حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی انواع حلقه‌‌های جواهر

آخرین بروزرسانی : 1402/11/03
معرفی انواع حلقه‌‌های جواهر | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 73نویسنده : دسته بندی : معرفی جواهرات

چه چیزی می تواند دستان شما را جذاب کند؟ بله، تنها یک حلقه شیک و همه چیز تمام است که می تواند زیبایی شما را تکمیل و استایلی خاص را برای شما به همراه داشته باشد. امروزه جواهری عبدالهی این زمینه را برای شما مهیا می کند تا به راحتی انواع حلقه های جواهر بی نظیر را برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. اما ابتدا مهم است که اطلاعاتی مفید در رابطه با این حلقه ها داشته باشید؛ پس با ما در این مطلب همراه باشید تا به شناخت این حلقه ها و مشخصاتشان بپردازیم.

بررسی و معرفی انواع حلقه های جواهر

همان طور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، انواع حلقه های جواهر در فروشگاه جواهری عبدالهی موجود است که شما می توانید اقدام به خرید آن کرده و زیبایی را به استایل و دستان خود ببخشید. به عنوان مثال حلقه و پشت حلقه جواهر کد B277/ B274 به عنوان  پرفروشترین حلقه‌ی جواهر معرفی می‌شوند که شما می توانید از طریق مجموعه جواهری عبدالهی خریداری کنید. در ابتدا اما توصیه می کنیم مطالبی که در این بخش در اختیار شما قرار می دهیم را مورد بررسی قرار دهید و با اطلاعات کامل در رابطه با انواع حلقه های جواهر، خرید خود را انجام دهید.

حلقه‌های جواهر نامزدی

یکی از انواع حلقه های جواهر که در مراسم های خاص خریداری می شود، حلقه های نامزدی بوده که معمولا نماد عشق و ثروت است. این حلقه ها با سایر حلقه های جواهر متفاوت است و معمولا ظاهری ساده دارد. برای خاص جلوه کردن این حلقه ها، بیشتر از انواع نگین های درشت و ریز استفاده می شود. این نگین ها گاهی اوقات رنگی و گاهی دیگر ساده می باشند. حلقه های نامزدی بیشتر از طلای سفید ساخته شده و کمتر طلای زرد در بین آن ها دیده می شود.

حلقه‌های مهر دار

این دسته از حلقه ها در دسته بندی جواهرات مردانه قرار می گیرند. در واقع حلقه های مهر دار یا خاتم کاری شده، برای دسته افرادی خاص طراحی و تولید می شوند که در حوزه خاص نیز به فعالت می پردازند. این دسته از حلقه های جواهر وزن سنگینی داشته و بیشتر از تراش کاری های خاص تشکیل شده است. معمولا بزرگ خانواده برای این که اصالت خاندان خود را نشان دهد، از این دسته از انگشترها استفاده می کند.

حلقه جواهر ازدواج

این دسته از حلقه نیز یکی از معروف ترین مدل حلقه ها هستند که تا به امروز در بازار وجود داشته و فروش بسیاری را نیز از آن خود کرده اند. این دسته از حلقه ها، همان طور که از نامشان پیداست برای مراسم های ازدواج مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما برخی از افراد این نظر را دارند که حلقه های جواهر ازدواج می تواند گزینه مناسبی برای ست کردن با سایر استایل ها باشد. حتی اگر به مصر باستان نیز نگاهی بی اندازیم، از این دسته از حلقه ها در زمینه های دیگر نیز استفاده می کردند. انگشتر جواهر کد 7245 می تواند گزینه بسیار خوبی در این باشد و خرید آن نیز به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی جواهری عبدالهی امکان پذیر است.

حلقه های جواهر سوگواری

حلقه های جواهر سوگواری شاید در حال حاضر آنقدر شناخته شده نباشند، اما در گذشته یکی از پرفروشترین  معروف ترین مدل های جواهر معرفی می شدند. این حلقه ها رنگی تیره را برای خود به همراه دارند و معمولا از طلای زرد نیز ساخته می شود. بر روی این حلقه ها، حروف یا اعدادی خاص حک شده است که خبر از اتفاقی یا روزی خاص می دهد. در واقع حلقه های جواهر سوگواری تنها در مدت زمان سوگواری استفاده می شد و پس از گذر زمان، کار گذاشته می شد.

حلقه های جواهر کوکتل

این دسته از حلقه ها نیز امروزه یی از بهترین و پرفروشترین نوع حلقه های موجود در بازار است که معمولا در مهمانی های لاکچری مورداستفاده قرار می گیرد. این حلقه ها طراحی خاص و منحصر به فرد خود را دارند و در کنار خاص بودنشان، می توانند گزینه بسیار خوبی نیز برای شیک تر شدن و لاکچری تر شدن استایل شما نیز شوند. بر روی این حلقه ها معمولا نگین کاری های بسیاری انجام شده که رنگ آن ها در تضاد با بدنه انگشتر است.

حلقه جواهر جاودانگی

حلقه های جاودانگی معمولا برای مناسبت هایی مانند ازدواج مورد استفاده قرار می گیرند، اما بسیاری از افراد آن را در سایر مناسبت های دیگر نیز بدست می کنند. این حلقه شبیه به ماری است که گویی در حال تکان دادن دم خود می باشد! در حال حاضر انواع مختلفی از حلقه های جاودانگی در بازار وجود دارد، اما آن هایی که از طلای سفید به همراه الماس ساخته شده اند، می توانند گزینه بسیار خوبی برای شما باشند.

حلقه های رز گلد جواهر

یکی از بهترین حلقه ها برای دسته افرادی که به دنبال انواع مدل حلقه های بی نقص هستند، حلقه های رز گلد جواهر است. این دسته از حلقه ها که تا به امروز فروش بسیاری را از آن خود کرده اند، در حال حاضر یکی از خاص ترین حلقه های جواهر هستند که می توان آن ها را به همراه نگین یا بدون نگین خریداری کرد. در حال حاضر این دسته از حلقه ها نسبت به حلقه های طلای زرد فروش بیشتری را با خود به همراه دارند.

حلقه های نگین دار تراش خورده | حلقه تک نگین

این دسته از حلقه ها یکی از پرفروش ترین مدل های حلقه ها هستند، زیرا زیبایی نگین های تراش خورده چیزی فراتر از تصور شماست! این نگین ها زمانی که در معرض تابش نور قرار می گیرند، جذابیت فوق العاده ای را برای خود به همراه دارند.شما می توانید این حلقه ها را با نگین های تراش خورده رنگی یا بی رنگ خریداری کنید. شایان ذکر است که مدل حلقه ها به شکل مردانه نیز تولید شده و فروش بسیاری را نیز برای خود به همراه خواهند داشت.

حلقه های جواهر برلیان

دیگر حلقه های موجود در فروشگاه اینترنتی جواهری عبدالهی که مدل های بی نظیری را با خود به همراه دارد، حلقه های جواهری برلیان است. این دسته از حلقه ها به عنوان یکی از بهترین و در عین حال خاص ترین حلقه ها معرفی می شوند، زیرا طراحی ساده و منحصر به فردی را برای خود به همراه خواهند داشت. این دسته از حلقه های جواهر که تا به امروز فروش خوبی را از آن خود کرده اند، در دسته بندی حلقه های گران قیمت قرار می گیرند. به همین خاطر است که مشتریان خاص خود را به همراه دارند. ناگفته نماند که حلقه های برلیان معمول بر روی پایه طلا سفید ساخته می شوند.

حلقه های پازلی جواهر

اگر به دنبال یک حلقه خاص هستید تا هم استایل شما را شیک کند و هم جذابیت بی نقصی را در اختیار شما قرار دهد، حلقه های پازلی بهترین انتخاب هستند. این دسته از حلقه ها به عنوان بهترین مدل های موجود در بازار شناخته می شوند که شما عزیزان می توانید برای خود خریداری کرده و گاهی اوقات نیز به شکل ست از آن استفاده کنید. حلقه های جواهری پازلی به شکل ست نیز برای شما ارائه می شود و در مدل های مردانه نیز به چشم می خورد تا بتوانید در کنار همسر خود، یک استایل بی نقص را به همراه داشته باشید.

نکات مهم به هنگام خرید انواع حلقه های جواهر

قطعا می دانید که هر حلقه ای مناسب شما نیست! پس بایستی بهترین را برای خود انتخاب کنید و حتما با توجه به نکاتی که قرار است در این بخش به آن اشاره ای داشته باشیم، خرید خود را انجام دهید تا دقیقا حلقه ای را برای خود به همراه داشته باشید که مطابق با خواسته شما باشد.

  • حلقه ای را انتخاب کنید که کاملا اندازه انگشت شما باشد. به این موضوع فکر نکنید که انگشت شما در آینده به اندازه حلقه خواهد شد! این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر حلقه به انگشتان شما فشار وارد کند و مانع از خون رسانی شود، خطر بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت.
  • سعی کنید حلقه ای را برای خود خریداری کنید که مطابق با رنگ پوست و استایل شما باشد. به عنوان مثال، اگر پوست شما تیره است، حلقه های زرد رنگ نمی توانند گزینه خوبی باشند.
  • مجموعه ای معتبر را برای خرید حلقه های جواهر انتخاب کنید. مجموعه جواهری عبدالهی یکی از بهترین ها در این حوزه است.

جواهر عبدالهی، نامی آشنا در فروش انواع حلقه جواهر

شما می توانید از طریق فروشگاه اینرنتی جواهری عبدالهی، هر آنچه نیاز دارید تا استایل شما به عنوان یک استایل خاص معرفی شود، خریداری کنید. در حال حاضر، این مجموعه مواردی همچون دستبند جواهر، آویز جواهر، گوشواره جواهر، گردنبند جواهر و جواهرات مردانه را در کنار انگشتر جواهر در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. به همین خاطر است که می توانید با خیالی آسوده، هر چیزی که در ذهنتان است را از جواهری عبدالهی بخواهید.

کافیست تنها کد محصول مورد نظر خود را در اختیار پشتیبانی قرار داده تا پس از بررسی های لازم و اعلام موجودی، ثبت سفارش شما را انجام دهند.

سخن پایانی

در این مطلب ما به معرفی انواع حلقه های جواهر پرداختیم و همچنین محصولاتی که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی جواهری عبدالهی خریداری کنید را در اختیار شما قرار دادیم. با بررسی این محصولات می توانید بهترین ها را از آن خود کنید. کافیست نکاتی که در بخش آخر مطلب در اختیار شما قرار دادیم را ضمیمه کار خود کرده تا به راحتی ثبت سفارش خود را انجام دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه