حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی زیباترین انگشترهای جواهر زنانه

آخرین بروزرسانی : 1402/07/21
طلا و جواهر دو گوهر ارزشمند | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 227نویسنده : دسته بندی : دانستنی‌های انگشتر جواهر

یکی از جواهراتی که می تواند جلوه ای زیبا به دستان ما بدهد و از طرفی دیگر، استایل ما را تکمیل کند، انواع انگشترها هستند. انگشترها در گذشته شاید به اشکال ساده ای به چشم می خوردند، اما با روی کار آمدن طراحان مجرب در حوزه ساخت و ساز جواهرات، دیگر ما شاهد طرح های ساده در انگشترها نبودیم. در حال حاضر انواع مدل های مختلفی از انگشترها در فروشگاه های جواهر وجود دارند؛ به همین خاطر ما در جواهری عبدالهی تصمیم گرفتیم تا زیباترین انگشترهای جواهر زنانه را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

 

 

حلقه ها و وجود آن ها در استایل زنانه

آیا تا به حال به معنای هر یک از حلقه هایی که در دست می کنید، فکر کرده اید؟ به تعداد هر فرد، انواع مدل های حلقه مختلفی وجود دارد که هر کدام به دلیل طرح و نماد، مفهوم خاص خود را به همراه دارند. حلقه ها می توانند نمادین بوده یا به دلیل زیبایی شناختی روی انگشتان قرار بگیرند. آنها می توانند لحظاتی در رابطه دو نفر را نشان دهند یا زینتی باشند که یک استایل را تکمیل می کنند.

حلقه ها همیشه انعکاسی از زمان خود هستند و اغلب چیزهای زیادی در مورد شخصی که آنها را به دست می کند، می گویند. به عنوان مثال، یک حلقه نازک مانند انگشتر جواهر کد 7648 می گوید که فرد برای جزئیات و راحتی ارزش قائل است، در حالی که یک حلقه ضخیم تر مانند انگشتر جواهر باگت و یاقوت کد B4132 که بیشتر به چشم می آید، می گوید که فرد از مورد توجه قرار گرفتن، چندان هم بدش نمی آید.

 

معرفی زیباترین انگشترهای زنانه

در ادامه معرفی زیباترین انگشترهای جواهر حال که با انگشترهای زنانه و حضور آن ها در استایل هر فرد آشنا شدید، در این بخش قصد داریم به معرفی زیباترین انگشترها بپردازیم. شما می توانید تمامی مدل های معرفی شده در این بخش را از طریق فروشگاه اینترنتی جواهری عبدالهی خریداری کنید.

 

معرفی زیباترین انگشترهای نازک به همراه الماس

این حلقه سنتی ‌ترین مدل بین حلقه ها است که از یک الماس مرکزی تشکیل شده و می ‌تواند با الماس های دیگر نیز تزئین شده باشد. نکته مهم این است که الماس مرکزی همان الماسی است که همه برجستگی انگشتر را به خود اختصاص داده و توجه را جلب می کند. معمولا طراحان به این الماس در انگشترهای نازک، الماس عشق می گویند. به طور سنتی، این نوع حلقه بیشترین استفاده را برای نامزدی دارد، زیرا الماس وعده عشق ابدی را مهر می کند.

 

 

معرفی زیباترین حلقه‌های مخصوص نامزدی

این نوع انگشتر نماد عشق ابدی است. زمانی خرید این انگشتر اتفاق می ‌افتد که زوج آماده ازدواج هستند و معمولا روی انگشت حلقه دست چپ، جایی که مستقیما با قلب تماس دارد، قرار می ‌گیرد. این نوع انگشتر معمولا همیشه از الماس ساخته می شود زیرا الماس جاودانه و همیشگی است، درست مانند وعده ازدواج. این حلقه به نماد آن اتحاد شگفت انگیزی تبدیل خواهد شد که زوجین را در طول زندگی همراهی می کند. تفاوت حلقه جواهر با مدل انگشترهای نازک این است که معمولا کمتر کسی پیدا می شود که بخواهد از انگشترهای نامزدی در انگشت دیگر خود به هنگام حضور در مهمانی ها یا غیره استفاده کند؛ اما انگشترهای نازکی که دارای الماس هستند، تا حدی ظاهری اسپرت نیز داشته که می توانند گزینه خوبی برای مهمانی ها نیز باشند.

 

 

حلقه های ریلی نازک به همراه الماس

این نوع حلقه جواهر با طراحی که دارد، یکی از پرفروشترین مدل های انگشتر در بین سایر مدل هایی است که از ابتدا به شما معرفی کردیم. حلقه ای ریلی شکل با یک ردیف نگین که تمام حلقه را احاطه کرده است، بهترین تعریف از حلقه های ریلی نازک است. این انگشترها می توانند به همراه الماس و همچنین جواهرات گرانبهایی مانند زمرد، یاقوت کبود یا یاقوت باشند. معمولا در مناسبت های خاص مانند تولد فرزند یا سالگردها نیز به عنوان هدیه از این دسته از حلقه ها استفاده می شود. در واقع این انگشتری است که می توان به جرات گفت که ارزش احساسی بالایی دارد. در جواهری عبدالهی ما مجموعه ‌های بی نقصی از این دسته از انگشترها داریم که در آن می ‌توانید حلقه ‌های شگفت ‌انگیز ریلی را پیدا کنید که ظاهر آن ها، الماس و جواهرات گرانبها را با هم ترکیب می ‌کنند.

 

 

معرفی زیباترین حلقه اتحاد یا همان حلقه ازدواج و حلقه نامزدی

در معرفی زیباترین انگشترهای جواهر نمیشود از انوع حلقه ها بخصوص این حلقه که به عنوان حلقه ازدواج یا حلقه جواهر عروس نیز شناخته می شود، نماد اتحاد و وفاداری است. حلقه های ازدواج سنتی با داشتن طراحی ساده با خطوط ظریف مشخص می شوند، یعنی معمولا از سطحی صاف تشکیل شده اند. با این حال، زوج ‌های بیشتری برای هماهنگی با حلقه نامزدی، گزینه ‌های خلاقانه ‌تری مانند حلقه‌ های ریلی یا حلقه‌ های الماس را انتخاب می ‌کنند. این نوع انگشتر در مراسم عروسی تحویل داده می شود و معمولا داخل آن حکاکی خاصی دارد.

 

 

انگشتر خاتم دار

مشخصه این نوع انگشتر، حلقه ای بودن آن است و قسمت بالایی آن پهن تر و صاف تر می باشد. معمولا شکلی مستطیلی یا بیضی دارد و ممکن است حروف الفبای انگلیسی یا حکاکی هایی داشته باشد که نماینده مالک آن هستند. از لحاظ تاریخی، این نوع انگشتر برای مردان سنتی بود، اما امروزه به یک بیانیه سبک واقعی تبدیل شده است و استفاده آن در بین خانم ها نیز بسیار به چشم می خورد. در جواهری عبدالهی، می توانید انواع مدل هایی از این مدل انگشترها مانند انگشتر جواهر آی تایگر کد 4797 را با قیمتی عالی خریداری کنید.

 

حلقه های کروی شکل

حلقه های کروی شکل در واقع حلقه هایی هستند  که نشان دهنده نماد تنوع و آزادی انسان ها می باشد. مشخصه آن داشتن نگین های متعدد با رنگ های مختلف است. انگشتر Minzi Multicolor با یاقوت های کبود رنگی که در طلای زرد 18 عیار ست شده است نمونه مناسبی از این دسته از انگشترها بوده که در سراسر جهان طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است. نکته حائز اهمیت در رابطه با انگشترهای کروی شکل این است که ظاهری بی نقص را به انگشتان شما هدیه می دهند.

 

 

انگشتر تورک یا حلقه Toi et Moi

معنای این انگشتر از زبان فرانسوی می آید و به معنای “تو و من” است. انگشتر تورک پیوند دو شخصیت متضاد که مکمل یکدیگر هستند را نشان می دهد. طرح آن معمولا از دو گوهر گرانبها تشکیل شده است که یکی در مقابل دیگری قرار می گیرد و نشان دهنده آن دو نفر است که همواره با هم و در کنار هم ظاهر می شوند.

 

 

حلقه هایی با طرح های زاویه دار

طرح‌های جدید زیباترین انگشترهای جواهر در این مجموعه یعنی ، حلقه هایی برای زنان با الهام از معماری پیدا خواهید کرد، از جمله: مارپیچ، مستطیل، ستاره، راه راه. متریال های استفاده شده متنوع بوده و ظرافت بی نقصی دارند تا به یک طرح زنانه و جسورانه دست پیدا کنند. کارشناسان خاطرنشان می کنند که این نوع حلقه ها برای خانم هایی با شخصیت آرام، عاشق و خوش سلیقه است.

 

 

چگونه الماس مناسب در حلقه مورد علاقه خود را انتخاب کنیم؟

هنگامی که جستجوی بهترین انگشتر الماس مورد علاقه خود را آغاز می کنید، اولین چیزی که به ذهن می رسد   4Cs (برش، رنگ، شفافیت و قیراط) است. تلاش برای تسلط بر نکات ظریف این اصول می تواند شما را کمی خسته کند. اما نگران نباشید. ما کارشناسانی با سال ها تجربه داریم که می توانند به شما کمک کنند تا انگشتر به همراه الماس مناسب با بودجه و سبک خود را پیدا کنید.  

 

چرا افراد بیشتر به الماس های فانتزی شکل در انگشترها علاقه دارند؟

جزئیات زیادی برای ایجاد یک حلقه زیبا وجود دارد، اما احتمالا جای تعجب نیست که یکی از عوامل اصلی در تعیین ظاهر محبوب ترین مدل های حلقه، شکل سنگ مرکزی آن است. ما علاوه بر الماس های گرد، 9 شکل فانتزی از جمله شکل های گلابی شکل، بیضی و زمردی را ارائه می دهیم.

مردم بیشتر الماس های تراش فانتزی را دوست دارند زیرا این دسته از الماس ها، هم ظاهری کلاسیک داشته و هم اسپرت و این زمینه را برای افراد به ارمغان می آورد که از انگشتر خود هم در مهمانی های دوستانه و هم در قرار های مهم کاری، استفاده کنند. به علاوه، بسیاری از الماس های تراش فانتزی می توانند تا 25 درصد در مقایسه با الماس برلیان گرد با همان وزن قیراط صرفه جویی کنند.

همچنین، بیشتر الماس های تراش فانتزی برای طرح های الهام گرفته از یکپارچه سازی مناسب هستند. بنابراین اگر علاقه مند به سفارشی کردن انگشتر خود برای ایجاد یک قطعه ای هستید که به نظر می رسد یک میراث خانوادگی بوده یا فقط ظاهری را از انگشتر می خواهید که متعلق به خودتان باشد، یک الماس تراش فانتزی می تواند انتخابی عالی در این زمینه باشد.

 

چگونه بهترین سبک انگشتر را برای خود انتخاب کنیم؟

سبک و چیدمان حلقه نای که قصد خرید آن را دارید، به اندازه سنگی که باید در آن ست شود بستگی دارد. انگشتر باید سبک شخصی شما را منعکس کند. به عنوان مثال، می توانید چیزی را انتخاب کنید که با جواهراتی که معمولا می پوشید مطابقت داشته باشد.

همچنین باید متناسب با شکل انگشتان شما باشد. به عنوان یک قاعده کلی، حلقه ‌های کوچک ‌تر برای زنان جوان مناسب ‌تر هستند، در حالی که حلقه ‌های بزرگ ‌تر بدر دست ‌های بالغ، بهتر به نظر می‌ رسند. حلقه هایی با سبک های پهن و افقی به خوبی روی انگشتان بلند و باریک قرار می گیرند، در حالی که انگشتان کوتاه تر به طرح های عمودی بیشتری نیاز دارند. یک حلقه با طول بیشتر همچنین می تواند انگشت ها را تا حد امکان، کشیده تر نشان دهد.

 

ثبت سفارش انگشترهای جواهر زنانه

حال پس از معرفی زیباترین انگشترهای جواهر برای این که بتوانید بهترین انگشترهای جواهر زنانه را از آن خود کنید، کافیست تنها به بخش “انگشتر جواهر” در فروشگاه اینترنتی جواهری عبدالهی مراجعه کرده و پس از بررسی انواع مدل های مختلفی که از انگشترها در این بخش وجود دارد، مدل مورد علاقه خود را انتخاب کرده و کد آن را به اطلاع پشتیبانی برسانید. پشتیبانی پس از بررسی نهایی و اطلاع از موجود بودن محصول، قیمت را به شما ارائه داده و ثبت سفارش را برای شما ممکن می کند.

 

 

سخن پایانی

در این مقالبه با معرفی زیباترین انگشترهای جواهر سعی کردیم به شما در انتخاب انگشتر جواهر مورد نظرتان کمک کنیم. با توجه به انواع مدل‌هایی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، می توانید زیبا ترین انگشترها را از جواهری عبدالهی خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه