حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

راهنمای خرید یک انگشتر طلای شیک

آخرین بروزرسانی : 1402/05/03
راهنمای خرید یک انگشتر طلای شیک | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 65نویسنده : دسته بندی : دسته بندی نشده

یکی از محبوب ترین و شیک ترین زیورآلات در بین خانم ها انگشتر است. انگشترها از جمله زیورآلاتی هستند که در نمونه ها و مدل های مختلفی طراحی و عرضه می شوند و برخی از نمونه های آن ها برای مراسمات خاصی طراحی شده اند. شما باید قبل از خرید هر محصولی برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید خرید مناسبی را انجام دهید. این قاعده در مورد خرید انگشتر طلا نیز صادق است و شما باید بر اساس نکات خاصی بهترین نوع انگشتر را انتخاب کنید.

در صورتی که قصد خرید انگشتر طلا را دارید باید انگشتری را انتخاب کنید که متناسب با استایل شما باشد. در این صورت استایل شما بسیار زیباتر به نظر می رسد و زیبایی و درخشندگی انگشتر بهتر نمایان می شود. برای اینکه بتوانید بهترین نمونه انگشترهای جواهر را انتخاب کنید ما در این مطلب راهنمای کاملی برای این زیورآلات در اختیار شما قرار می دهیم.

انواع انگشتر طلا

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید قبل از خرید انگشتر طلا آن را در نظر داشته باشید، آشنایی با انواع انگشتر طلا است. زمانی که با نمونه های مختلف این محصولات آشنا باشید، می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. به طور کلی انگشترهای طلا به دو دسته نگین دار و بدون نگین تقسیم بندی می شوند که هر یک از این نمونه ها خود در مدل های متعددی طراحی شده‌اند. در ادامه این دو نوع انگشتر طلا را بررسی خواهیم کرد.

انواع انگشتر طلا | جواهری عبدالهی

انگشترهای طلای نگین دار

انگشترهای طلای نگین دار که به آن ها انگشترهای طلای سنگ دار یا نگینی نیز گفته می شود، خود در دو گروه دسته بندی می شوند. دسته اول انگشترهایی هستند که نگین آن ها جواهر و اصل است و دسته دوم دارای نگین های غیر اصل هستند. نگین اصل به سنگ های قیمتی مانند یاقوت، الماس، برلیان و… گفته می شود و نگین های غیر اصل نیز نگین هایی ساده و معمولی بوده که برای زیباتر کردن انگشترهای طلا این سنگ ها را به آن ها می افزایند. بنابراین انگشتر الماس و انگشتر برلیان با داشتن سنگ‌های جواهر قیمتی از زیباترین این انگشترها به شمار می‌روند.

همان طور که واضح است انگشترهایی که دارای نگین های اصل جواهر هستند با قیمت بالایی ارائه می شوند. حلقه های ست دارای نگین جواهر از جمله پرطرفدارترین نمونه های انگشتر طلا برای زوجین به شمار می روند که آن ها را برای حلقه ازدواج خریداری می کنند. این حلقه ها بسیار ساده و شیک طراحی شده اند و مناسب ترین گزینه برای حلقه ازدواج هستند. جواهری عبدالهی با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت جواهرات اصیل و لوکس، ارائه دهنده انواع حلقه‌های جواهر متناسب با هر سلیقه‌ای می‌باشد.

انگشترهای طلای نگین دار | جواهری عبدالهی

انگشتر طلای بدون نگین

انگشترهای طلای بدون نگین با این که فاقد سنگ های قیمتی و نگین هستند، اما باز هم طرفداران زیادی دارند. بسیاری از افرادی که زیبایی را در سادگی می بینند به دنبال خرید چنین انگشترهایی هستند. این انگشترها معمولا به صورت مینیمال بوده و در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب واقع شده اند. انگشترهای طلای بدون نگین در مقایسه با نمونه های نگین دار با قیمت کمتری ارائه می شوند و حتی می توانند یک گزینه مناسب برای حلقه ازدواج باشند.

خرید این نمونه از انگشترهای طلا یک مزیت مهم دارد و آن هم این است که دیگر لازم نیست نگران افتادن نگین های آن باشید. مزیت مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که در صورتی که شما انگشترهایی با نگین جواهر یا حتی نگین ساده و معمولی را خریده باشید با افتادن نگین وزن آن از طلای ابتدایی که آن را خریداری کرده اید، کاسته می شود.

اندازه انگشتر طلا و اندازه انگشت شما

توجه به اندازه انگشتر طلا یکی دیگر از مهم ترین مواردی است که باید در زمان خرید این زیورآلات به آن ها توجه کرد. شما باید بتوانید یک اندازه درست را برای انگشت خود انتخاب کنید. حتی اگر قرار است انگشتر طلا را به یکی از دوستان و عزیزان خود هدیه دهید نیز باید حتما سایز انگشت او را بدانید، زیرا مناسب نبودن اندازه انگشتر می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. تکنیک هایی وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آن ها به راحتی متوجه سایز انگشت خود شوید و سپس اقدام به خرید نمایید.

راحت ترین و آسان ترین روش برای فهمیدن سایز انگشتر این است که انگشتر را داخل یک قالب صابون فشار دهید و پس از اینکه جای انگشتر بر روی قالب باقی ماند، قطر دایره را اندازه بگیرید. در نهایت می توانید اندازه به دست آمده را با جدول هایی که برای سایز انگشتر ارائه شده مطابقت داده و به راحتی متوجه سایز انگشت خود شوید.

بهترین زمان برای تعیین اندازه انگشت

شاید این موضوع برایتان جالب باشد که سایز انگشت افراد می تواند در طول روز تغییر کند. این یعنی بهترین و مناسب ترین زمان برای اندازه گیری سایز انگشت هنگامی است که انگشت مورد نظر در بزرگ ترین حالت خود قرار داشته باشد. در ظهرها و بعدظهر ها انگشت ها گرم بوده و در بزرگ ترین حالت قرار گرفته، به علاوه زمانی که هوا سرد است، انگشت ها از حالت عادی خود کوچک تر می شوند، بنابراین این زمان برای اندازه گیری سایز انگشت مناسب نیست.

بهترین روش برای اندازه گیری سایز انگشت برای خرید انگشتر طلا این است که در ساعات مختلفی از شبانه روز سایز انگشت خود را اندازه گیری کنید. از این طریق مطمئن می شوید که سایز درستی را انتخاب کرده اید. در صورتی که در دفعات مختلف سایزهای متفاوتی را بدست آوردید برای خرید انگشتر طلا بزرگ ترین سایز را سفارش دهید.

توجه به فرم دست ها و انگشت های خود

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد برای خرید انگشتر طلا با آن مواجه هستند این است که چه انگشتری برای فرم دست ها و انگشت های ما مناسب است؟ برای این که انگشتر مورد نظر مناسب با فرم دست و انگشت شما باشد باید به موارد زیر توجه کنید.

  • انگشتری را انتخاب کنید که برای سن شما مناسب باشد.
  • به شکل ظاهری انگشت های خود مانند توپر بودن، کشیده بودن، بزرگ و کوچک بودن و غیره توجه داشته باشید.
  • به فرم و شکل ناخن های خود دقت کنید. ناخن های کوتاه و بلند می توانند روی زیبایی انگشترها تاثیر بگذارند.
  • توجه به رنگ پوست خود

 انتخاب انگشتر طلا برای انواع دست ها

همان طور که در بخش قبل نیز اشاره کردیم یکی از فاکتورهای مهم برای خرید انگشتر توجه به فرم دست ها است. ما در ادامه مناسب ترین انگشتر برای دست های کوچک و بزرگ را به شما معرفی می کنیم.

 انتخاب انگشتر طلا برای انواع دست ها | جواهری عبدالهی

  • انگشترهایی با ابعاد کوچک برای دست های کوچک مناسب هستند.
  • انگشترهایی با نگین ها و سنگ های قلبی شکل، گرد و بیضی می توانند یک انتخاب ایده آل برای دست های کوچک باشند.

انگشترهایی با ویژگی های زیر برای دست های بزرگ گزینه ایده آلی هستند.

  • انگشترهای طلا بزرگ و درشت
  • انگشترهایی که دارای جزئیات هستند.

انتخاب انگشتر طلا برای مدل های مختلف انگشت

برای انتخاب انگشترهای طلا باید به نوع فرم انگشت های دست نیز توجه داشته باشید. ما در این بخش به بررسی ویژگی های انگشترهای مناسب برای انواع دست پرداخته‌ایم:

انگشتر طلا برای انگشت های کوتاه

اگر دست هایی با انگشت های کوتاه دارید باید به سراغ خرید انگشترهای طلایی بروید که بتوانند انگشت های شما را کشیده تر نشان دهند، بنابراین می توانید گزینه های زیر را انتخاب کنید.

  • انگشترهایی که سنگ های آن ها گلابی شکل، تخم مرغی و بیضی است.
  • حلقه هایی که باریک بوده و پهنای کمی دارند.
  • انگشترهایی که دارای نگین کشیده هستند.
  • سنگ های زمری که دارای سنگ های مستطیل شکل کوچک باشند.

انگشتر طلا برای انگشت های بلند

انگشت های کشیده یک مزیت مهم دارند و آن هم این است ک می توان هر نوع انگشتری را برای آن ها خریداری کرد. ویژگی های انگشترهای مناسب برای این نوع انگشت ها عبارتند از:

  • انگشترهایی که دارای تراش پرنسسی و سنگ های گرد هستند.
  • حلقه های که به صورت پهن طراحی شده اند.
  • انگشترهای ظریفی که فاقد نگین درشت باشند.

انگشتر طلا برای انگشت های قلمی

نکات مهم برای خرید انگشتر طلا برای این افراد شامل موارد زیر هستند.

  • انگشترهایی را انتخاب کنید که سنگین زیادی را به انگشت ها اضافه نکنند.
  • انگشترهایی با سنگ های کوچک را انتخاب کنید تا انگشت های شما پهن تر به نظر برسند.
  • انگشتر پهن انگشت ها را پهن تر نشان می دهد.

انگشتر طلا برای انگشت های پهن

اگر می خواهید برای انگشت های پهن یک انگشتر مناسب را انتخاب کنید باید به سراغ انگشترهایی بروید که دست شما را از آنچه که هست پهن تر نشان ندهد. توجه کنید که پهنا و ضخامت انگشتر شما باید قطور و متوسط باشد. انگشترهایی با مدل خوشه ای که دارای سنگ های گرد هستند، می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. به علاوه بهتر است نگین های بزرگ و پهن مستطیلی شکل، تخم مرغی و بیضی را برای نگین خود انتخاب کنید.

انگشتر طلا برای انگشت های پهن | جواهری عبدالهی

انتخاب یک فروشگاه آنلاین معتبر

در صورتی که می خواهید به صورت آنلاین اقدام به خرید انگشتر طلا نمایید، اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که بتوانید یک فروشگاه معتبر پیدا کنید. با توجه به اینکه انگشترهای طلا قیمت بالایی دارند، بنابراین بسیار مهم است که خرید خود را از یک وبسایت معتبر انجام دهید. به علاوه در این فروشگاه آنلاین می توانید به راحتی تمامی مدل های انگشتر را مشاهده کرده و بهترین نمونه آن را انتخاب کنید.

جمع بندی

انگشتر طلا یکی از پرطرفدارترین زیورآلات برای تمام سنین به شمار می رود. برای انتخاب انگشتر مناسب شما با نکات مختلفی را در نظر داشته باشید تا بهترین نوع و مدل انگشتر را خریداری نمایید. همان طور که اشاره کردیم یکی از مهم ترین نکات این بود که خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. جواهری عبدالهی یکی از فروشگاه های معتبری است که در دسته بندی محصولات خود انواع مدل های متنوع انگشتر را به مشتریان خود ارائه می دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه