حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی جواهرات برند کارتیه

آخرین بروزرسانی : 1402/07/21

همواره طلا و جواهرات در تمام عصرها و زمان ها به عنوان سرمایه ارزشمند بسیار مورد توجه بوده است. امروزه شرکت های مختلفی در حوزه صنعت طلا و جواهرات فعالیت می کنند و هر یک زیورآلاتی متنوع و کیفیت های متفاوت تولید می کنند. یکی از مشهورترین برندهای طراحی و تولید طلا، برند کارتیه است که دفتر آن در کشور فرانسه قرار دارد. در این مقاله می خواهیم با تاریخچه این برند و معروف ترین جواهرات برند کارتیه آشنا شویم.

 

 

درباره برند فرانسوی کارتیه

شرکت کارتیه در زمینه طراحی، تولید و توزیع جواهرات و انواع ساعت در کشور فرانسه فعالیت دارد و یک برند فرانسوی است. شرکت Cartier International SNC در سال 1847 و اواسط قرن نوزدهم توسط لویی فرانسوا کارتیه در پاریس تاسیس گردید و تا سال 1364 تحت نظارت خانواده وی بود. امروزه کارتیه از مهم‌ترین و با ارزش ترین برندهای دنیا در صنعت طلا و جواهرات و ساعت های لوکس محسوب می شود.
محصولات لوکس این برند از ماهرانه ترین و با کیفیت ترین صنایع دستی و در عین حال گران قیمت ترین جواهرات در جهان شناخته می شوند. خرید هر یک از محصولات برند کارتیه مثل دستبند از مجموعه نمادین Love Cartier، یک انگشتر از خط افسانه ای Juste un Clou یا یکی از قطعات Trinityمی تواند سرمایه گذاری ارزشمندی برای خریدار باشد.

آشنایی با معروف ترین جواهرات برند کارتیه

کارتیه از جمله مشهورترین برندهای جواهرات است که انواع طلا و جواهرات و ساعت های مچی متنوع و جذابی را طراحی و تولید می کند. می توانید مدل های مختلفی از محصولات این برند را در سایت جواهری عبدالهی ببینید. همچنین امکان سفارش و خرید آنلاین نیز این مجموعه فراهم شده است.

1.کلکسیون زیورآلات با نماد پلنگ

اگر هنگام خرید جواهرات برند کارتیه دقت کرده باشید روی تمام محصولات این برند نماد پلنگ دیده می شود. کارتیه به معنی کنجکاوی ذهن باز هست که زیبایی را در تمام چیزها می بیند. از ارزش های نمایان این برند خلاقیت، برتری و آزادی است که در طراحی خلاقانه جواهرات زیبا، ساعت ها و عطرها دیده می شود. طرح های خلاقانه برند کارتیه نمادی از تلفیق منحصر به فرد و بی زمان است. در سال 1917 لویی کارتیه جاسیگاری خود با طرح پلنگ را به یکی از دوستانش هدیه داد؛ زمانی که این فرد به جمع طراحان برند کارتیه پیوست از این پترن جذاب برای طراحی حلقه های ساخته شده از طلای زرد با پترن پلنگی استفاده کرد.

 

 

2.حلقه‌ های چند لایه کارتیه

حلقه های چند لایه از معروف ترین طرح های جواهرات برند کارتیه هستند که از سه لایه نازک به هم پیچیده تشکیل شده اند. امکان ست کردن این حلقه ها مثل حلقه های سنتی ازدواج وجود دارد؛ این ترکیب برای افرادی که طرف دار ایده ‌های هنری انتزاعی هستند بسیار جذاب و لذت بخش است.

3.ساعت ‌های برند کارتیه

لویی کارتیه به عنوان اولین طراح رواج دهنده ساعت های مچی مردانه در سال 1904 اولین ساعت مچی به اسم سانتوس را معرفی کرد. در آن زمان ساعت های مچی را فقط مناسب خانم ها می دانستند و معرفی ساعت مچی مردانه برند کارتیه باعث انتقادات زیادی شد. البته به دلیل راحتی استفاده از این ساعت ها خیلی زود این محصول مورد توجه آقایان نیز قرار گرفت.
4.تاج و گردنبند رویال پیرل
از معروف ترین جواهرات برند کارتیه می توان به تاج و گردنبند رویال پیرل اشاره کرد؛ ساخت این تاج به سفارش مادر بزرگ ملکه الیزابت طراحی گردید و در خانواده سلطنتی نسل به نسل منتقل شد.

5.دستبند Cartier Love

دستبند Cartier Love از طرح های نمادین برند کارتیه است که طراحی یک شکل داشته و برای استفاده خانم ها و آقایان مناسب می باشد. این دستبند راحت و جذاب نماد جهانی عشق و تعهد است در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. از لحاظ طراحی ظاهری به صورت النگوی صاف با پیچ‌ های آراسته شده است که به مچ دست قفل می گردد. هنگام خرید دستبند Love برند کارتیه یک پیچ گوشتی برای باز و بسته کردن پیچ ها به خریداری داده می شود.

 

 

6.گردنبند یاقوت و الماس جواهرات برند کارتیه

در مرکز گردنبند یاقوت و الماس یک یاقوت قرمز کار شده و حدود ۵.۱ قیراط الماس در طراحی این گردنبند به کار رفته است. می توان گردنبند یاقوت برند کارتیه را به صورت جداگانه یعنی قسمت یاقوت جدا و قسمت الماس را به تنهایی استفاده کرد.

7.گل سینه یاقوت با نماد پلنگ

همان طور که گفتیم پلنگ نماد برند جواهرات کارتیه بوده و در ساخت گل سینه یاقوت نیز از این نماد استفاده شده است. این سنجاق سینه در سال 1949 طراحی شد و از لحاظ ظاهری این یاقوت کبود به صورت کاملا گرد و به اندازه ۱۵۲.۳۵ قیراط می باشد. گل سینه یاقوت با نماد پلنگ دارای دو قطعه الماس زرد برای چشم پلنگ و الماسی برای خز پلنگ است.

علت جذابیت جواهرات برند کارتیه

به دلایل مختلفی جواهرات برند کارتیه جذابیت خاصی دارند و در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. از مهم‌ترین علل جذابیت زیورآلات کارتیه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

⦁ مد روز بودن جواهرات برند کارتیه از اساسی ترین فاکتورهای جذابیت این محصولات هستند که مورد توجه خانم ها و آقایان با سلیقه های متفاوت قرار می گیرد.

⦁ تنوع سبک مختلف از بهترین نکات در مورد جواهرات برند کارتیه است؛ در طول سال های طولانی طراحان زیادی با این برند همکاری داشته اند تا بتوانند قطعات جواهرات کارتیه را بسازند.

⦁ تنوع محصولات این برند از دیگر فاکتورهای جذابیت جواهرات کارتیه است که شامل دستبند، گردنبند، انگشتر، گوشواره، دکمه سرآستین، آویز و سنجاق ساخته ‌شده از فلزات گران‌بها مانند طلا و پلاتین می باشد. همچنین ساخته و تزیین شدن قطعات طلا با جواهرات گرانبهایی مثل الماس، یاقوت، زمرد و مروارید یکی دیگر از جذابیت های محصولات برند کارتیه است.

اگر به دنبال طلا و جواهرات فروشی های معتبری برای خرید زیورآلات برند کارتیه هستید به شما مجموعه جواهر عبدالهی را پیشنهاد می کنیم در سایت این مجموعه می توانید انواع سرویس های جواهر با طراحی درخشان و هنر دست بی‌نظیر را مشاهده کنید و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

 

روش های تشخیص جواهرات کارتیه اصل

امروزه جعل و تقلب در تولید اکثر محصولات وجود دارد و طراحی جواهرات تقلبی نیز این امر مستثنی نبوده و بسیاری از طلا و جواهرات برندهای معتبر به صورت تقلبی در بازار به فروش می رسند. برای مثال در بسیاری موارد دستبند طلا عشق که روکش آن از جنس طلا نیست بسیار مشابه قطعات اصلی است و به عنوان طلای اصل برند کارتیه فروخته می شود. برای جلوگیری از چنین معاملاتی چند نکته مهم را در مورد تشخیص جواهرات کارتیه اصل از تقلبی بیان می کنیم.

⦁ دقت به مهر جواهرات برند کارتیه که در قسمت پشت دستبندها، انگشترها، گیره‌های گردنبند طلا و پایه ‌های گوشواره درج شده است. جواهرات اصل برند کارتیه مهر تمیزی داشته و با املای صحیح و فاصله یکسان نوشته شده اند. ممکن است در جزئیات دقیق مهر زنی تفاوتی وجود داشته باشد؛ ولی هر قطعه طلای اصل برند کارتیه با آرم معروف این برند مهر می شود.

⦁ بررسی لوگوی برند کارتیه از جهات مختلف می تواند به راحتی طلای اصل از تقلب را نشان دهد. وجود غلط املایی یا تغییرات کم در فونت نشانه ای از تقلبی بودن جواهرات خواهد بود.

⦁ بررسی تمبر فلز؛ زیرا تمبر مشخص کننده نوع فلز جواهرات و شماره سریال اختصاصی محصول است. فلزاتی که در ساخت جواهرات اصل برند کارتیه به کار می روند شامل طلای ۱۸ عیار و پلاتین ۹۵۰ هستند. همچنین انگشترها و دستبندهای برند کارتیه معتبر و اصل متناسب با سایزشان مهر می ‌خورند.

معرفی جواهرات مردانه برند کارتیه

برند کارتیه هم برای خانم ها و هم آقایان زیورآلات زیبا، جذاب و متنوعی را طراحی و تولید می کند؛ برای مثال دستبند کارتیه مردانه با جنس نقره روکش رادیوم با خاصیت ضد حساسیت کاملا مناسب آقایان طراحی شده است. همچنین محصولات متنوع دیگری شامل شال گردن، انواع عطرها و کالاهای چرمی و ساعت ها مناسب مردان توسط برند کارتیه تولید می شود که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. تولیدات کارتیه در صنایع مختلفی دیده می شود که برخی از آن‌ها شامل ساعت کارتیه مردانه، دوتویلت کارتیه مردانه (ادکلن)، دستبند کارتیه مردانه، گردنبند زنجیری کارتیه مردانه، حلقه انگشتر مردانه و ست دستبند و انگشتر مردانه کارتیه هستند. می توانید با کیفیت ترین حلقه ها و زیورآلات مناسب مردان از برند کارتیه را از مجموعه جواهر عبدالهی به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

 

جمع بندی

جواهرات برند کارتیه به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا قیمت بسیار بالایی دارند. هر یک از طرح های این برند با سبک و سلیقه های مختلفی سازگار هستند و حس وحال خاصی را تداعی می کنند. استفاده از ترکیب زیبای بصری همراه با سنگ‌ های قیمتی در کنار هم از ویژگی های کلکسیون جواهرات برند کارتیه است. در این مقاله سعی شد به طور کامل معروف ترین جواهرات برند کارتیه معرفی شوند.همچنی نکات مهمی برای تشخیص جواهرات کارتیه اصل از تقلبی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه