حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

جواهرات ترند ایران

آخرین بروزرسانی : 1402/07/24
جواهرات ترند ایران | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 157نویسنده : دسته بندی : معرفی جواهرات

همان طور که مد و فشن برای پوشاک وجود دارند و هر ساله مدل ها و رنگ های جدیدی برای آن ها ارائه خواهد شد، این روند برای جواهرات نیز در نظر گرفته می شود. جواهرات ترند ایران به همین دلیل است که هر ساله مورد توجه علاقمندان و افرادی که دوست دارند جواهرات خود را به روز کنند، قرار می گیرد. اگر شما هم دوست دارید با این روند جلو بروید و جواهرات مد روز خود را داشته باشید، با جواهری عبداللهی در این مقاله همراه باشید تا انواع جواهرات ترند ایران را معرفی کنیم و با آن ها بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با انگشتر های جواهر ترند ایران

ابتدا برای آشنایی با جواهرات ترند ایران، با انگشتر های جواهر مد روز آشنا می شویم. انگشتر و حلقه یکی از پر طرفدارترین انواع جواهرات است که بسیاری از افراد به صورت روزانه از آن استفاده می کنند. در این قسمت تعدادی از انگشتر های جواهر ترند شده در ایران را معرفی می کنیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید.

انگشتر های مینمالیستی

جواهرات مینیمالیست مدتی است که به تبدیل به ترند شده اند. انگشتر های مینمالیست هم بسیار ساده، ظریف و برای هر نوع استفاده مناسب در نظر گرفته می شود. این حلقه ها دارای اشکال هندسی بسیار ساده و استاندارد و بیشتر تمرکز بر زیبایی فلز گذاشته می شود. عمدتا سنگ روی این انگشتر ها به صورت الماس با تراش ظریف در نظر گرفته می شود. در جواهری عبداللهی می توانید مشابه این انگشتر های الماس را مشاهده کنید.

انگشتر های سنگ تولد

یکی دیگر از انگشتر های جواهر ترند شده در ایران، انگشتر های سنگ تولد است. این حلقه ها همیشه یکی از محبوب ترین انتخاب ها بوده و در ایران هم تقاضای بالا دارند. این حلقه ها دارای یک سنگ قیمتی مانند اوپال هستند که مطابق با ماه تولد فرد روی آن قرار می گیرند. این انگشتر ها هم چنین می توانند یک هدیه عالی و شخصی سازی شده هم در نظر گرفته شوند. در دسته بندی انگشتر های جواهری عبداللهی این انگشترهای اوپال نیز وجود دارند.

انگشترهای بوهو

حلقه های بوهو که از سبک بوهمین الهام گرفته شده است نیز جز انگشترهای ترند ایران شده است. این انگشتر ها دارای عناصر و سنگ هایی مانند زمرد، فیروزه یا یاقوت است و اغلب بزرگ تر از بقیه دیده می شوند. این انگشتر ها مناسب هر لباس و سلیقه ای است و بسیار پرطرفدار شده اند.

انگشترهای بزرگ

انگشتر های جواهر بزرگ نیز به صورت ساده و یا با استفاده از سنگ های قیمتی در ایران ترند شده اند. این انگشتر ها عمدتا دارای یک سنگ بزرگ است که معمولا درخشنده است. گاهی ممکن است سنگ روی این انگشتر ها وجود نداشته باشد و فقط فلز انگشتر به صورت چند قسمتی روی هم قرار گرفته باشد.

دستبندهای جواهر ترند ایرانی

بعد از آشنایی با انگشتر های ترند، به دستبند نوعی دیگر از جواهرات پر طرفدار می رسیم که آن ها هم به صورت مد روز و ترند وجود دارند. دستبند زیورآلاتی است که هم خانم ها و هم آقایان از آن استفاده می کنند. معمولا طراحی برای خانم ها به همراه سنگ های قیمتی و برای آقایان فقط فلز در نظر گرفته می شود. در زیر تعدادی از دستبند های ترند شده را نام می بریم و درباره آن ها توضیح می دهیم.

دستبندهای چند لایه

یک نمونه از دستبندهای جواهر که امروزه تبدیل به ترند شده و افراد زیادی از آن استفاده می کنند، چند لایه است. دستبند های چند لایه از تعدادی دستبند فلزی که معمولا یکی دارای سنگ و بقیه ساده یا از تعدادی لایه چرم و یک لایه فلزی با سنگ ساخته شده اند. این دستبند ها معمولا هم برای آقایان و هم برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند. دستبند جواهر کد B1533 در سایت جواهری عبداللهی یکی از انواع چند لایه است که روی هر لایه آن سنگ های قیمتی نیز کار شده و زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

دستبندهای زنجیره ای درشت

دستبند های زنجیری هم جز ترند های ایرانی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این زنجیر ها ممکن است بزرگ یا کوچک باشند و عموما ساده بوده و هیچ سنگی روی آن کار نشده است.

دستبندهای شخصی سازی شده

این دستبندها امروزه ترند شده و افراد بسیاری از آن ها استفاده می کنند. عموما برای این نوع از دستبند سنگ های ماه تولد مانند یاقوت یا هر سنگ دیگری در نظر گرفته می شود. عموما این سنگ ها کوچک بوده و روی طلا کار می شوند. اما گاهی نیز تعداد سنگ ها کم است یا معمولا از یک سنگ الماس برای آن استفاده می شود. شما می توانید نمونه این دستبند ها را از دسته بندی دستبند در جواهر عبداللهی مشاهده کنید.

گوشواره و گردنبند های جواهر ترند ایرانی

علاوه بر انگشتر و دستبند های جواهر، می توان گوشواره و گردنبند ترند شده را نیز بین جواهرات ایرانی مشاهده کرد. بسیاری از افراد به اینکه از گوشواره و گردنبند ترند شده استفاده کنند، بسیار علاقه دارند. بنابراین نیاز است تا درباره انواع مد روز این نوع از جواهرات نیز بدانیم. در زیر انواع گوشواره و گردنبند ترند را بررسی کرده و با آن ها نیز آشنا خواهیم شد.

گوشواره های جواهر حلقه ای

گوشواره های حلقه ای نوعی از جواهرات ترند ایرانی هستند که هیچوقت از مد نیوفتاده و همیشه مورد استفاده قرار می گیرند. این حلقه ها معمولا بزرگ بوده و یا ساده استفاده می شوند یا سنگ های کوچک قیمتی روی آن ها قرار می گیرد. این گوشواره ها هم برای استفاده روزانه و هم برای مهمانی ها و مراسم های رسمی مناسب دیده می شوند.

گوشواره های جواهر آویز

نوع دیگر از گوشواره های جواهر ترند ایرانی، آویز است. این گوشوارها عموما از دو تکه تشکیل شده اند که یک زنجیر کوتاه و یک بخش متصل به زنجیر را دارند. بخش متصل به زنجیر با سنگ های قیمتی تزیین شده اند که گاهی اوقات فقط یک سنگ و گاهی چندین عدد سنگ را در کنار هم می توان مشاهده کرد. گوشواره جواهر کد A973 و گوشواره جواهر کد 7340 از این نوع هستند که می توانید آن ها در دسته بندی گوشواره جواهری عبداللهی مشاهده کنید. این گوشواره ها معمولا برای مراسم ها و مهمانی ها مناسب در نظر گرفته می شوند.

گوشواره های جواهر میخی

گوشواره های میخی هم از انواعی هستند که همیشه ترند بوده و هیچوقت از مد نخواهند افتاد. این گوشواره های جواهر عموما دارای سنگ های قیمتی و بسیار زیبا هستند که برای استفاده روزانه و مهمانی ها مناسب در نظر گرفته می شوند.

گردنبند های جواهر چند لایه

یکی از انواع دیگر گردنبندهای ترند جواهر در ایران، نوع چند لایه است. مانند دستبند های چند لایه می توان زنجیر های پشت سرهم را برای این گردنبند ها هم مشاهده کرد. گاهی برای تمامی لایه های این گردنبند ها سنگ در نظر گرفته و گاهی فقط یک لایه آن ها دارای سنگ است. می توان انواع گردنبند ترند شده را در دسته بندی گردنبند ها در میان محصولات جواهر عبداللهی مشاهده کرد.

جواهرات مردانه ترند ایرانی

علاوه بر جواهرات زنانه که در بالا به آن ها اشاره کردیم، جواهرات مردانه هم مانند دستبند و گردنبند های مختلف نیز ترند شده و افراد زیادی به آن ها علاقمند هستند. برای آشنایی با جواهرات ترند شده مردانه نیز در ادامه آن ها را معرفی کرده و بیشتر آشنا خواهیم شد.

گردنبند های مینیمال

این گردنبند ها نیز مانند انگشتر های مینمالیستی زنانه ساده هستند و معمولا روی آن ها سنگ های بزرگ دیده نمی شود. شما می توانید این گردنبند ها را با هر لباسی ست کرده و از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات یک آویز کوچک برای این گردنبند ها در نظر گرفته می شود که از سنگ های قیمتی ساخته شده اند.

گردنبندهای جواهر چند لایه

در میان جواهرات ترند ایرانی مردانه هم گردنبند های چند لایه زیبا وجود دارند. گاهی یک الی دو لایه از این گردنبندها از چرم و بقیه از طلا یا نقره ساخته شده اند. می توان این گردنبند ها را هم با انواع لباس ها ست کرده و از آن ها استفاده کرد.

انگشتر های جواهر مردانه

انگشتر های جواهر مردانه نیز جز جواهرات ترند شده هستند و معمولا روی آن ها نیز سنگ های قیمتی زیبا طراحی شده اند. البته انگشتر های ساده به صورت مینیمال هم وجود دارند که اندازه بزرگ داشته اما ساده طراحی شده اند.

ست دکمه سردست و گیره کراوات جواهر

یکی از پر طرفدارترین انواع جواهرات ترند مردانه ست دکمه سردست و گیره کراوات است که می توانند به صورت ساده یا کار شده با جواهرات از آن ها استفاده شود. این ست ها معمولا می توانند یک هدیه مناسب هم برای آقایان در نظر گرفته شده و در مناسبت های مختلف آن ها را کادو داد. سنگ کار شده روی این ست ها معمولا قیمتی بوده و از یک یا چند سنگ برای آن ها استفاده می شود.

خرید بهترین جواهرات ترند ایرانی از جواهری عبداللهی

جواهرات ترند ایران انواع مختلف جواهر مانند انگشتر، گردنبند، دستبند و گوشواره را شامل می شود که شما می توانید آن ها را با بهترین کیفیت از جواهری عبداللهی خریداری کنید. جواهری عبداللهی برندی نام آشنا و با سابقه در این زمینه است که انواع مختلف تمامی جواهرات ترند به همراه سنگ های قیمتی را برای علاقمندان موجود داشته و شما می توانید با مشاهده آن ها و مشخصات جواهر مربوطه، نوع مورد علاقه خود را خریداری کنید. عبداللهی بهترین کیفیت را برای شما در نظر گرفته است تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه