حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

راهنمای خرید انواع سرویس طلا سفید

آخرین بروزرسانی : 1402/05/06
سرویس طلا سفید | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 5 دقیقهتعداد بازدید : 349نویسنده : دسته بندی : دسته بندی نشده

سرویس طلا سفید در مدل های متنوع و شیکی تولید می شود که همواره انتخاب بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه و سخت پسند می‌باشند. این مدل‌ها شامل طرح‌های ظریف، ساده، نگین دار یا تراش خورده می‌باشند. در ساخت طلای سفید از آلیاژهایی مثل پالادیوم و نیکل استفاده شده و برای جلای آن ها از رادیوم استفاده می شود. حلقه‌های برلیان و سایر جواهراتی که امروزه در بین عروس‌ها محبوبیت پیدا کرده‌اند، استحکام بالایی داشته و از نوع طلا سفید هستند.

راهنمای خرید انواع سرویس طلا سفید | جواهری عبدالهی

معرفی سرویس طلا سفید

زیورآلات طلا و جواهرات زنانه این روزها از اکسسوری های جدا نشدنی دنیای مد محسوب می شوند که در یک استایل منحصربه فرد حرف آخر را می زنند. سرویس‌های طلا معمولا شامل گردنبند، گوشواره و دستبند می‌باشند و دارای طراحی مشابه هستند. مدل های سرویس طلا بسیار متنوع اند و از این رو مراجعه حضوری به طلا فروشی ها می تواند زمان و هزینه زیادی را از شما بگیرد؛ جواهری عبدالهی به عنوان بهترین جواهری تهران ارائه دهنده انواع سرویس‌های طلا با طراحی خاص و لوکس می‌باشد.

طلای سفید و پلاتین هر دو به رنگ سفید هستند. ولی این دو فلز تفاوت هایی با هم دارند که با گذشت زمان بیشتر به چشم می‌آید. پلاتین حساسیت بالایی نسبت به خراش برداشتن دارد. در نتیجه در مدت استفاده درخشندگی خود را از دست می دهد و رنگ سفید آن به رنگ مات با سایه سبز تبدیل می شود. برای بازگرداندن جلا و درخشندگی پلاتین می توان آن را پولیش زد. در حالی که طلای سفید با آنکه روکش رادیوم آن با گذشت زمان از بین می‌رود و رنگ زرد طلا نمایان شود؛ ولی زنگار نمی‌گیرد. برای شفافیت و درخشش طلای سفید باید روکش رادیوم آن تمدید شود.

عیارهای متفاوت سرویس‌های طلا

بالاترین عیار انواع سرویس طلا در ایران عیار 18 است؛ البته در بازارهای جهانی به جز ایران طلای سفید با عیار 14 و 12 نیز خرید و فروش می‌شود. عیار 18 از 24 یا (۷۵۰ از ۱۰۰۰) به این معنی است که آلیاژ طلای سفید از 18 قسمت طلا و 6 قسمت سایر فلزات ساخته شده است. طلای سفید 1 و 12 عیار نسبت به طلای سفید 18 عیار از جلای کمتر و قیمت پایین تر ولی استحکام بیشتری دارند. نکته مهم اینکه در ایران معامله طلای کمتر از 18 عیار غیر قانونی است.

انواع طلا در بازار ایران

در بازار بورس طلای ایران طلاها از لحاظ تولید به دو دسته طلای تولیدات داخلی و کارهای خارجی (ترکیه ای) تقسیم می‌شوند. طلای تولید داخل با اجرت های بسیار پایین و واقعی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و بیش از 80 درصد بازار سهم تولیدات داخلی است. 20 درصد باقی مانده نیز به طور معمول از کشورهایی مانند ترکیه وارد می‌شوند. این مدل طلای سفید با واسطه های زیادی به دست مصرف کننده می رسد.

انواع طرح‌های سرویس طلا سفید

به طور کلی در طراحی انواع سرویس‌های طلا از سه سبک کلاسیک، آنتیک و مدرن استفاده می شود. سرویس طلا کلاسیک برای افرادی مناسب است که می خواهند طلایی با یک طرح ماندگار و همیشگی داشته باشند. این سرویس قابلیت ست کردن با بیشتر استایل های آنان باشد. سبک آنتیک دارای جزئیات زیاد و نماد تاریخی می‌باشد. همچنین کسانی که به دنبال فشن و جواهرات ترند ایران هستند از طرفداران سبک طلا سفید مدرن با طراحی منحصر به فرد و خاص محسوب می شوند.

انواع طرح‌های سرویس طلا سفید | جواهری عبدالهی

انواع مدل‌های سرویس طلا

یک سرویس کامل طلای سفید شامل گردنبند، گوشواره و دستبند است؛ اما در بعضی انواع سرویس طلا یک انگشتر ست نیز وجود دارد. مدل سرویس طلا سفید همراه انگشتر محدود است و مشتریان می توانند خرید انگشتر مشابه سرویس را به صورت جداگانه انجام دهند. ذر ادامه به بررسی برخی از سرویس‌های طلا ترند می‌پردازیم.

مدل سرویس طلا سفید ساده

سرویس طلا سفید ساده معمولا بدون طرح و نگین است. این سرویس به دلیل سادگی و ظرافتی که دارد می توان با هر استایلی آن را استفاده کرد. این نوع سرویس طلا برای استفاده روزانه، مهمانی های خودمانی و غیر رسمی مناسب است. می توانید انواع مدل های سرویس‌های جواهر را از جواهری عبداللهی به صورت آنلاین سفارش دهید.

سرویس طلای مدل تراش خورده

یکی از زیباترین و جذاب ترین مدل سرویس طلا سفید برای خانم ها، سرویس طلا تراش خورده است. این سرویس شامل پلاک، یک جفت گوشواره و یک انگشتر بوده و از طلای 18 عیار تراش خورده و به رنگ سفید ساخته می شود. تراش های ظریف روی این سرویس توانسته نمایی به صورت نگین به وجود آورد که با بازتاب نور درخشش زیبایی دارند و چنین به نظر می رسد که سرویس نگین دار است. خرید انواع سرویس طلا سفید تراش خورده می تواند در کاهش هزینه طلای نگین دار و جلوگیری از متضرر شدن در هنگام فروش طلا بسیار موثر باشد.

سرویس طلای مدل تراش خورده | جواهری عبدالهی

سرویس طلا سفید نگین دار الماس یا سنگ های قیمتی

سرویس طلا سفید که دارای نگین های الماس یا سنگ های قیمتی هستند به دلیل داشتن ارزش ذاتی و زیبایی ظاهری مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته اند. در مدل سرویس سفید تمام الماس، دو تراشه الماس برلیان و اشک به کار رفته است. نگین های اشک مورد استفاده دارای قیراط بالایی بوده و به همین دلیل این سرویس قیمت گرانی دارد.

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در خرید سرویس سفید نگین دار مورد توجه قرار داد تشخیص دقیق اصالت نگین های ارزشمند روی سرویس طلا است. توجه کنید که هر فردی نمی تواند اصالت نگین را تایید کند. نکته دیگر در خرید سرویس طلا توجه به سبک و مدل سرویس است؛ همچنین برای اینکه خرید لذت بخش و مطلوبی داشته باشید باید در هنگام خرید طلا عیار و اجرت ساخت آن را نیز مورد توجه قرار دهید.

سرویس طلا سفید نگین دار الماس | جواهری عبدالهی

سرویس طلا سفید بدون نگین

یکی از جذاب ترین اکسسوری هایی که از تنوع بالا در سبک و مدل های مختلف برخوردار است، سرویس طلا بدون نگین می‌باشد که از پرطرفدارترین سبک های طلا محسوب می شود. به دلیل ظاهر مدرن سرویس‌های بدون نگین بسیاری از خانم ها این نوع طلاها را بر طلای نگین دار ترجیح می دهند.

شکل ظاهری سرویس‌های بدون نگین به صورت جناقی ساخته شده و تراش های ظریفی به شکل تراش مارکیز روی سطح طلا ایجاد شده است. این سرویس‌ها شامل آویز یا گردنبند، دستبند و گوشواره می‌باشند و قفل گوشواره مدل میخی بوده و با پشت گوشواره طلا بسته می شود. البته این مدل قفل را می توان به قفل چنگی یا چفتی تغییر داد. در این مدل طلای سفید پهنای گردنبند 22 میلیمتر و دستبند و گوشواره پهنای 10 میلیمتر دارند. همچنین مدل قفل دستبند و گردنبند از نوع ضامن دار کشویی بوده که از استحکام بالایی برخوردار هستند.

انتخاب مدل سرویس طلا سفید عروس جواهر بهتر است یا اتمی؟

این دو سرویس قیمت بسیار متفاوتی دارند و می توانید با توجه به بودجه خود یکی از دو مدل را انتخاب کنید. در صورتی که بودجه کافی برای خرید جواهرات نگین دار را دارید و می توانید سنگ نگین اصل را شناسایی کرده و آن را با قیمت مناسب خریداری کنید، خرید سرویس جواهر نگین دار بهتر از سرویس نگین اتمی است. چنانچه برای خرید سرویس سفید بودجه کمی دارید یا علاقه ای به خرید سرویس طلای سفید نگین دار ندارید بهترین گزینه انتخاب انواع سرویس طلا یا نگین اتمی با سواروسکی است.

دلیل انتخاب انواع سرویس طلا سفید

به دلایل مختلفی خانم ها برای مراسم های کلاسیک مثل ازدواج اقدام به خرید سرویس طلا سفید می کنند. یکی از مهم ترین علل این انتخاب درخشندگی بیشتر طلای سفید است. این سرویس های ظریف با طراحی های مینیمال و رنگ سفید می توانند استایل فوق العاده‌ای را به وجود آورند. درخشش و جذابیت سرویس طلا به خاطر ظرافت در طراحی های آن دو چندان می شود. دلیل دیگر برای انتخاب مدل سرویس طلا وجود نگین های چشم نواز و خیره کننده این نوع طلا است. نگین‌ های خاص و فنسی در سرویس طلا می تواند جذابیت و درخشندگی بیشتری را به نمایش بگذارد و استایل و سلیقه شما را بی نظیر نشان دهد.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت انواع سرویس طلا سفید

به طور کلی قیمت طلا به ازای هر گرم طلا و به صورت بین المللی و روزانه به طلا فروشان اعلام می شود. عوامل مختلفی روی تعیین قیمت طلا تاثیر دارند که مهم ترین آن‌ ها عیار طلا و اجرت ساخت سرویس های طلا هستند. برای مثال قیمت طلای 21 عیار نسبت به طلای 18 عیار قیمت بیشتری دارد. همچنین اجرت ساخت و طراحی طلا نیز با توجه به میزان پیچیدگی و سختی کار می‌تواند متغیر باشد و روی قیمت نهایی طلا تاثیر زیادی داشته باشد.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت انواع سرویس طلا سفید | جواهری عبدالهی

جمع بندی

فروشگاه جواهری عبداللهی یکی از معتبرترین و با سابقه ترین سایت های آنلاین ساخت و طراحی و خرید طلا است که در آن می توانید با خیال آسوده، خرید ایمن و لذت بخشی را تجربه کنید. در این فروشگاه انواع انگشتر جواهر زنانه، نیم ست جواهر الماس، زیباترین جواهرات مروارید، سرویس ‌های جواهر ست، جواهرات مناسب هدیه و حتی انواع جواهرات مردانه را مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه