواهرسازی ون کلیف | جواهری عبدالهی

 

معروف ترین جواهر ون کلیف کدام است؟

تقریبا می توان گفت تمام محصولات ون کلیف به نوبه خود زیبا و مشهور هستند. با این حال برخی از آن ها شهرت بیشتری را به دست آورده اند که از آن ها باید گردنبند passe partout را نام برد. این گردنبند شاید اولین نمونه ون کلیف برای نشان دادن اوج خلاقیت و زیبایی باشد و یکی از سکوهای پرتاب آلفرد نیز به شمار می رود. 2 عدد گیره بزرگ به شکل گل برای این محصول به کار گرفته شده و ریل های فلزی آن نیز مانند یک مار طراحی شده است.

 

سخن پایانی

کیفیت محصولات ون کلیف به تمام مشتریان آن ثابت شده است. آن ها بدون هیچ مشکلی تا سال ها قادر به استفاده مداوم از این جواهرات هستند و از مزایای آن بهره می برند. تمرکز اعضای این شرکت به جزئیات هر یک از محصولاتشان در نوع خود مثال زدنی است. اگر نگاهی به جواهرات ون کلیف داشته باشید، خود به این موضوع پی خواهید برد. همین نیز ارزش این محصولات را تا حد زیادی بالا برده است.

جواهری عبداللهی، عرضه کننده انواع جواهرات زیبا و محبوب، محصولات ون کلیف را هم در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشتریانی که به شعب این جواهری مراجعه می کنند، همواره رضایت فراوانی از خرید این دسته از محصولات دارند. برای خرید این محصولات بد نیست سری به این شعب زده و اطلاعات بیشتر را در خود سایت به دست آورید. ضمنا به منظور استعلام قیمت آن ها، کافیست با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه