حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

ترند های جدید جواهرات در سال ۲۰۲۴

آخرین بروزرسانی : 1403/04/08
ترند های جدید جواهرات در سال ۲۰۲۴ | جواهری عبدالهی

هر ساله در عرصه طلا و جواهرات مدل های جدیدی معرفی می شود و طراحان زیورآلات با توجه به آن مدل جدید، اکسسوری جواهر خاص خود را طراحی و تولید می کنند. در این راستا و برای جلب سلیقه مشتریان جواهری عبدالهی نیز ترندهای جذابی از طلا و جواهرات را در مجموعه خود توسط طراحان مستعد طراحی کرده و در معرض دید مشتریان قرار داده است. در ادامه این مطلب از جواهری عبدالهی با جذاب ترین ترندهای جدید جواهرات در سال 2024 آشنا می شویم.

جواهر ترند چیست؟

زیورآلات جذاب می توانند نقشی اساسی در تکمیل ظاهر و استایل ایفا کنند؛ به همین دلیل باید در انتخاب، خرید و استفاده آن ها دقت زیادی داشت. جواهر ترند، به جواهرات و زیورآلاتی گفته می شود که در یک دوره زمانی خاص از محبوبیت بالایی برخوردار می شوند و افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند. از زیباترین جواهرات ترند 2024 می توان به گردنبندهای چند لایه و چوکرهای ظریف اشاره کرد که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند و برای افراد زیادی می تواند جذابیت بی نظیری داشته باشند. همچنین میتوانید درباره جواهرات ترند ایران نیز در مقاله مربوطه مطالعه کنید.

معرفی ترندهای جواهرات 2024

در اینجا جدیدترین ترندهای جواهرات 2024 را معرفی می کنیم. با استفاده از این ترندها می توانید جذابت ترین استایل را در تمام مناسبت ها داشته باشید.

۱. جواهرات به سبک دهه‌ ۷۰ میلادی

تمام مد و فشن هایی که امروزه ترند شده اند پیوندی ناگسستنی با گذشته دارند؛ این موضوع در مورد ترند جواهرات سال 2024 نیز صدق می کند. با توجه به استایل و لباس های ترند این روزها متوجه می شویم که مردم علاقه زیادی به رنگ قهوه ای، شلوارهای بوت کات و جواهرات لایی و درشت و چشم گیر پیدا کرده اند. از این رو سال 2024 می تواند فرصت عالی برای استفاده از اکسسوری های جسورانه و شیک باشد که یادآور سبک پوشش در دهه 70 میلادی است.

۲. جواهرات ترند طرح ساعت

در سال های گذشته استفاده از ساعت های وینتیج در بین قشر جوان بسیار گسترش یافته بود؛ در سال 2024 نیز ما شاهد اکسسوری های طرح ساعت به شکل حلقه، چوکر، سنجاق سینه یا حتی پابند هستیم. خرید جواهرات ترند طرح ساعت از زمانی محبوبیت بالایی پیدا کرد که گردنبند طرح ساعت به دور گردن تیلور سوییفت، خواننده‌ معروف‌ آمریکایی دیده شد.

3.جواهرات چوکر؛ زیورآلات سلطنتی جذاب

بخش مهمی از ترندهای جدید جواهرات در سال 2024 به چوکرهای سلطنتی اختصاص یافته است. از جذاب ترین زیورآلات چوکر می توان به جواهرات برندهای شنل، ورساچه و دیور اشاره کرد که جذابیت خاصی به استایل شما می دهند. علایق و سلایق شخصی در انتخاب جواهرات چوکر نقش تعیین کننده و مهمی دارند.

اگر علاقه مند به پوشیدن لباس هایی با رنگ های متنوع هستید گردنبندهای چوکری رنگین‌ کمانی می توانند بهترین اکسسوری برای شما باشد. همچنین استفاده از این جواهرات گردنبندهای رنگارنگ چوکر می تواند به لباس هایی با رنگ خنثی نیز رنگ و جلای چشم نوازی بدهد.

پوشیدن یک پیراهن مشکی بلند به همراه یک گردنبند رنگین کمانی چوکر درخشش بیشتری را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین این گردنبندها مناسب ترین گزینه برای ست کردن با یک لباس مخملی یا جواهرنشان است.

 

 

ترند های جدید جواهرات در سال ۲۰۲۴ | جواهری عبدالهی

 

4.جواهرات ترند گل رز

ترند های جدید جواهرات در سال 2024 با طرح گل رز برای افراد علاقه مند به استایل هایی دخترانه و خاص گزینه ایده آل محسوب می شود. می توانید برای داشتن یک استایل تابستانی از انواع سنجاق‌ سینه ‌ها‌، چوکرها، گیره ‌های مو، گوشواره‌ ها و گردنبندهای طرح گل رز استفاده کنید. در این نوع جواهرات برای انتخاب جنس و رنگ اکسسوری ها محدودیتی وجود ندارد و می توان متناسب با استایل خود  از زیبایی و جذابیت یک چوکر گل رز پارچه ای بهره ببرید.

5.جواهرات ترند 2024 طرح پاپیون

با خرید جواهرات طرح پاپیون می توانید یک ظاهر دخترانه و شیک و جذاب داشته باشید. استفاده از این اکسسوری می تواند استایلی پیچیده تر و زیباتر برای شما ایجاد کند. اگر حس جوانی دارید پیشنهاد می کنیم ترندهای جواهرات طرح پاپیون را امتحان کنید.

6.جواهرات طرح موجودات دریایی

در بحث معرفی ترندهای جواهرات 2024 زیورآلات طرح موجودات دریایی مثل طرح صدف و ستاره دریایی محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. مدت زیادی است که اکسسوری ها با این طرح از مد افتاده بود؛ ولی امسال تعداد زیادی طراحان زیورآلات برندهای معروفی مثل ورساچه و فراگامو از طرح موجودات دریایی برای ساخت جواهرات استفاده کرده اند. این زیورآلات تنوع بالایی در اندازه، شکل و رنگ دارند و می توان با توجه به سبک پوشش خود طرح مناسبی را انتخاب کنید.

خرید جواهرات گردنبند ترند

از پرطرفدارترین ترندهای جدید جواهرات در سال 2024، گردنبند است. این زیورآلات تنوع بسیار بالایی دارند در ادامه به معرفی بهترین گردنبندهای ترند می پردازیم.

1. گردنبندهای چند لایه

یکی از محبوب‌ ترین ترندهای سال‌ های اخیر گردنبندهای چند لایه هستند که در سال 2024 نیز افراد زیادی تمایل به استفاده از آن ها دارند. تعدادی از برندهای معروف جهان مثل رالف لارن و بربری در ران‌وِی‌های بهار و تابستان ۲۰۲۴ از گردنبندهای لایه‌ای برای نشان دادن آیتم های پوشیدنی جدید استفاده کرده اند. انتخاب گردنبندهای چند لایه را با توجه به طرح یقه لباس و فرم اندام خود انجام دهید.

 

ترند های جدید جواهرات در سال ۲۰۲۴ | جواهری عبدالهی

 

2. خرید جواهرات ترند تنیس الماس

این روزها گردنبندها و دستبندهای تنیس که به صورت رشته هایی الماس خودنمایی می کنند حضور غیر رسمی پیدا کرده اند. مدت ها قبل این جواهرات فقط در رویدادهای خاص و رسمی استفاده می شد؛ در حالی که الان این زیورآلات پر زرق و برق ترند روز شده و گردنبندها و دستبندهای تنیس را با لباس هایی ساده ست  می کنند و استایلی شیک برای خود می سازند. گردنبند تنیس الماس بهترین هدیه برای مناسبت هایی مثل روز مادر و هدیه روز تولد است.

3.گردنبند طلا کندو (بزرگ)

به طور کلی کالکشن طلا کندو و گردنبند طلا کندو جزو خاص ترین طراحی های جواهرات به شمار می روند و برای خرید گردنبند طلا یک گزینه ایده آل هستند. درخشندگی و زیبایی این گردنبند به حدی است که از دور می توان خاص بودن آن را متوجه شد. این جواهر ترند سال 2024 است و در گردن بسیار تماشایی به نظر می رسد. سادگی در عین زیبایی و خاص بودن از ویژگی های گردنبند طلا کندو است که به عنوان بهترین انتخاب افراد خوش سلیقه مدنظر قرار می گیرد.

4.گردنبند طلا سنگ چین (تک حلقه‌ای)

کالکشن طلا تک حلقه ای یکی دیگر از ترندهای جدید جواهرات در سال 2024 است. این گردنبند یک نگین درخشان و ظریف در گوشه حلقه خود دارد که خاص و زیبا بودن آن را دو چندان می کند. خرید گردنبند طلا سنگ چین برای دختران جوان و خانم ها گزینه جذاب است. این گردنبند یکی از درخشان ترین گردنبندهای طلا محسوب می شود و با تمام ست ها و  استایل ها هماهنگی خوبی دارد؛ بنابراین می توان آن را به طور روزانه با تمام استایل ها استفاده کرد.

5.گردنبند طلا تابش؛ ترندهای جدید جواهرات

در ادامه معرفی ترند های جواهرات 2024 خوب است اشاره ای به گردنبند طلا تابش کنیم. این گردنبند از آنچنان ظرافت و زیبایی برخوردار است هر کسی را مجذوب خود می کند.

6.گردنبند طلای مخروط

گردنبند طلا مخروطی از جدیدترین ترند جواهرات سال 2024 به شمار می رود. این گردنبند جذاب حالت مینیمال دارد و یک اکسسوری زیبا و خاص برای استفاده در مهمانی ها و موقعیت های مختلف است. گردنبند طلا مخروطی برای سبک ها و استایل های اسپورت گزینه عالی است و تمام اقشار با هر سلیقه ای می توانند این  گردنبند را استفاده کنند.

 

ترند های جدید جواهرات در سال ۲۰۲۴ | جواهری عبدالهی

 

7.گوشواره حلقه‌ای درخشان

حلقه های الماس بهترین گوشواره های ترند جواهرات در سال 2024 است. این جواهرات توسط برندهای مطرحی همچون آلتوزارا، الساندرا ریچ و شنل تولید می شوند. گوشواره حلقه ای الماس را می توان با لباس هایی مثل ژاکت کش‌باف پشمی یا کت چرمی ست کرد و استایلی جذابی را برای خود ایجاد نمود. برای موقعیت های روزمره استفاده از گوشواره‌های مینی حلقه‌ای طلا با نگین‌های الماس می تواند بهترین انتخاب باشد.

خرید ترندهای جدید جواهرات در سال 2024

انتخاب و استفاده از جواهرات ترند و مناسب یکی از مهم ترین کارها برای داشتن استایل جذاب و بدون نقص است. اما این اکسسوری ها در بازار بسیار متنوع هستند و ممکن است در هنگام خرید مشتریان توانایی انتخاب خوب را از دست بدهند. یک راهکار برای نجات از سردرگمی در انتخاب طلا و جواهر آشنایی با ترندهای جواهرات است. شما می توانید بهترین و جذاب ترین زیورآلات ترند سال 2024 را در جواهری عبدالهی ببینید. در این مجموعه انواع جواهرات مروارید زنانه، جواهرات مردانه و متنوع ترین نیم ست های جواهرات زنانه قابل سفارش است.

جمع بندی

تنوع ترند های جدید جواهرات در سال 2024 به قدری زیاد است که تمام افراد با هر طرز فکر و سلیقه می توانند برای تکمیل استایل خود یکی از این جواهرات ترند را استفاده کنند. در این مطلب به معرفی ترند های جواهرات 2024 پرداخته شد تا راهنمایی باشد برای کسانی که می خواهند امسال با جواهرات زیبا و جذاب در جمع بدرخشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه