حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی جواهرات حلقه و پشت حلقه +معرفی چند مدل آن در جواهری عبدالهی

آخرین بروزرسانی : 1402/10/27
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 507نویسنده : دسته بندی : آموزش, دانستنی‌های انگشتر جواهر, معرفی جواهرات

یکی از رسم و رسوم‌های خاص ازدواج در همه جای دنیا، خرید حلقه ازدواج است. اما بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه هستند که علاوه بر حلقه ازدواج یک انگشتر جواهر یا ساده نیز به عنوان پشت حلقه تهیه می‌کنند. استفاده کردن از یک حلقه جواهر در کنار انگشتر اصلی ازدواج زیبایی آن را دوچندان می‌کند. در این نوشتار از جواهری عبدالهی، قصد داریم بیشتر درباره حلقه ‌های جواهر و انگشترهای دیگری که می‌توانند به عنوان پشت حلقه در کنار آن ها استفاده شوند، صحبت کنیم.

حلقه جواهر چیست؟

حلقه جواهر انگشتری است که از فلزهای گران‌بها مانند طلای سفید، طلای زرد، پلاتین، نقره و رز گل ساخته می‌شود. این حلقه‌ها که ممکن است طراحی‌های گوناگون داشته باشند یا به صورت ساده هستند یا با استفاده از سنگ‌های قیمتی چون الماس، برلیان، یاقوت و … تزیین می‌شوند. اکثر زوج‌های جوان قبل از عقد، حلقه ازدواج تهیه می‌کنند که این حلقه‌ها ممکن است دارای جواهرات زیبا و قیمتی باشند.

معرفی انواع حلقه جواهر

حلقه‌های جواهر دارای انواع گوناگونی هستند که با توجه به شکل ساخت آن ها ممکن است در مناسبت‌های گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند. این حلقه‌ها عبارت‌اند از:
⦁ حلقه نامزدی
⦁ حلقه ازدواج
با توجه به اینکه این دو نوع حلقه، نشان دهنده عشق و تعهد عروس و دامادها به یکدیگر هستند، بر اساس سلیقه آن ها انتخاب می‌شوند. بعضی از حلقه‌ها دارای مدل‌های ساده‌ای هستند و بعضی از آن ها دارای یک ردیف نگین بسیار ریز می‌باشند. اما زوج‌هایی هم هستند که عاشق حلقه‌های شلوغ و پر نگین می‌باشند.
استفاده از انواع جواهرات مانند برلیان، الماس و سایر سنگ‌های دیگر در انگشترهای جواهر علاوه بر افزایش ارزش آن ها باعث زیبایی انگشتر می شوند.

 

 

پشت حلقه جواهر چیست؟

به انگشتری که در کنار حلقه اصلی ازدواج یا نامزدی قرار می‌گیرد، پشت حلقه گفته می‌شود. در واقع این حلقه‌ها به گونه‌ای مکمل حلقه نامزدی و ازدواج هستند. افرادی که حلقه‌های ساده انتخاب کرده اند، می‌توانند برای خرید پشت حلقه جواهر، انگشترهایی را انتخاب کنند که دارای نگین هستند. به این صورت جلوه حلقه آن ها بیشتر می‌شود.
به طور کلی استفاده از پشت حلقه جواهر، جلوه‌ای لوکس و چشمگیر دارد. ما در گالری جواهری عبدالهی انواع حلقه و پشت حلقه جواهر را در اختیار مشتریانمان قرار می‌دهیم تا بتوانند علاوه بر انتخاب یک انگشتر شیک و زیبا آن را با حلقه ازدواج یا حلقه همسرشان ست کنند.
انواع حلقه‌های زنانه و مردانه در فروشگاه جواهری عبداللهی هستند که دارای طرح‌های متنوع می‌باشند.

انواع پشت حلقه جواهر

گاهی اوقات پشت حلقه می‌تواند شباهت زیادی به حلقه های ازدواج یا نامزدی داشته باشد. البته این نوع از پشت حلقه‌ها را افرادی انتخاب می‌کنند که حلقه اصلی آن ها ساده است. در مقابل افرادی هم هستند که ترجیح می‌دهند هم حلقه اصلی، هم پشت حلقه آن ها طرح‌دار و پرنگین باشند.
ما برای همه این افراد نمونه‌هایی داریم تا بتوانند به راحتی انتخاب خود را انجام دهند. انواع پشت حلقه جواهر عبارت‌اند از:
⦁ پشت حلقه برلیان
⦁ پشت حلقه طلا
⦁ پشت حلقه نقره
⦁ پشت حلقه طلای ساده بدون نگین
⦁ پشت حلقه نقره با نگین
⦁ پشت حلقه با نگین تراش الماس
حلقه جواهر کد R5314 و پشت حلقه جواهر کد R5319، حلقه و پشت حلقه جواهر کد B3200، جزو نمونه‌های زیبایی هستند که می‌توانید در جواهری عبدالهی مشاهده نمایید. البته تعداد انگشترهای جواهر موجود در وب‌سایت ما بسیار زیاد است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید برای استعلام قیمت و پیدا کردن نمونه‌های دلخواه خود با شماره‌های ما تماس بگیرید.

 

 

حلقه و پشت حلقه جواهر ست

بعضی از خانم‌های خوش سلیقه هستند که ترجیح می‌دهند پشت حلقه آن ها با حلقه اصلی ازدواج ست باشد. معمولاً طراحی این پشت حلقه‌ها کاملاً شبیه حلقه اصلی نامزدی و ازدواج است. اما ممکن است کمی ساده‌تر از حلقه اصلی باشند. برای ساخت حلقه و پشت حلقه ست نیز از جواهرات و سنگ‌های قیمتی چون الماس استفاده می‌شود.
ما در گالری جواهری عبداللهی از مرغوب‌ترین جواهرات برای ساخت حلقه و پشت حلقه استفاده می‌کنیم و طرح‌های آن ها به‌قدری زیبا و منحصربه‌فرد هستند که می‌توانید مطمئن باشید تنها خودتان هستید که از این نمونه حلقه و پشت حلقه استفاده می‌کنید.
حلقه و پشت حلقه جواهر کد ۱۸۷۱B یکی از زیباترین نمونه‌های انگشتر الماس زنانه است که طرحی بسیار خاص دارد. در این دو حلقه از الماس‌های بسیار درخشانی استفاده شده که زیبایی آن ها را دوچندان می‌کند. یکی دیگر از انواع حلقه و پشت حلقه ست جواهر در فروشگاه جواهری عبداللهی، کد ۱۰۵۹B است. این دو انگشتر جواهر که دارای سنگ الماس هستند، هنگام قرار گرفتن در کنار یکدیگر مانند یک انگشتر به نظر می‌رسند. اما در واقع دو انگشتر هستند که به خاطر شباهت ظاهری با یکدیگر و ست بودن، مورد توجه خانم‌های خوش سلیقه قرار می‌گیرند.

حلقه و پشت حلقه دست ساز جواهر

با توجه به تبحر و تجربه طراحان و جواهرسازان خبره جواهری عبدالهی، امکان ساخت انواع حلقه و پشت حلقه جواهر با نظر و سلیقه مشتریان وجود دارد. در مجموعه ما طراحان از جواهرات و سنگ‌های قیمتی استفاده می‌کنند و تمام کارهای ما دارای شناسنامه اختصاصی است. اگر به فکر خرید یک حلقه ازدواج یا پشت حلقه جواهر با ارزش هستید، می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید تا زیورآلات مورد علاقه شما با طرح اختصاصی ساخته شوند.
خرید حلقه و پشت حلقه هنگام ازدواج، باعث افزایش پیوند عاطفی بین زوج‌ها می‌شود. برای همین جهت طراحی آن وسواس زیادی به خرج می‌دهند. ما نیز در گالری جواهری عبداللهی، برای راضی کردن تمام مشتریان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

 

 

قیمت حلقه و پشت حلقه جواهر

به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر و استعلام قیمت انواع حلقه و پشت حلقه جواهر می‌توانید خیلی راحت وارد وب‌سایت جواهری عبدالهی شوید و در بخش منوی سایت، وارد بخش جواهرات شوید. در این بخش از سایت، تمام جواهرات ما دارای کد مخصوص و قیمت هستند. درصورتی‌که جواهرات بدون قیمت باشند، برای استعلام قیمت باید با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس بگیرید.
اگر این سوال برای شما پیش آمده که قیمت حلقه و پشت حلقه جواهر به چه صورت تعیین می‌شود، باید بدانید که انواع حلقه‌ها با توجه به مدل آن ها، وزن فلز، وزن سنگ، مدل طلا، رنگ، سنگینی نگین و شکل متفاوت است.
حتی روش سوار کردن نگین‌های سنگین بر انگشترهای جواهر نیز روی قیمت آن ها تأثیر دارد. به همین خاطر قیمت حلقه و پشت حلقه جواهر نیز باید بر اساس تمام این فاکتورها محاسبه شود. از آنجا که قیمت انواع فلزات گران‌بها مانند طلای زرد، طلای سفید، نقره، پلاتین، استیل یا رز گلد با یکدیگر تفاوت دارد، شما می‌توانید بر حسب سلیقه و بودجه خودتان یک حلقه مناسب انتخاب کنید.
سنگ‌های قیمتی و نگین‌های زیاد روی پشت حلقه یا حلقه باعث افزایش قیمت آن ها می‌شود. به عنوان مثال اگر قصد خرید حلقه و پشت حلقه جواهر کد ۲۶ از جواهری عبدالهی را دارید، باید به این نکته توجه کنید که حلقه اصلی دارای برلیان‌های بسیار ریزی است که روی آن یک گل زیبا قرار گرفته است. روی این گل نیز نگین‌های بسیار ریزی از الماس وجود دارند. پشت حلقه نیز دارای برلیان‌های بسیار ریزی است که سرتاسر حلقه را پوشانده‌اند.
قطعاً قیمت این حلقه و پشت حلقه با توجه به الماس‌های به کار رفته برای طراحی آن تعیین می‌شود. هرچه وزن حلقه‌ها سنگین‌تر باشد، قیمت آن ها نیز بیشتر می‌شود. معمولاً حلقه‌هایی که ظریف هستند به خاطر دارا بودن وزن کم، قیمت کمتری دارند. اما از ظرافت به کار رفته برای طراحی این گونه حلقه‌ها هم غافل نشوید. زیرا ممکن است روش سوار کردن این همه نگین ریز روی یک حلقه ظریف کار دشواری باشد و دستمزد خرید را افزایش دهد. با توجه به مواردی که عنوان شد نمی‌توان قیمت دقیقی برای حلقه و پشت حلقه در نظر گرفت.

خرید حلقه و پشت حلقه جواهر

اگر قصد خرید حلقه و پشت حلقه جواهر را دارید، گزینه‌های متنوعی پیش روی شما قرار دارند. بعضی از حلقه‌ها و پشت حلقه‌ها با استفاده از طلای زرد ساخته شده‌اند. بعضی دیگر نیز دارای نگین‌های زیادی هستند. اما در مقابل حلقه‌های طلا سفید ساده هم هستند که طرفداران خاص خود را دارند. به طور کلی برای خرید باید اول به بودجه خود توجه کنید و بر اساس بودجه‌ای که دارید انواع حلقه‌ها و پشت حلقه‌ها را ببینید و هر کدام که با سلیقه شما بیشتر همخوانی دارد، آن ها را انتخاب کنید. در فروشگاه جواهری عبدالهی انواع مدل‌های زیبا و متنوع با وزن‌های متفاوت هستند که می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی کنند.

 

 

معرفی چند مدل از حلقه و پشت حلقه جواهر در جواهری عبداللهی

اکثر انگشترهای جواهر موجود در فروشگاه عبداللهی دارای طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد هستند. بعضی از این انگشترها مانند انگشتر جواهر کد ۲۵۲۹ B به‌قدری زیبا و جذاب هستند که می‌توان از آن ها به عنوان حلقه نیز استفاده کرد. بعضی از این نمونه‌های زیبا و منحصربه‌فرد عبارت‌اند از:
⦁ حلقه و پشت حلقه جواهر کد ۵۳۱۴R
⦁ حلقه و پشت حلقه جواهر کد ۲۶
⦁ حلقه و پشت حلقه جواهر کد ۱۰۵۹ B
⦁ حلقه و پشت حلقه جواهر کد ۳۲۰۰B
اما به صورت اختصاصی در فروشگاه عبدالهی نمونه‌های مختلف حلقه و پشت حلقه جواهر موجود هستند که برای خرید و سفارش آن ها می‌توانید هم از طریق وب‌سایت و هم از طریق مراجعه به فروشگاه اقدام نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه