حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه

آخرین بروزرسانی : 1402/02/24
طلا و جواهر دو گوهر ارزشمند | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 155نویسنده : دسته بندی : دانستنی‌های دستبند جواهر

دستبندهای طلا و جواهر جزو اکسسوری های محبوب در میان خانم‌ها هستند. همان‌طور که می‌دانید از زمان‌های گذشته نیز خانم‌ها به زیورآلات علاقه خاصی داشتند و از انواع دستبندها استفاده می‌کردند. البته جنس دستبندهایی که در زمان‌های گذشته استفاده می‌شد از فلزاتی مانند مس یا آهن بودند.

اما به‌مرورزمان در میان خانواده‌های ثروتمند و اشرافی پوشیدن دستبندهایی که از جنس طلا و فلزات گران‌بها ساخته‌شده بودند، باب شد. البته باگذشت زمان و شناختن سنگ‌های قیمتی انواع زیورآلات به‌خصوص دستبندهایی ساخته شد که برای تزیین آن‌ها از سنگ‌های قیمتی مانند الماس استفاده می‌شد. امروزه نیز انواع زیورآلات و دستبندهای زنانه موجود هستند که دارای تزیینات جواهر هستند و جلوه‌های خاص و بسیار زیبا دارند.

انواع دستبندهای جواهر زنانه

خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه دارای انواع مختلفی هستند. برخی از این دستبندها از جنس طلای خالص استفاده می‌شوند و برخی دیگر از دستبندها دارای سنگ‌های جواهر هستند.

نمونه‌های مهره‌ای، دستبندهای چرمی جواهر که بخش کوچکی از آن‌ها از طلا تشکیل‌شده است. دستبندهای النگویی و سایر دستبندهای زنجیری نیز جزوه نمونه‌های پرکاربرد دستبند زنانه هستند.

در حال حاضر برندهای مشهور جهان که در زمینه مد و فشن فعالیت می‌کنند، مانند برندهای رولکس، بولگاری، ورساچه و لویی ویتون، انواع خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه را طراحی می‌کنند که دارای برند اختصاصی خودشان است.

به‌طورکلی زیورآلات زنانه همیشه تحت تأثیر مد هستند؛ بنابراین شما هنگام خرید خاص‌ترین دستبندهای جواهر زمینه می‌توانید به ترند روز توجه کنید و با توجه به مدل‌های جدیدی که طراحی می‌شوند انتخاب مناسبی داشته باشید. در گذشته نیز دستبندهای کارتیه بسیار موردتوجه خانم‌ها قرارگرفته بودند، اما امروزه بیشتر دستبندهای النگویی یا دستبندهای طرح بولگاری که دارای بخش‌های مختلف طلا و جواهر هستند، محبوبیت زیادی بین خانم‌ها پیدا کرده اند.

دستبند النگویی زنانه

یکی از خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه دستبند النگویی زنانه است. این دستبندها که معمولاً شبیه النگو هستند، دارای قفلی در بخش انتهایی خود می باشند. این دستبندها به راحتی از دست خارج می‌شوند و می توانید در موقعیت هایی مانند مهمانی ها و جشن ها آن‌ها را بپوشید.

 البته دستبندهای النگویی مانند سایر دستبندهای زنجیری انعطاف پذیر نیستند ب.رخی از دستبندهای النگویی در وب سایت جواهری عبداللهی موجود است که دارای سنگ‌های قیمتی هستند. به عنوان نمونه:

دستبند جواهر کد B0277 یکی از نمونه‌های بسیار زیبا و خاص است که با استفاده از سنگ‌های ریز الماس تزیین شده است. وزن طلای این دستبند 21.96 گرم است و وزن سنگ الماس به کار رفته برای تزیین آن ۳.۱۳ قیراط است. این دستبند النگویی در یک بخش خود دارای قفل می باشد و انعطاف پذیری چندانی ندارد، اما جزو نمونه‌های بسیار زیبای دستبند النگویی است که درخشندگی و جذابیت ویژه‌ای دارد.

دستبند طلا

دستبند طلا که از طلای خالص ساخته‌شده جزو نمونه‌های مورد علاقه خانم‌ها است. دستبند طلای خالص که بدون استفاده از سنگ‌های جواهر ساخته‌شده باشد طرفداران بسیاری دارد. چرا که برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند به جای اینکه نگران گم شدن سنگ‌های قیمتی روی دستبندشان باشند یک دستبند ساده طلا داشته باشند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه عبداللهی انواع دستبندهای زنانه را مشاهده کنید و از بین نمونه‌های موجود یک محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. در بخش خاص‌ترین جواهرات زنانه در وبسایت عبداللهی انواع محصولات موجود در وبسایت قابل مشاهده هستند. به عنوان مثال شما می توانید در بخش دستبند جواهر زنانه نمونه‌های موجود را مشاهده نمایید.

دستبند مهره‌ای

دستبندهای مهره‌ای این جزوه نمونه‌های پرطرفدار ای هستند که بیشتر دختر خانم‌ها به آن‌ها علاقه دارند. این دستبندها با استفاده از مهره ساخته می‌شوند و بخشی از آن‌ها دارای طلا یا آویزهای طلا است. این مدل دستبندها معمولاً حالت اسپرت دارند و بیشتر توسط دختر خانم‌های جوان مورد استفاده قرار می گیرند.

دستبند چرمی

یکی از انواع دستبندهای موجود در بازار نیز دستبند چرم است که امروز طرفداران خاص خود را در میان آقایان پیدا کرده، این دستبندها معمولاً از جنس چرم ساخته‌شده اند و دارای یک تکه طلا می باشند.

دستبند زنجیری

دستبند زنجیری نیز یکی دیگر از خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه است. این دستبندها که کاملاً انعطاف پذیر هستند، هم برای آقایان مورد استفاده هستند و هم بسیار مورد علاقه خانم‌ها می باشند. دستبندهای زنجیری که از تکه های کوچک طلا تشکیل‌شده اند، دارای طرح ها و مدل‌های گوناگونی هستند و ممکن است ترکیبی از طلای سفید، طلای زرد یا رزگلد باشند.

برخی از این دستبندهای زنجیری دارای قطعاتی از جواهر و سنگ‌های قیمتی هستند که درخشش و زیبایی خاصی به آن‌ها می بخشد. در فروشگاه جواهری عبداللهی یک دستبند جواهر با طرح زنجیری موجود است که روی آن سنگ‌های قیمتی یاقوت با رنگ های مختلف کار شده است.

 وزن سنگ کار شده روی این دستبند ۸.۵۳ قیراط است و برای خانم‌های مشکل پسند یک انتخاب جذاب و زیبا است. برای مشاهده این دستبند می‌توانید به بخش دستبند جواهر زنانه مراجعه نمایید و دستبند جواهر کد B2571 را جستجو نمایید.

دستبند جواهر

خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه آن دسته از دستبندهایی هستند که دارای سنگ‌های قیمتی سفید یا رنگی و درخشان هستند. به عنوان نمونه دستبندهایی که در وب سایت جواهری عبداللهی مشاهده می فرمایید، برای خانم‌های خاص بسیار جذاب و بی نظیر هستند. در این قسمت به چند نمونه از خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه در فروشگاه عبداللهی اشاره می کنیم.

دستبند جواهر کد A566

این دستبند زیبا و بسیار جذاب که با استفاده از سنگ الماس تزیین شده دارای ۵ قسمت مجزا است که هر یک از این قسمت های دستبند النگویی دارای طرح خاصی هستند. روی آن‌ها نگین های الماس کار شده است وزن سنگ الماس کار شده روی این دستبند ۴.۲۱ قیراط است.

دستبند جواهر کد B3353

یکی از خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه که در وب سایت جواهری عبداللهی مشاهده می نمایید، این دستبند است که دارای طراحی بسیار خاص و جذابی است. برای تزیین دستبند از سنگ الماس استفاده شده است.

دستبند جواهر کد B2347

این نمونه دستبند جواهر زنانه نیز برای خانم‌هایی مناسب است که به دستبندهای ظریف و لوکس علاقه مند هستند. این دستبند النگویی در یک بخش خود دارای قفل است. بر روی آن با استفاده از نگین های ریز الماس تزیین شده است.

دستبند جواهر کد B1869

نمونه دیگری از خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه که می توانید و فروشگاه جواهری عبداللهی پیدا کنید، دستبند جواهر با کد ۱۸۶۹ است. این دستبند النگویی بسیار ظریف دارای یک بخش گرد روی دستبند است که داخل آن با سنگ‌های گران قیمت الماس تزیین شده و جزو نمونه‌های بسیار خاص و شیک و لوکس است.

دستبند جواهر کد B1684

این نمونه بسیار شیک و جذاب بیشتر مناسب خانم‌هایی است که به جواهرات سنگین و لوکس علاقه دارند. کد ۱۶۸۴ یک دستبند جواهر زنان است که قسمت روی آن پوشیده از سنگ‌های ریز قیمتی الماس است و دارای طراحی شش ضلعی بسیار منحصربفرد و جذابی است.

دستبند جواهر کد B0899

این نمونه جذاب و جالب نیز جزو دستبندهای النگویی است که قفل ندارند و به راحتی می ‌توانید آن را بپوشید. این نمونه از دستبند دارای بخش‌هایی است که روی میله های دستبند سوار شده‌اند و روی آن‌ها سنگ‌های قیمتی الماس کار شده است.

قیمت خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه

هنگام خرید خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه باید اطلاعات کافی درباره قیمت این دستبندها داشته باشید. معمولاً عوامل و فاکتورهای زیادی هستند که روی قیمت دستبند جواهر زنانه تأثیر دارند که از جمله آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • میزان طلای استفاده شده برای ساخت دستبند جواهر زنانه
  • تعداد نگین های به کار برده شده برای ساخت دستبند جواهر زنانه
  • سایز نگین های جواهر به کار رفته در محصول
  • نوع نگین های جواهر کار شده روی دستبند جواهر زنانه
  • نوع فلز سفارشی برای ساخت دستبند جواهر زنانه

تمام مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم به صورت جداگانه می توانند روی قیمت انواع زیورآلات به‌خصوص دستبندهای جواهر زنانه تأثیر داشته باشند. همان‌طور که می‌دانید سنگ‌های جواهر مانند الماس یا برلیان دارای قیمت بالایی هستند و وزن آن‌ها با قیراط سنجیده می شود.

هرچه تعداد و وزن سنگ‌های بکار رفته روی یک دستبند بیشتر باشد، قطعاً قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. دستبندهای ظریف تر که برای ساخت آن‌ها از میزان طلای کمتری استفاده شده، دارای قیمت کمتری نسبت به دستبندهای طلای سنگین تر دارند.

در نهایت نیز اجرت و دستمزد ساخت نیز می‌تواند روی قیمت کارت تأثیر داشته باشد. تمام محصولات موجود در جواهری عبداللهی دارای کد مخصوص هستند. در صورتی که قصد خرید خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه را داشته باشید، می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه و تماس با بخش پشتیبانی کد محصول را عنوان کنید و از قیمت و موجودی آن اطلاع پیدا کنید.

خرید خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه

با توجه به تنوع محصولات موجود و انواع دستبندهای جواهر زنانه که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کنند، خرید دستبندهای جواهر زنانه کار دشواری است، اما اگر قصد خرید دستبندهای جواهر ترکیبی که از طلا و سنگ‌های ارزشمند ساخته‌شده اند را دارید، می توانید به وب سایت فروشگاه جواهری عبداللهی سر بزنید و با مدل‌های این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

معمولاً دستبندهای جواهر دارای نگین های بسیاری هستند که درخشندگی خاصی به آن‌ها می بخشد. برخی از این دستبندها از طلای رزگلد ساخته‌شده‌اند و برخی دیگر از طلای زرد و سفید و این بستگی به شما دارد که چه نوع سلیقه‌ای دارید و طرح های کلاسیک را می‌پسندید یا به دستبندهای جواهر زنانه مدرن علاقه دارید.

چه مشکل پسند باشید، چه به طرح های شیک و جدید علاقه داشته باشید، انتخاب از شما و معرفی محصولات خاص و زیبا در فروشگاه جواهری عبداللهی از ماست.

کلام پایانی

خاص‌ترین دستبندهای جواهر زنانه فقط محدود به طلا های زرد رنگ نمی‌شوند. در وبسایت فروشگاه جواهری عبداللهی انواع مدل‌ های دستبند جواهر زنانه که از جنس طلای رزگلد و طلای سفید ساخته‌شده اند و با استفاده از نگین های جواهر گرانقیمت تزیین شده اند موجود می باشند. تمام مدل‌های موجود در این وب سایت بسیار متمایز و خاص هستند؛ بنابراین اگر قصد خرید انواع دستبند جواهر زنانه را دارید، می توانید به بخش معرفی محصولات به ویژه دستبند جواهر زنانه در این وبسایت مراجعه نمایید. انواع مدل‌های گوناگون دستبند النگویی جواهر با سنگ‌های الماس را مشاهده نمایید. هر یک از محصولات موجود در این بخش دارای کد مخصوص هستند و شما می توانید برای استعلام قیمت کد محصول را به بخش پشتیبانی اطلاع دهید و از موجودی و قیمت آن مطلع شوید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه