حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

انواع مدل‌های سرویس‌ جواهر + مدل‌های 2023

آخرین بروزرسانی : 1402/08/02
طلا و جواهر دو گوهر ارزشمند | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 230نویسنده : دسته بندی : دانستنی‌های سرویس جواهر

همان طور که به هنگام خرید لباس با انواع مختلفی از ست ها و مدل ها رو به رو می شوید، این موضوع در رابطه با جواهرات نیز صدق می کند. از آنجایی که در حال حاضر نه تنها در کشور ایران، بلکه در سراسر جهان، طراحان جواهر مجرب و با تجربه ای حضور دارند که هر یک با طراحی های خاص خود، جواهرات فوق العاده ای را روانه بازار می کنند، مهم است که اطلاعاتی در رابطه با سرویس های جواهر، قبل از خرید آنها داشته باشید. ما در این مطلب از پایگاه دانش جواهری عبدالهی، سعی بر این داشتیم تا شما عزیزان را با سرویس های جواهر بیشتر آشنا کنیم. همراه ما باشید.

سرویس های جواهر به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند؟

قبل از این که به آشنایی با سرویس های جواهر بپردازیم، مهم است که ابتدا بدانید که به طور کلی، سرویس های جواهر به چند دسته تقسیم می شوند. حتما به هنگام خرید جواهرات یا در مهمانی ها، واژه ست و نیم ست به گوشتان خورده است. باید بگوییم که سرویس های جواهر به طور کلی به نام های معرفی شده تقسیم می شوند.

حال سرویس کامل جواهر همان طور که از نامش پیداست، هر چیزی که شما می توانید به عنوان اکسسوری استفاده کنید را در خود جای می دهد، مانند یک گردنبند، یک جفت گوشواره، دستبند و انگشتر. سرویس های کامل جواهر دارای سبک های مختلفی هستند و معمولا در رنگ های زرد، سفید، رزگلد یا ترکیبی از آنها به همراه نگین یا الماس ارائه می شوند.

اما نیم ست های جواهر برای دسته افرادی مناسب است که بودجه کمتری برای خرید سرویس جواهر دارند. نیم ست ها  معمولا از یک گردنبند به همراه انگشتر و گوشواره و گاهی از دو قطعه یعنی گردنبند و گوشواره تشکیل می شوند. شما همچنین خود می توانید یک نیم ست را تهیه کنید. به عنوان مثال، می توانید از انگشتر جواهر کد B1977 در کنار گوشواره جواهر کد B1200 و همچنین گردنبند جواهر کد B0996 به عنوان یک نیم ست استفاده کنید.

 

آشنایی با 11 مدل از سرویس های جواهر پرطرفدار در سال 2023

همان طور که بیان کردیم، سرویس های جواهر انواع مختلفی را با خود به همراه دارند و هر یک با توجه به طرح و مواردی که در ساخت آنها به کار رفته است، قیمت گوناگونی را با خود به همراه دارند. برخی از آنها به دلیل زیبایی خاص و منحصر به فردی که به همراه دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته و فروش زیادی را از آن خود کرده اند. حال در این بخش قصد داریم شما را با 11 مدل از سرویس های طلا پرطرفدار در سال 2023 آشنا کنیم.

1. سرویس کارتیه

برند کارتیه یکی از برندهای مشهور و بسیار لوکس در زمینه طراحی و همچنین تولید انواع زیرورالات است. این اکسسوری به دلیل این که طراحی بسیار زیبایی را برای خود به همراه داشته و کیفیت عالی را نیز ارائه می دهد، به عنوان یکی از زیرورالات ترند شده در جهان معرفی می شود.

زیرورالات برند کارتیه یک خصوصیت بارزی داشته و آن هم این است که همگی به شکل زنجیر وار به یک دیگر متصل می باشند. سرویس های کارتیه از یک گردنبند، یک دستبند، یک گوشواره و یک انگشت تهیه شده اند و به عنوان یکی از پرطرفدار ترین سرویس های جواهر در سال 2023 معرفی می شوند.

 

2. سرویس ون کلیف

یکی دیگر از سرویس های جواهر که طرفداران بسیاری را با خود به همراه دارد، سرویس ون کلیف نام دارد. اکسسوری های برند ون کلیف یکی از شیک ترین اکسسوری های بوده که معمولا مورد توجه هنرمندان قرار می گیرد. برند ون کلیف در طراحی های خود از طبیعت و همچنین گل ها الها می گیرد. به همین خاطر است که به عنوان یک برند جهانی در طراحی های لوکس، شهرت بسیاری دارد.

سرویس جواهر ونکلیف در رنگ های متنوع و هم چنین مدل های بسیار گوناگونی طراحی می شد که شما می توانید به صورت ست یا نیم ست کامل اقدام به خرید آنها کنید. البته در نظر داشته باشید که طرح های این سرویس بسیار ظریف بوده که استفاده از آن در کنار کودکان خردسال که ممکن است با کشیدن آنها دچار پارگی قطعاتی مانند گردنبند شوند، توصیه نمی گردد.

 

3. سرویس باروک

یکی از سرویس های جواهر بسیار پرطرفداری که از مروارید برای ساخت آن ها استفاده می شود، سرویس جواهر باروک است. این سرویس بیشتر در میان بانوان جوان مورد توجه قرار می گیرد. باروک از بهترین مرواریدها در طراحی سرویس جواهر خود استفاده کرده و یک ترکیب عالی را ارائه می دهد.

این برند در واقع مروارید های نامتقارن را در کنار یک دیگر قرار می دهد تا سرویس جواهری را به شما ارائه دهد که علاوه بر زیبایی، بسیار نزدیک به سبک مدرنیته نیز هست. این سرویس نیز مانند مدل قبلی از نیم ست و سرویس کامل تشکیل شده است.

 

4. سرویس روباه

همان طور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، سرویس جواهرات با توجه به نماد و همچنین طرح های مختلفی طراحی می شوند که یکی از آنها، نماد حیوانات است. نماد حیوانات یکی از جذاب ترین اکسسوری ها ارائه می دهد. در واقع سرویس روباه نمادی از زرنگی، زیرکی و استقلال است که توانسته در بین بانوان جایگاه بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

این سرویس دارای یک گردنبند، دستبند، انگشتر و گوشواره با نماد روباه است.

 

5. سرویس طرح تراش

یکی از انواع سرویس های جواهر که در بین عروس ها نیز طرفداران بسیاری را با خود به همراه دارد، سرویس جواهر تراش دار است. این نوع سرویس ها دارای نمایشش شبیه به نگین هستند که زیبایی خاص و منحصر به فردی را ارائه می دهند.

یکی از خصوصیات بارز سرویس جواهر طرح تراش، درخشندگی و همچنین شفافیت این مدل است. بسیاری از افرادی که نمی توانند سرویس های نگین دار را به دلیل قیمت بالایی که دارند، خریداری کنند، از سرویس های طرح تراش استفاده می کنند.

 

6. سرویس مارکیز

سرویس مارکیز یکی از انواع سرویس های جواهر است که با تراش الماس طراحی می شود. به جرات می توان گفت که یکی از مدل های سرویس جواهر شیک و لوکسی که در بازار می توان با قیمتی بسیار عالی تهیه کرد، سرویس مارکینز است.

طرح این سرویس شبیه به چشم یا قایق بوده که با تعداد زیادی از تراش های مختلف ایجاد شده اند. درخشندگی و همچنین جذابیت بی نظیری که سرویس مارکیز با خود به همراه دارد، آن را تبدیل به یک سرویس جواهر بی نقص کرده است.

 

7. سرویس آلبرنادو

سرویس آلبرنادو به عنوان سرویسی که با گوی های کوچک و رنگی طراحی می شوند، معرفی شده و یکی از بهترین سرویس ها برای دختر خانم های نوجوان است. ای مدل طراحی بسیار ظریفی داشته و از رنگ های متنوعی مانند زرد، رزگلد یا نقره ای بهره می برد. شما می توانید سرویس آلبرنادو را به صورت ست یا نیم ست خریداری کنید.

 

8. سرویس زیتون

سرویس زیتون همان طور که از نامش پیداست، با الهام گرفتن از برگ زیتون طراحی و ارائه شده است. این سرویس در انواع وزن و همچنین رنگ های مختلف برای فروش عرضه می شود. این دسته از سرویس ها معمولا در دسته بندی سرویس جواهر بدون نگین قرار می گیرند؛ اما گاهی اوقات طراحات برای این که تفاوتی در کارهای خود ایجاد کنند، سرویس زیتون را با کمی نگین کاری ارائه می دهند.

 

9. سرویس طرح قلب

نماد قلب یکی از قدیمی ترین و در عین حال جذاب ترین نمادهای پرطرفدار در بین سرویس های جواهر بوده که همواره مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این طرح به عنوان یکی از پرفروش ترین سرویس های جواهر معرفی می شود که معمولا نیز به دلیل زیبایی ظاهری که تمامی قطعات آن در کنار یک دیگر دارند، به شکل ست کامل به فروش می رسد.

 

10. سرویس تیفانی

سرویس تیفانی نیز یکی از انواع سرویس های بسیار پرفروشی است که توانسته شهرتی جهانی را از آن خود کند. در حقیقت می توان گفت که سرویس تیفانی با بهره گیری از طرح های ساده و در عین حال شیک، یکی از بهترین مدل های جواهرات معرفی می شود که طرفداران بسیاری در بین خانم های جوان دارد. سرویس تیفانی همچنین این قابلیت را دارد که شما به صورت جداگانه از هر یک از قطعات آن استفاده کنید.

 

11. سرویس پروانه

نماد پروانه در صنعت جواهر سازی به عنوان رهایی و آزادگی معرفی می شود. این نماد تا به امروز یکی از پرطرفدار ترین ها در بین سرویس های جواهر بوده و ظاهر دخترانه ای که با خود به همراه دارد، باعث شده تا به عنوان یکی از پرطرفدار ترین طرح ها بین دختران جوان معرفی شود.

این سرویس جواهر زنانه در انواع رنگ های مختلفی مانند زرد، سفید یا رزگلد ساخته می شود و یکی از زیباترین سرویس های جواهری بوده که حتی می توان برای مناسبت های مختلف به عنوان هدیه نیز از آن استفاده کرد.

 

راهنمای خرید بهترین سرویس جواهرات

برای خرید انواع بهترین سرویس جواهرات، می توانید از مجموعه جواهرات عبدالهی کمک بگیرید. برای انجام این کار، کافیست ابتدا انتخاب کنید که چه مدل از سرویس جواهر می تواند برای شما مناسب باشد، به عنوان مثال آیا به دنبال انگشتر جواهر برای سرویس خود هستید و یا گردنبند جواهر. پس از آن می توانید از بین  چندین مدل جواهراتی که مجموعه عبدالهی در اختیار شما قرار می دهد، بهترین را برای خود انتخاب کرده و در مهمانی ها به همراه این سرویس بدرخشید. ناگفته نماند که مجموعه عبدالهی همچنین جواهرات بی نقصی مانند گوشواره‌ی جواهر، دستبند جواهر و همچنین آویز جواهر را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

برای اطلاع از قیمت سرویس جواهرات یا جواهرات تک نیز تنها کافیست کد محصول خود را به پشتیبانی مجموعه جواهرات عبدالهی اطلاع داده تا پس از بررسی و اطلاع از موجود بودن آن، قیمت به شما اطلاع داده شده و سپس از همین طریق نیز می توانید ثبت سفارش خود را انجام دهید.

سخن پایانی

جواهرات عبدالهی همواره بهترین سرویس های جواهرات را در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به معرفی انواع مدل های سرویس جواهراتی که در این مطلب خدمت شما عرض کردیم، می توانید به راحتی بهترین را برای خود خریداری کنید. تنها توجه داشته باشید که سرویس های جواهری که بافتی ظریف دارند را در مواقعی که ممکن است تحرک زیادی داشته باشید، استفاده نکنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه