حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

آشنایی با زیباترین گردنبند های جواهر

آخرین بروزرسانی : 1402/11/03
معرفی خاص‌ترین گردنبندهای جواهر زنانه | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 5 دقیقهتعداد بازدید : 98نویسنده : دسته بندی : دانستنی‌های گردنبند جواهر

گردنبند جواهر یکی از اکسسوری هایی است که بسیاری از خانم ها علاقه زیادی به آن دارند. گردنبند جواهر از سال های گذشته تا کنون در طبقات مختلف اجتماعی به چشم خورده است. این اکسسوری تا حد قابل توجهی می تواند بر استایل شما تاثیر بگذارد، البته به شرطی که بتوانید آن را به درستی با لباس خود ست کنید.

گردنبند های جواهر در انواع مختلف و طراح های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شوند. ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با انواع مدل های این گردنبند آشنا کرده و تمام نکات و اطلاعات لازم در این زمینه را به شما ارائه دهیم. همراه ما باشید!

آشنایی کلی با گردنبند جواهر

برخی از افراد فکر می کنند که گردنبند طلا و جواهر با یکدیگر تفاوتی ندارند، اما این تصور درستی نیست. در یک تعریف کلی می توان گفت گردنبند جواهر همان گردنبند طلا است، با این تفاوت که برای ساخت گردنبند جواهر، از سنگ ها و نگین های بسیار قیمتی استفاده می کنند. به عبارت دیگر سنگ و نگین های قیمت باعث می شوند که گردنبند طلا به یک گردنبند جواهر تبدیل گردد.

برای ساخت یک گردنبند جواهر، ابتدا یک طراحی بسیار زیبا انتخاب کرده و سپس آن را با استفاده از طلا می سازند. بعد از ساخت گردنبند، طراح سنگ ها و مهره های زیبایی را بر روی آن سوار می کند. استفاده از این سنگ ها، به طور چشم گیری بر روی زیبایی و قیمت گردنبندها تاثیر می گذارد و آن را به یک گردنبند جواهر با ارزش تبدیل خواهد کرد.

انواع گردنبند جواهر

برای ساخت گردنبندهای جواهر از متریال های مختلفی استفاده می کنند و در نتیجه می توان گفت برای ساخت آن ها طیف وسیعی از مواد را به کار می رود. برای مثال برای ساخت گردنبند جواهر می توان از سنگ های قیمتی، مرجان و کهربا، مهره ها، مروارید، پوست ها، فلزات گرانبها و… استفاده کرد. الماس به عنوان گران ترین و زیباترین متریال استفاده شده برای ساخت گردنبند جواهر به حساب می آید.

جالب است بدانید در گذشته از این جواهرات برای جلوگیری از صدمات شیطان و رفع بسیاری از بالاها استفاده می شد و مردم به این باور بودند که هرکدام از انواع جواهرات به نوعی می توانند برای زندگی بشر خوش یمن باشند.

در آن زمان دسته بندی جواهرات و سنگ های قیمتی تنها از روی رنگ آن ها صورت می گرفت. بدین ترتیب که به جواهرات قرمز رنگ یاقوت قرمز، به جواهرات آبی رنگ، یاقوت کبود و به جواهرات سبز رنگ، زمرد گفته می شد. یعنی سنگ ها در 4 دسته کلی الماس، یاقوت، یاقوت کبود و زمرد قرار می گرفتند. اما امروزه برای ساخت اکسسوری ها و گردنبندهای جواهر، از سنگ ها و متریال های بسیار متنوعی استفاده خواهد شد.

هرچه طراحی این محصولات زیباتر باشد و از متریال با کیفیت تری برای ساخت آن ها استفاده شود، قیمت این محصولات نیز بالاتر می رود. در حال حاضر برندهای معروف به کمک طراحان سرشناس گرنبندهای بسیار زیبایی را طراحی و به عنوان یک آثار هنری به بازار عرضه می کنند. این گردنبندها می توانند به طور چشم گیری استایل شما را زیباتر کنند.

انواع مدل های گردنبند جواهر

همانطور که گفتیم طراحان انواع مختلفی از گردنبندها را طراحی و تولید خواهند کرد. برخی از انواع این گردنبندها به شرح زیر هستند:

  • قلبی
  • مهره ای
  • یقه ای
  • پرنسس
  • اپرا
  • عصر
  • گندمی
  • ماری

برای ساخت هرکدام از این مدل گردنبندها می توان از نوعی جواهر استفاده کرد. تنوع بالای این محصولات باعث می شوند تا شما گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب داشته باشید.

انتخاب مدل گردنبند جواهر با توجه به یقه لباس

بهتر است بدانید که هر مدل زنجیری با مدل خاصی از یقه لباس ها ست می شود. از همین رو هنگام انتخاب لباس و گردنبند جواهر باید به خوبی دقت کنید. ما در اینجا، مناسب ترین گردنبند برای هر مدل یقه لباس را به شما معرفی می کنیم.

  • گردنبند مناسب برای لباس یقه هفت: برای انتخاب یک گردنبند برای لباس های یقه دلبری یا یقه هفت، در ابتدا باید به تزیینات یقه لباس خود توجه نمایید. اگر یقه لباستان ساده است، یک گردنبند جواهر کار شده و شلوغ انتخاب نمایید. اما در صورتیکه لباستان یقه ای نوار دوزی دارد، انتخاب یک گردنبند جواهر ساده می تواند گزینه بهتری باشد. حفظ تعادل می تواند استایل شما را مرتب و شیک کند. گردنبند شما یا باید کمی کوتاه تر و یا کمی بلند تر از یقه لباستان باشد. گردنبند و یقه لباس نباید دقیقا در یک سطح قرار بگیرند. همچنین رنگ لباس شما باید با رنگ یاقوت ها و سنگ های استفاده شده در گردنبند همخوانی داشته باشد.
  • گردنبند جواهر مناسب یقه اسکی: برای این لباس ها بهتر است زنجیرهای بلند تر را انتخاب کرده و همراه گردنبند، از گوشواره های بلند و آویز استفاده نکنید.
  • گردنبند جواهر مناسب یقه گرد: برای این مدل از یقه می توانید انواع مختلفی از گردنبندها را به کار ببرید. گردنبندهای شلوغ و گردنبندهای ساده به راحتی با این لباس ها ست می شوند و شما محدودیت خاصی نخواهید داشت.
  • گردنبند جواهر مناسب یقه قایقی: استفاده از گردنبندهای چسبی بر روی گردن از بهترین انتخاب ها به حساب می آید. گردنبندهای کوتاه به یقه گیر می کنند. گردنبندهای بلند نیز یک انتخاب خوب برای یقه قایقی هستند.
  • گردنبند مناسب یقه مستطیل: در این مدل یقه ها، هیچ گاه به سراغ گردنبند زاویه دار نروید؛ چراکه بایکدیگر تناسب و جلوه زیبایی ندارند. گردنبندهای مرواریدی دور گردن گزینه بهتری برای شما محسوب می شوند.
  • گردنبند مناسب برای یقه کج: بر روی این لباس ها می توانید از زنجیرهای چند لایه و نامتقارن استفاده کنید.
  • گردنبند مناسب برای لباس یقه باز: بهترین انتخاب برای این لباس ها، جواهرات کوتاه و چوکرها هستند.
  • گردنبند جواهر مناسب برای لباس پشت باز: لباس های پشت باز با ظرافت بسیار بالایی طراحی می شود. توصیه می کنیم گردنبندهایی را انتخاب نمایید که توجه افراد را به طراحی لباستان جلب کرده و گردنبند بتواند جلوه زیبایی به لباس شما بدهد. زنجیرهای Y شکل مرواریدی برای این لباس ها مناسب هستند. یاقوت های سفید بر روی لباس هاس مشکی بسیار زیبا می شوند.

راهنمای خرید گردنبند جواهر

هنگام خرید گردنبند جواهر باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید خرید درستی داشته باشید. هرچه اطلاعات شما در این باره بیشتر شود، در نتیجه می توانید به خوبی آن ها را با لباس هایتان ست کنید. این نکات شامل موارد زیر می شود:

  • تعیین سایز: سایز گردنبند همان طول آن ها است. سایز بیشتر زنجیرها از 45 سانت شروع شده و به 85 سانت می رسند. برای اندازه گیری سانت باید گردنبند را باز کرده و با یک خط کش آن را اندازه بگیرید. برخی از افراد به زنجیرهای بلند علاقه داشته و برخی دیگر زنجیر های کوتاه را ترجیح می دهند. انتخاب سایز گردنبند جواهر به سلیقه شما بستگی دارد.
  • جنس گردنبند: جنس گردنبند و مواد به کار رفته در آن تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت گردنبند جواهر دارد. هرچه مواد و سنگ های به کار رفته در گردنبند جواهر قیمتی تر و با ارزش تر باشند، قیمت این اکسسوری نیز بالاتر می رود.
  • توجه به استایل: همانطور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم شما باید با توجه به یقه لباستان یکی از انواع مدل های گردنبند را انتخاب کنید. هرچه لباس شما شلوغ تر و پرکارتر باشد، باید مدل گردنبند ساده تر بوده و اگر لباس ساده ای پوشیده اید، گردنبندهای پر کار انتخاب بهتری است. همچنین شما باید به تناسب سبک گردنبند با سبک کلی استایل خود هم توجه کنید.
  • قیمت گردنبند: گردنبندهای جواهر بسیار با ارزش هستند و برخی از افراد قادر به خرید این محصولات نخواهند بود. با این حال ممکن است بتوانید گردنبندهایی با قیمت کمی پایین تر از سایر گردنبندهای جواهر پیدا کنید.
  • طراحی گردنبند: برخی از مدل های گردنبند توسط طراحان مشهوری طراحی می شوند به همین دلیل قیمت بالاتری دارند. هرچه این طراحی خاص تر و زیباتر باشد، گردنبند جواهر قیمت بیشتری خواهد داشت.

انتخاب و خرید بهترین گردنبند جواهر

همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره کردیم، انتخاب بهترین گردنبند جواهر به خواسته و سلیقه شما و سبک کلی استایلتان بستگی خواهد داشت. شما می توانید در بخش محصولات سایت، انواع گردنبندهای جواهر را مشاهده کرده و نزدیک ترین گزینه به سلیقه خود را خریداری نمایید. همچنین می توانید اکسسوری های جواهر دیگری مثل دستبند، گوشواره و… را برای ست کردن با گردنبند خود انتخاب کرده و یک استایل شیک و بی نظیر بسازید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد گرنبند جواهر و انواع آن به شما عزیزان ارائه دهیم. گردنبندهای جواهر، یک اکسسوری لوکس و گرانبها هستند و می توانند استایل شما را بسیار شیک و لاکچری نشان دهند. از همین رو شما می توانید با انتخاب و خرید یک گردنبند جواهر جذاب، استایل خود را تکمیل کرده و از داشتن این اکسسوری فوق العاده لذت ببرید! به همین منظور برای مشاهده و خرید بهترین گردنبندهای جواهر می‌توانید به جواهری عبدالهی مراجعه کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه