حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

راهنمای انتخاب گردنبند و گوشواره مناسب برای انواع مدل‌ لباس عروس

آخرین بروزرسانی : 1402/11/03
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 371نویسنده : دسته بندی : دانستنی‌های گردنبند جواهر, آموزش, دانستنی‌های گوشواره جواهر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب لباس عروس باید به آن توجه کنید، نوع گردنبند و گوشواره مناسب برای انواع مدل لباس عروس است. جواهرات و سرویس‌هایی که عروس خانم‌ها انتخاب می‌کنند باید حتماً با مدل لباس آن ها همخوانی داشته باشد تا موجب زیبایی هرچه تمام‌تر آن ها شود. به همین خاطر ما قصد داریم در این بلاگ از سایت جواهری عبداللهی به راهنمای انتخاب گردنبند و گوشواره مناسب برای انواع مدل لباس عروس بپردازیم.

 

 

انتخاب گردنبند برای انواع مدل لباس عروس

معمولاً عروس خانم‌ها قبل از عروسی سرویس جواهرات یا سرویس طلای خود را خریداری می‌کنند. اما زمانی که به فکر خرید تدارکات عروسی مانند لباس عروس هستند، باید به این نکته توجه کنند که آیا گردنبند سرویس آن ها مناسب لباس عروسی که می‌خرند هست یا خیر؟

در این مواقع توجه به نوع یقه لباس عروس اهمیت زیادی پیدا می‌کند. زیرا جواهرات عروس خانم‌ها برای تکمیل استایل آن ها اهمیت زیادی دارد. در این قسمت به انواع مدل‌های یقه لباس عروس و سرویس‌های جواهر مناسب آن ها اشاره می‌کنیم.

گردنبند مناسب برای لباس عروس با یقه دکلته

بسیاری از لباس‌های عروس امروزی دارای یقه‌های باز و دکلته هستند. به دلیل اینکه فضای زیادی در اطراف گردن خالی است، می‌توانید از انواع گردنبند مانند گردنبندهای کلاسیک، گردنبندهای طوقی، گردنبندهای کوتاه و … استفاده کنید که با یقه‌های دکلته هماهنگی زیادی دارند. همچنین شما می‌توانید گوشواره‌های خودتان را هم با گردنبند جواهر هماهنگ کنید.

گردنبند مناسب برای لباس عروس با یقه قایقی

لباس عروس‌هایی که دارای یقه قایقی هستند، بسیار شیک و جذاب‌اند. اما هنگام انتخاب گردنبند، عروس خانم‌ها باید توجه کنند که گردنبندهای ظریف و ساده می‌تواند بهترین گزینه برای این نوع از یقه باشد. زیرا یقه‌های قایقی به خودی خود ساده و کلاسیک هستند. بنابراین استفاده از سرویس جواهر ساده و ظریف در این مواقع بهترین گزینه است.

 

 

گردنبند مناسب برای لباس عروس با یقه دلبری

بعضی از لباس‌های عروس که پوشیده‌تر هستند، یقه‌های دلبری یا قلبی شکل دارند. برای این نوع از لباس‌ها انتخاب گردنبندهایی ساده مانند آویز‌های ظریف که سنگ‌های جواهر روی آن ها کار شده می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. البته باید توجه کنید که برای یقه‌های دلبری ارتفاع گردنبند حتماً باید بالاتر از یقه قرار بگیرد.

گردنبند مناسب برای لباس عروس با یقه آف شولدر

یکی از انواع یقه‌های رمانتیک و بسیار جذاب برای لباس عروس یقه آف شولدر است که روی شانه‌ها قرار می‌گیرد. بهترین گردنبند برای این مدل لباس عروس، گردنبند طوقی است. گوشواره‌های ساده نیز به راحتی با گردنبندهای طوقی ست می‌شوند.

گردنبند مناسب برای لباس عروس با یقه توری

بعضی از عروس خانم‌ها که ترجیح می‌دهند در مراسم‌های مختلف لباس‌های کاملاً پوشیده بپوشند، لباس‌هایی را انتخاب می‌کنند که بخش یقه آن ها با تورهای نازک طراحی می‌شود. توصیه ما به این عروس خانم‌ها این است که از پوشیدن هرگونه گردنبندی خودداری کنند. زیرا گردنبند روی یقه‌های توری جلوه زیادی ندارد. حتی بعضی از تورهای یقه لباس عروس دارای منجوق دوزی و سنگدوزی هستند که ظرافت و جلوه خاص خود را دارند. این عروس خانم‌ها می‌توانند به جای استفاده از گردنبند از گوشواره، انگشتر، دستبند و سایر جواهراتی که با این لباس‌ها ست می‌شوند، استفاده کنند.

گردنبند مناسب برای لباس عروس با مدل یقه ۷

یقه ۷ یک مدل زیبا برای لباس عروس است که با گردنبندهای آویز به خوبی ست می‌شود. اگر یقه لباس هفت پهن باشد، می‌توانید از گردنبندهای جواهر آویز بزرگتر استفاده کنید. در سایت جواهری عبداللهی می‌توانید انواع گردنبند جواهر با طرح‌های خاص و زیبا را پیدا کنید که مناسب عروس خانم‌های با سلیقه و مشکل پسند هستند.

 

 

گردنبند مناسب برای لباس عروس با مدل یقه کج

انتخاب یک گردنبند مناسب برای لباس عروس‌هایی که یقه کج دارند، کار بسیار دشواری است. به همین خاطر توصیه می‌کنیم از پوشیدن گردنبند اجتناب کنید و به جای آن گوشواره‌های جذاب و زیبایی استفاده کنید که تا روی شانه آویزان هستند. گوشواره جواهر اشک، گوشواره جواهر یاقوت کبود، گوشواره جواهر مارکیز و انواع مدل‌های گوشواره سایت جواهری عبداللهی، برای این مدل لباس مناسب هستند.

گردنبند مناسب برای لباس عروس با مدل یقه هالتر

لباس‌هایی که دارای یقه هالتری هستند، معمولاً بیشتر قسمت‌های گردن را می‌پوشانند و فضایی برای آویزان کردن گردنبند جواهر باقی نمی‌گذارند. اگر لباس عروس شما از این مدل است، بهتر است یک گوشواره مناسب انتخاب کنید و قید پوشیدن گردنبند را بزنید. حتی می‌توانید از دستبندهای جواهر سایت جواهری عبداللهی استفاده کنید که با طراحی‌های زیبا و شیک می‌توانند استایل شما را درخشان‌تر از قبل کنند.

 انتخاب گوشواره برای انواع مدل لباس عروس

انتخاب گوشواره برای لباس عروس با مدل‌ها و یقه‌های گوناگون کمی دشوار است. هنگام انتخاب یک گوشواره جواهر حتماً باید به مواردی که در ادامه اشاره می‌کنیم، توجه داشته باشید.

فرم صورت

صورت هر کس ممکن است فرم متفاوتی از دیگران داشته باشد. بعضی از خانم‌ها صورت گرد دارند. اما بعضی از آن ها دارای فرم صورت بیضی، قلبی یا مربعی شکل هستند. بعضی دیگر دارای صورت‌های باریک و کشیده یا به اصطلاح مستطیلی شکل هستند. بنابراین قبل از خرید گوشواره حتماً باید به فرم صورت خود توجه کنند.

  • خانم‌هایی که دارای صورت گرد هستند، می‌توانند از گوشواره‌های بلند و آویز استفاده کنند. به این صورت فرم صورت آن ها کشیده‌تر به نظر می‌رسد.
  • خانم‌هایی که دارای صورت بیضی شکل هستند، بهتر است گوشواره جواهر اشک را انتخاب کنند که با صورت آن ها همخوانی بیشتری دارد.
  • خانم هایی با صورت‌ مربعی نیز بهتر است از گوشواره‌های گرد و حلقه‌ای استفاده کنند که قسمت‌های تیز صورت آن ها کمتر به چشم بیاید.
  • خانم‌هایی که صورت آن ها کشیده است، اگر گوشواره‌های دایره‌ای و گرد را انتخاب کنند، بهتر است.
  • آن دسته از خانم‌هایی که دارای صورت قلبی هستند، می‌توانند گوشواره‌های آویز دار بلند را انتخاب کنند.
  • خانم‌هایی که صورت لوزی شکل دارند، بهتر است گوشواره‌های آویز با اندازه کوتاه را خریداری نمایند.

 

 

مدل مو

یکی دیگر از نکاتی که باید در راهنمای انتخاب گردنبند و گوشواره مناسب برای انواع مدل لباس عروس به آن توجه کنید، فرم موهای خودتان است. معمولاً موهای بلند گوشواره‌هایی همخوانی دارند که فرم گرد یا اشکی شکل دارند. اما عروس خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند مدل موی آن ها بسته باشد بهتر است گوشواره‌های آویز دار و بلند را انتخاب کنند.

رنگ مو

رنگ مو هم تاثیر زیادی روی انتخاب گوشواره دارد. اگر موهای شما به رنگ روشن و بلوند است، بهتر است طلا و جواهراتی انتخاب کنید که زرد رنگ هستند. به این صورت با رنگ موهای شما هم هماهنگی دارند. اما اگر رنگ موی شما تیره است، گوشواره‌های جواهری را انتخاب کنید که از طلای سفید ساخته شده‌اند. این تضاد رنگ می‌تواند زیبایی چهره شما را دوچندان کند.

انتخاب نوع فلز برای گردنبند و گوشواره عروس

یکی دیگر از نکاتی که جزو راهنمای انتخاب گردنبند و گوشواره مناسب برای انواع مدل لباس عروس محسوب می شود، نوع فلز جواهرات عروسی است. بهتر است فلز گوشواره و گردنبند و یا دستبند شما در روز عروسی یک جنس واحد داشته باشد تا با یکدیگر همخوانی داشته باشند. هنگام انتخاب جنس فلز جواهرات نیز به این نکات حتماً توجه داشته باشید.

 

 

رنگ پوست

رنگ پوست شما مهم‌ترین نکته‌ای است که هنگام خرید جواهرات عروسی باید به آن توجه داشته باشید. اگر رنگ فلز جواهر با رنگ پوست شما در اطراف گردن هماهنگی داشته باشد، می تواند صورت شما را برجسته‌تر و زیباتر نشان دهد.

  • خانم‌هایی که دارای پوست روشن هستند، بهتر است از نقره و طلای سفید استفاده کنند.
  • خانم‌هایی که رنگ پوست آن ها گرم است، می‌توانند از سرویس‌های جواهر رز گلد یا طلای زرد استفاده کنند.

رنگ لباس

درست است که معمولاً لباس عروس به رنگ سفید است، اما بعضی از لباس‌های عروس شیری رنگ، سفید براق یا به رنگ شامپاینی هستند. در این مواقع حتماً باید به جنس فلز و رنگ آن توجه کنید.

  • لباس‌هایی که سفید براق و شامپاینی هستند با جواهراتی که از فلزات زرد رنگ و رزگلد ساخته شده‌اند، هماهنگی بهتری دارند.
  • لباس‌های سفید ساده، معمولاً با نقره، پلاتین و طلای سفید زیباتر به نظر می‌رسند.

هماهنگی بین گردنبند و گوشواره

پس از اینکه درباره نوع گردنبند، ارتباط آن با یقه لباس عروس، نحوه انتخاب گوشواره و انتخاب آن با فرم صورت آشنا شدید، حالا باید به این نکته هم توجه کنید که جواهرات عروسی باید با یکدیگر هماهنگ باشند. به عنوان مثال اگر گوشواره‌های رز گلد را انتخاب می‌کنید، نمی‌توانید گردنبندی را انتخاب کنید که از جنس طلای سفید باشد. بهتر است سرویس شما یکسان باشد.

میزان استفاده از فلزات و سنگ‌های جواهر روی گوشواره و گردنبند، باید متناسب با یکدیگر باشد و یک هارمونی بسیار زیبا ایجاد کند. البته نمی‌گوییم که امکان استفاده از جواهرات ناهمسان وجود ندارد. اما هنگام انتخاب باید به مدل سنگ‌ها، رنگ فلز جواهرات و سایر جزئیات آن توجه داشته باشید. البته توصیه ما این است که در روز عروسی از سرویس‌های جواهر ساده‌تر و شیک‌تر استفاده کنید. زیرا جلوه بهتری خواهد داشت و شما شیک‌تر به نظر می‌رسید.

 

 

کلام پایانی

پس از مطالعه راهنمای انتخاب گردنبند و گوشواره مناسب برای انواع مدل لباس عروس، می‌توانید به وب‌سایت جواهری عبدالهی مراجعه کنید و انواع نیم ست جواهر، سرویس‌های جواهر ست، آویز جواهر اشک، آویز جواهر مارکیز، آویز جواهر یاقوت سرخ، گوشواره یاقوت سرخ و انواع گردنبندهای جواهر زیبای این سایت را مشاهده نمایید و با توجه به نوع مدل لباس عروس خود، یکی از این سرویس‌های زیبا و اصیل را خریداری نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه