حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی خاص‌ترین گردنبندهای جواهر زنانه

آخرین بروزرسانی : 1402/01/14
طلا و جواهر دو گوهر ارزشمند | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 197نویسنده : دسته بندی : دانستنی‌های گردنبند جواهر

یکی از اکسسوری هایی که در بین خانم ها طرفداران بسیاری را با خود به همراه دارد، گردنبندهای جواهر هستند. گردنبندها می توانند از انواع مدل های ظریف تا انواع مدل های کار شده و کمی سنگین باشند که گزینه بسیار عالی برای زیبایی بالا تنه به همراه گوشواره ها هستند. از آنجایی که مطمئنیم شما هم امروز قصد دارید تا بهترین گردنبندها را برای خود خریداری کنید، ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا به معرفی خاص ترین گردنبند های جواهر زنانه بپردازیم. همراه ما باشید.

گردنبندها با توجه به چه خصوصیاتی تقسیم بندی می شوند؟

به طور کلی، گردنبندها با توجه به قد و همچنین نوع استفاده از آنها، تقسیم بندی می شوند. از آنجایی که گردنبندها اولین مواردی در بین اکسسوری ها هستند که خودنمایی می کنند؛ پس مهم است که به هنگام خرید آنها، به درستی انتخاب کنیم که کدام مدل از این جواهر بی نظیر را برای خود می خواهیم. این موضوع به طول گردنبند و همچنین مدل آن مرتبط می شود.

ما می توانید با توجه به این که قرار است گردنبند را در کجا استفاده کنیم، به سراغ مدل مد نظر خود برویم. از طرفی دیگر، لباسی که قرار است به همراه گردنبند بپوشیم، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که می بایست به هنگام خرید گردنبند مد نظر خود قرار دهیم. به عنوان مثال، اگر لباس ما دارای یقه ای باز بوده و بخش بسیاری از شانه های ما را نشان می دهد، می توانیم از یک گردبند آویز مانند گردنبند جواهر کد A686 یا گردنبند جواهر کد B3945 استفاده کنیم تا زیبایی بی نقصی را برای خود به وجود آوریم. این موضوع را حتما در نظر داشته باشید که استفاده از گردنبند می تواند در کنار گوشواره ها، خاص جلوه کند. پس حتما خرید گوشواره جواهر را نیز مد نظر خود قرار دهید تا استایلی کامل را به همراه داشته باشید.

معرفی گردنبند های جواهر، با توجه به طول آن ها

اگر به دنبال خرید خاص ترین گردنبد های جواهر هستید، بهتر است ابتدا با نام آن ها بر اساس طولشان آشنا شوید.

گردنبند یقه ای (Collar Necklace)

کوتاه ترین نوع گردنبندهای موجود در بازار را گردنبند یقه ای یا گلوبند می نامند. این دسته از گردبندها به طور کامل به گردن و بخش بالایی استخوان ترقوه می چسبند و معمولا پهنای بسیاری دارد. جنس گلوبندها می تواند از هر چیزی که فکرش را بکنید، باشد. برخی از افراد از گلولندها ار مهمانی ها و برخی دیگر در جمع های دوستانه خود استفاده می کنند؛ زیرا ظاهر آن ها هم کلاسیک و هم اسپرت است.

گردنبند چوکر (Choker Necklace)

چوکرها نیز در دسته بدی گردنبندهای کوتاه قرار می گیرند. شاید فکر کنید که چوکرها همان گردنبندهای یقه ای هستند؛ اما باید بگوییم که این طور نیست و تفاوت های بسیاری در آنها دیده می شود. گردنبندهای بقیه ای، طولی 40 الی 30 سانتی متر داشته، اما چوگرها حدودا 35 تا 45 سانتی متر طول دارند. شما می توانید از چوکرها به عنوان مکمل در کنار هر گونه گردنبند دیگر استفاده کنید.

گردنبند پرنسسی (Princess Necklace)

گردنبندهای پرنسسی ظاهری بسیار شیک و جذاب را با خود به همراه دارند. این دسته از گردنبندها یکی از رایج ترین مدل های گردنبند بوده که طولی بین 42 تا 48 سانتی متر را با خود به همراه دارند. این دسته از گردنبندها دقیقا زیر استخوان ترقوه قرار می گیرند. شما می توانید از آنها به همراه لباس هایی که تا حدودی یقه بازی دارند، استفاده کنید. گردنبند جواهر زنانه کد B1712 می تواند گزینه بسیار خوبی در این دسته باشد.

گردنبند جشنی (Matinee Necklace)

حتما تا به امروز انواع مدلهای گردنبند جشنی را مشاهده کرده این یا خود حتی یکی از آنها را در جشن ها به همراه داشته اید. گردنبندهای جشنی طولی بسیار بلند را برای خود داشته و می توانند گزینه ای عالی برای استفاده روی لباس باشند. طول این دسته از گردنبندها بین 55 تا 60 سانتی متر بوده و تقریبا میان سینه ها قرار می گیرند. می توانید از این گردنبند برای لباس های رسمی نیز استفاده کنید.

گردنبند اپرا (Opera Necklace)

گردنبند اپرا یکی از جذاب ترین و دراماتیک ترین گردنبندهای موجود در بازار بوده که استایل شما را بسیار خاص جلوه می دهد. این دسته از گردنبندها به همراه مروارید و یا طراحی های خاص ارائه می شوند و معمولا تک رشته ای هستند. این دسته از گردنبندها طولی بین 70 تا 85 سانتی متر برای خود به همراه دارند.

گردنبند کمندی (Lariat Necklace)

گردنبندهای کمندی در این دسته به عنوان آخرین گردنبندهایی معرفی می شوند که به شکل Y روی گردن شما قرار می گیرند و طولی بسیار بلندی دارند. طول این دسته از گردنبندها بین 80 تا 90 سانتی متر بوده و استایل بسیار عالی را برای شما به ارمغان می آورند.

معرفی انواع مدل های گردنبند جواهر زنانه خاص

خال که با انواع مدل های گردنبند جواهر آشنا شدید و دانستید که هر کدام با توجه به مدل و طول، چه نامی را به خود اختصاص می دهند؛ در این بخش قصد داریم به معرفی انواع مدل های گردنبند جواهر زنانه خاص که می توانید در مناسبت های مختلف و یا مکان های خاص از آن ها استفاده کنید.

گردبند های رو مانتویی

گردنبند های رو مانتویی یکی از بهترین مدل های گردنبند در بین سایر مدل های جواهر است که می تواند استایل شما را بسیار خاص و جذاب جلوه دهد. گردنبند های رو مانتویی در دسته گردنبندهای کمندی و اپرایی جای می گیرد. شما می توانید از این دسته از گردنبندها برای هدیه نیز استفاده کنید.

گردنبند های آویز زنانه

یکی از انواع مدل های گردنبند های خاص زنانه که طرفداران بسیاری را با خود به همراه دارد، به عنوان گردنبندهای آویز زنانه شناخته می شوند که می توانند با هر استایلی که شما دارید، ست شده و جذابیت خاصی را به شما هدیه دهند. این گردنبندها می توانن به شکل یک زنجیر تک یا به همراه نگین ارائه شوند. برخی از آنها نیز دارای سنگ های قیمتی هستند که ظاهری جذاب تر را ارائه می دهند. مدل هایی مانند آویز جواهر کد A715 که توسط مجموعه جواهری با قیمتی عالی ارائه می شوند، گزینه بسیار عالی بوده که در این دسته قرار می گیرند.

گردنبند لاکت زنانه

یکی از انواع گردنبند های زنانه که به عنوان آویز های کوچک معرفی می شوند، گردنبند های لاکت زنانه هستند. این گردنبندها یکی از ارزشمندترین گردنبندهای زنانه معرفی می شوند که می توانند به عنوان یک میراث، نسلی به نسل دیگر منتقل شوند. این گردنبندها از دوران ویکتوریا مرسوم شده و تا به امروز نیز فروش بسیاری را با خود به همراه دارند.

گردنبند مهره ای زنانه

گردنبند مهره ای زنانه یکی از جذاب ترین مدل های گردنبند زنانه است که می تواند در طول های مختلف مانند چوکر، پرنسسی، جشنی و اپرا طراحی و تولید شوند. گردنبندهای مهره ای انواع مدل های مختلفی را با خود به همراه دارند. برخی از آن ها قطری زیادی را با خود به همراه داشته و برخی دیگر نیز کمی نازک هستند. نکته حائز اهمیت در رابطه با گردنبندهای مهره ای این است که شما می توانید آن ها را بیشتر با استایل های رسمی ست کنید تا دیگر مدل استایل های موجود در صنعت مد. غالبا در گردنبند های مهره ای، از مرجان، بیک لایت و فیروزه استفاده می شود تا زیبایی خاصی را ارائه دهند.

گردنبد های مروارید زنانه

چه چیزی زیباتر و خاص تر از گردنبندهای مروارید زنانه؟ این دسته از گردنبندها که معمولا به همراه یک زنجیر نازک به یک دیگر متصل می شود، زیبایی بی همتایی را به برای شما ارائه می دهند. ظاهری کلاسیک که گردنبند های مروارید برای خود به همراه دارند، حس وقار و آرامش را به شما ارائه می دهند.

گردنبند های چند رشته ای زنانه

یکی از انواع مدل های تازه گردنبند که جذابیت بسیاری را با خود به همراه دارد، گردنبندهای چند رشته ای زنانه هستند. این گردنبندها می توانند طول های متفاوتی را برای خود به همراه داشته باشند و همچنین طراحی بسیار خاصی را از خود نشان می دهند. نکته حائز اهمیت در رابطه با گردنبندهای چند رشته ای زنانه این است که برخی از آنها گاهی دارای دانه های ریز و رنگی است که می توانند جلوه ای خاص در مهمانی ها و یا مجالس برای شما ارائه دهند.

گردنبند سوتوار زنانه

یکی از انواع گردنبندهای فرانسوی زنانه که به عنوان آویز زینتی نیز معرفی می شوند، گردنبند سوتوار نام دارد. این مدل گردنبندها با شروع قرن بیستم روی کار آمده اند و با ظاهری خاصی که برای خود به همراه دارند، به عنوان یکی از پرفروش ترین گردنبندهای زنانه معرفی می شوند. شما می توانید از این مدل از گردنبندها به همراه لباس های یقه گرد یا یقه هفت استفاده کنید.

گردنبند نگلیژه زنانه

سبک نگلیژه یکی از انواع سبک های جواهر سازی است که گردنبندهای آن نیز یکی از پرفروشترین مدل های گردنبند هستند. این دسته از گردنبندها از قرن 19 ام تا به امروز به عنوان یکی از پرفروشترین ها معرفی می شوند گه با ظاهر براقی که برای خود به همراه دارند، یک ست عالی و جذاب را برای شما به ارمغان می آورند.

چگونه می توان خاص ترین گردنبند های زنانه را خریداری کرد؟

روش های مختلفی برای خرید گردنبند های زنانه وجود دارد که می توانید با کمک از آنها نسبت به خرید خاص ترین گردنبند های زنانه اقدام کنید. یکی از بهترین روش های خرید گردنبندهای زنانه، مراجعه به فروشگاه های معتبر اینترنتی است. مجموعه جواهری عبدالهی، یکی از بهترین مجموعه ها در این بین بوده که خرید اینترنتی خاص ترین گردنبند های زنانه را برای شما امکان پذیر می کند.

تنها کافیست به بررسی مدل های بی نظیر آویز جواهر و همچنین گردنبندهای جواهر این مجموعه پرداخته و سپس برای خرید و ثبت سفارش آن، اقدام کنید. از این که مجموعه جواهری عبدالهی را برای خرید خاص و بهترین گردنبند های زنانه مورد علاقه خود انتخاب می کنید، سپاس گزاریم.

سخن پایانی

مجموعه جواهری عبدالهی تا به امروز سعی بر این داشته تا با ارائه بهترین گردنبندهای جواهر، این زمینه را برای شما مهیا کند تا با قیمتی بسیار عالی، اقدام به خرید این دسته از اکسسوری ها کنید. همواره در نظر داشته باشید که خرید گردنبند زنانه یکی از مهم ترین اقداماتی است که می بایست با دقت کافی و با توجه به نکاتی که در این مطلب به آن ها اشاره شد، اقدام کرد. 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه