حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مدل جواهرات اسپرت برای همه

آخرین بروزرسانی : 1403/02/08
مدل جواهرات اسپرت برای همه | جواهری عبدالهی

یکی از خاص‌ترین و زیباترین جواهراتی که هم توسط خانم‌ها استفاده می‌شود، هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند، جواهرات اسپرت است. طراحان و سازنده‌های جواهر انواع مدل جواهرات اسپرت را برای همه تولید می‌کنند که مربوط به جنسیت خاصی نیستند و هر کس متناسب با استایل خود می‌تواند از این جواهرات استفاده کند. از زنجیرهای ساده گردنی گرفته تا دستبندهای مروارید یا جواهراتی که برای ساختن آن‌ها از چرم و سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود. همه و همه جزو جواهرات اسپرت محسوب می‌شوند. اگر علاقه‌مند شدید تا با جواهرات اسپرت مردانه و زنان آشنا شوید با ما همراه بمانید.

آشنایی با جواهرات اسپرت

امروزه بسیاری از جوانان هستند که به زیورآلات علاقه دارند. فرقی هم نمی‌کند که دختر باشند یا پسر، زیرا فرصت انتخاب مدل‌های مختلف جواهرات اسپرت در فروشگاه‌های مختلف را دارند. این اکسسوری‌های جذاب، زرق و برق زیادی ندارند. بنابراین مانند گردنبند، گوشواره جواهر و دستبندهای جواهر دارای سنگ‌های قیمتی و گران‌بها نیستند. ممکن است فلزاتی که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود طلا یا نقره و سایر فلزات گران‌بها باشد. اما خبری از سنگ‌های الماس و سرویس‌های پرزرق‌وبرق جواهر نیست.

برای اینکه بهتر متوجه صحبت ما شوید و بتوانید یک دید کلی درباره انتخاب مدل‌های مختلف و خرید جواهر اسپرت داشته باشید، توصیه می‌کنیم، این قسمت را از دست ندهید.

انواع جواهرات اسپرت

انواع جواهراتی که در استایل اسپرت توسط خانم‌ها و آقایان قابل استفاده هستند را در این قسمت مشاهده می‌نمایید.

 زنجیر ساده

زنجیرهای ساده که از جنس طلا، نقره، استیل یا سایر فلزات دیگر ساخته می‌شوند، جزو اصلی‌ترین جواهرات اسپرت هستند که هم توسط خانم‌ها هم آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اغلب آقایان از زنجیر طلای سفید، نقره، پلاتین و یا حتی طلای زرد استفاده می‌کنند. اما خانم‌ها علاقه دارند که زنجیرهایی به رنگ طلایی را استفاده کنند و جزو اصلی استایل آن‌ها است.

دستبند مروارید

دستبندهای مروارید که به‌صورت ست با گردنبند در فروشگاه‌های مختلف پیدا می‌شوند، کاملاً به‌دوراز کلیشه‌های جنسیتی هستند. این مرواریدها معمولاً به رنگ سیاه بوده و یک ست بسیار جذاب اسپرت هستند. بیشتر خانم‌ها از مرواریدهای رنگی استفاده می‌کنند. اما آقایان ترجیح می‌دهند دستبندهایی را انتخاب کنند که با مرواریدهای سیاه ساخته شده‌اند.

 

مدل جواهرات اسپرت برای همه | جواهری عبدالهی

 

دستبند ترکیبی چرم و جواهر

این روزها دستبندهای مردانه و زنانه بسیاری را در فروشگاه‌ها و جواهر فروشی‌ها می‌بینید که تلفیق هنرمندانه‌ای از جواهرات و چرم را به وجود آورده‌اند. بعضی از این دستبندهای چرم دارای یک پلاک طلا هستند. بعضی دیگر از آن‌ها با زنجیرهای طلایی مزین شده‌اند و یا در بخش‌هایی از آن‌ها مروارید و سنگ‌های قیمتی کار شده است. این دستبندها بسیار زیبا، جذاب و کلاسیک هستند. حتی امکان ست کردن آن‌ها توسط خانم‌ها و آقایان با یکدیگر وجود دارد.

انگشتر جواهر اسپرت

انگشتر از گذشته تاکنون علاوه بر خانم‌ها توسط آقایان هم استفاده شده است. به همین خاطر معرفی انگشتر نگین‌دار یا انگشتر ساده به عنوان یکی از انواع جواهر اسپرت تازگی ندارد. در بین جواهرات اسپرت مردانه، انگشتر جایگاه ویژه‌ای دارد. همان‌طور که هنگام معرفی جواهرات اسپرت زنانه نمی‌توان از انگشترهای مختلف با طرح‌های متنوع چشم پوشی کرد. هنگام صحبت از جواهرت اسپرت مردانه نیز یکی از نمونه‌های پرطرفدار و جذاب را می‌توان حلقه‌های اسپرت، انگشترهای تک نگین یا طرح دار دانست که متناسب با سلیقه آقایان هستند.

دستبند طلا اسپرت

دستبندهای طلا هم می‌توانند جزو جواهرات اسپرت طبقه‌بندی شوند. دستبند طلا کارتیه یا برندهای معتبری که علاوه بر مدل‌های زنانه، مدل‌های اسپرت مردانه هم می‌سازند، جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌ها هستند. این دستبندها که معمولاً دستبندهای زنجیری ساده هستند از جنس طلای زرد، رزگلد و طلای سفید ساخته می‌شوند و طرفداران خاصی را بین خانم‌ها و آقایان دارند.

معرفی برندهای تولید کننده جواهر اسپرت

برای معرفی برندهای تولید کننده جواهرات اسپرت باید به سراغ برندهای مطرح جهانی برویم که جزو پیشگامان صنعت مد و فشن هستند. با محبوب شدن جواهرات اسپرت بین زنان و مردان، برندهای مطرح دنیا تلاش کردند تا بتوانند با طراحی‌های جدید و ساخت جواهرات اسپرت، گوی سبقت را از بقیه رقیبان خود بدزدند. این برندهایی که معرفی می‌کنیم در حال حاضر جزو معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین تولید کننده‌های جواهرات اسپرت هستند.

 

مدل جواهرات اسپرت برای همه | جواهری عبدالهی

 

برند ماتئو

جواهرات برند ماتئو در سال‌های اول تولید توسط فقط توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما با شهرتی که به دست آورد، توانست طرفداران سرسختی هم بین خانم‌ها پیدا کند. طراحی‌های جذاب این برند و استفاده از طلای زرد و سفید به همراه سنگ‌های قیمتی چون الماس، توانسته شهرت جهانی پیدا کند.

برند استبلیشد Stablished

این برند اسپرت توسط نیکی اروین در کشور آمریکا شروع به کار کرد و در حال حاضر یکی از تولید کنندگان مطرح جواهرات اسپرت در لس آنجلس و سراسر جهان است. او ابتدا برای خودش جواهراتی مانند انگشتر طراحی می‌کرد و پس از استقبالی که از طرف دوستانش دید، آرام آرام شروع به ساخت مدل‌های مختلف جواهرات اسپرت نمود که بین مدل‌های زنانه و مردانه آن ها تفاوتی وجود نداشت. اغلب جواهرات این برند از طلا، مروارید و سایر فلزهای دیگر ساخته می‌شدند و توانستند بین افراد معمولی و سلبریتی‌ها، طرفداران پروپا قرصی پیدا کنند.

برند کارتیه

برند کارتیه یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین برندهای جهان است که در زمینه مد، فشن و ساخت جواهرات فعالیت می‌کند. زیورآلات کارتیه که دارای طرح خاصی هستند، انواع مدل‌های اسپرت جواهرات مردانه و زنانه را هم دارند. شما عزیزان می‌توانید در فروشگاه جواهری عبداللهی دستبند طلا کارتیه مناسب برای آقایان و خانم‌ها را پیدا کنید و اگر علاقه‌مند به جواهرات اسپرت هستید، می‌توانید در سایت جستجو کنید و سایر مدل‌های موجود را نیز ببینید. دستبند جواهر کد ۱۸t، یکی از دستبندهای مردانه فروشگاه عبداللهی است که با استفاده از طلای زرد ساخته شده و در قسمت مچ دارای الماس‌های زیبا و درخشانی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. انواع انگشتر جواهر اسپرت مردانه نیز در این فروشگاه می‌توانید پیدا کنید.

جواهرات اسپرت مردانه

استفاده از جواهرات اسپرت مردانه تأثیر بسزایی در استایل آقایان دارد. آن دسته از افرادی که طرح‌های کلاسیک را می‌پسندند، بیشتر از زنجیرهای ساده، دستبند مردانه یا انگشتر استفاده می‌کنند. اما جوان‌های امروزی پا را فراتر از این نهاده‌اند و علاوه بر زنجیر و دستبند از گوشواره‌های مردانه و سایر اکسسوری‌های دیگر مانند ساعت، دستبندهای طلا و انگشترهای متنوع مردانه استفاده می‌نمایند.

دستبندهای مهره سنگی، دستبند کارتیه، دستبندهای طلای مردانه، دستبندهای زنجیری، دستبند چرم ترکیبی با طلا جزو معروف‌ترین سبک‌های جواهر اسپرت مردانه هستند. اما انگشترهای مردانه نگین‌دار و انگشترهای ساده هم طرفداران بسیاری دارند.

بعضی از آقایان علاقه‌مند به دکمه سردست هستند و برای داشتن یک استایل رسمی و جذاب، گیره کراوات جواهر یا دکمه سردست جواهر را انتخاب می‌کنند. در فروشگاه جواهری عبداللهی انواع نمونه‌های انگشتر، دستبند و دکمه سردست و گیره کراوات با طرح جواهر را می‌توانید پیدا کنید.

جواهرات اسپرت زنانه

اغلب خانم‌ها اکسسوری‌های طلا، نقره یا جواهر استفاده می‌کنند. بعضی از خانم‌ها هستند که طرح‌های پرزرق‌وبرق و جذاب را دوست دارند. اما بعضی دیگر از خانم‌ها بیشتر علاقه‌مند به جواهراتی با شکل‌های هندسی و طرح‌های سه بعدی و اسپرت هستند. پلاک و زنجیرهای ساده با طرح‌های سه بعدی، انواع دستبند زنجیری، گوشواره‌های فانتزی و انگشترهای طلا اسپرت که دارای طرح اسپرت هستند، مورد علاقه خانم‌ها قرار می‌گیرند. خانم‌ها هم می‌توانند از دستبندهای مهره‌ای مرواریدی که با طلا ترکیب شده‌اند یا دستبندهای ترکیبی طلا با چرم استفاده نمایند.

 

مدل جواهرات اسپرت برای همه | جواهری عبدالهی

 

 

قیمت جواهرات اسپرت

در بیشتر مواقع برای ساخت جواهرات اسپرت، سنگ‌های قیمتی مانند الماس یا برلیان استفاده نمی‌شود. به همین خاطر این جواهرات قیمت پایین‌تری دارند. ولی اغلب این دستبندها، گردنبندها یا انگشترها از طلا ساخته می‌شوند. به همین خاطر قیمت آن ها متناسب با وزن طلا و طراحی جواهرات تعیین می‌گردد. فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت جواهرات اسپرت هستند، عبارت‌اند از:

  • قیمت جهانی طلا
  • وزن جواهر
  • عیار طلا
  • نوع طراحی
  • میزان عرضه و تقاضا
  • اجرت ساخت
  • فروشگاه عرضه کننده

درصورتی‌که علاقه‌مند به خرید جواهرات اسپرت هستید و هزینه کافی برای خرید جواهراتی با سنگ‌های قیمتی دارید، می‌توانید نمونه‌های بسیار زیبا و منحصر به فردی را در سایت جواهری عبداللهی پیدا کنید.

خرید جواهرات اسپرت

به آن دسته از جواهراتی که به‌راحتی در هر مکانی قابل استفاده هستند، جواهرات اسپرت می‌گویند. این نوع از جواهرات طرح‌های بسیار متنوعی دارند و مانند جواهرات لوکس و لاکچری نیستند که هنگام استفاده دست و پای شما بلرزد و نگران گم شدن سنگ‌های جواهر یا تکه‌های الماس آن ها باشید. از دورهمی‌های رسمی خودمانی گرفته تا محل کار و مسافرت می‌توانید این جواهرات را به همراهتان داشته باشید. بنابراین اگر علاقه‌مند به خرید این نوع از جواهرات هستید، می‌توانید سری به فروشگاه جواهری عبداللهی بزنید و متناسب با ظاهر، استایل و جنسیت خودتان انواع جواهرات اسپرت را با قیمت‌های بسیار مناسب و طرح‌های استثنایی و شیک انتخاب کنید. در فروشگاه جواهری عبداللهی خرید به‌صورت حضوری انجام می‌شود. بنابراین شما عزیزان امکان سفارش آنلاین ندارید. اما می‌توانید برای استعلام موجودی و قیمت جواهرات مورد نظر خودتان از طریق سایت و شماره‌های بخش پشتیبانی استفاده نمایید.

کلام پایانی

این روزها اغلب جوان‌ها علاقه دارند از زنجیرها، آویزها و دستبندهایی استفاده کنند که طرح اسپرت و ساده دارند. مانند بعضی از لباس‌ها که دیگر زنانه و مردانه ندارند، جواهرات هم نمونه‌های بسیار جذابی دارند که هم برای خانم‌ها هم آقایان قابل استفاده هستند. به این نوع از جواهرات اسپرت می‌گویند. در این مقاله سعی کردیم درباره انواع جواهرات اسپرت زنانه و مردانه، برندهای مطرح تولید کننده این جواهرات و سایر اطلاعات مورد نیاز شما صحبت کنیم.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه