حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی زیباترین سرویس‌های جواهر 1402

آخرین بروزرسانی : 1402/10/27
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 197نویسنده : دسته بندی : آموزش, دانستنی‌های سرویس جواهر, معرفی جواهرات

خرید سرویس طلا و جواهر یکی از مهم‌ترین خریدهای عروسی است. به همین خاطر زوج‌های جوانی که در سال ۱۴۰۲ تصمیم دارند مراسم عروسی و جشن ازدواج خود را برگزار کنند، می‌خواهند بدانند زیباترین سرویس ‌های جواهر 1402 ساخت چه برندهایی هستند و طراحی آن ها چگونه است. بعضی از زوج‌ها سرویس‌های ظریف را می‌پسندند. اما بعضی دیگر ترجیح می‌دهند سرویس‌های سنگین‌تر را انتخاب کنند. ما در این مطلب از سایت جواهری عبدالهی، قصد داریم به معرفی زیباترین سرویس‌های طلا و جواهر عروس در سال ۱۴۰۲ بپردازیم.

شیک‌ترین و زیباترین سرویس‌ های جواهر 1402

در سال‌های گذشته سرویس طلا نمادی بود که ثروت خانواده ها را نشان می داد. به همین خاطر خانواده داماد تلاش می‌کردند بهترین و شیک‌ترین سرویس جواهر و طلا را برای عروس خانم انتخاب کنند. به طور کلی خرید طلا هنگام عروسی، جایگاه خاصی در فرهنگ ما ایرانیان دارد و نشانه ارزش اجتماعی، ثروت و جایگاه خانواده‌ها است. اگرچه امروزه زوج‌های جوان کمتر به این تجملات اهمیت می‌دهند، اما هستند افرادی که هنوز انتخاب سرویس طلا و جواهر برایشان اهمیت دارد. به همین خاطر در ادامه به بعضی از نمونه‌های زیبا و جدید سرویس طلا و جواهر اشاره می‌کنیم که جزو ترندهای برتر سال ۱۴۰۲ هستند.

 

 

سرویس جواهر کد ۶۹ جواهری عبداللهی

اگر قصد خرید زیباترین سرویس‌ های جواهر 1402 را دارید، سرویس جواهر کد ۶۹ مجموعه جواهری عبدالهی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این سرویس جواهر که از سنگ یاقوت کبود و الماس ساخته شده، جلوه بسیار زیبایی دارد. گردنبند این سرویس جواهر دارای نگین‌های اشک مانندی است که در مرکز آن ها یک یاقوت کبود و در اطراف آن ها برلیان‌های سفید و درخشان قرار گرفته‌اند. طرح دستبند و گوشواره سرویس نیز به همین صورت است. عروس خانم‌هایی که سلیقه خاص دارند، می‌توانند با انتخاب این سرویس یک استایل بی‌نظیر و تک برای خودشان بسازند.

سرویس جواهر الماس باگت و برلیان کد ۵

یکی دیگر از نمونه‌های بسیار زیبای سرویس جواهر نیز سرویس جواهر کد 5 است که در فروشگاه جواهری عبدالهی به فروش می‌رسد. الماس‌های به کار رفته برای ساخت این سرویس، دارای کات باگت و برلیان هستند. این سرویس دارای یک گردنبند و دو گوشواره است. ۵.۱۹ قیراط الماس برای ساخت گردنبند و ۳.۱۸ قیراط الماس برای ساخت گوشواره این سرویس استفاده شده است. این سرویس ترکیبی از طلای زرد و سفید است و درخشش خاصی دارد.

 

 

سرویس جواهر کد B 3014

این سرویس جواهر نیز مورد پسند افرادی قرار می‌گیرد که عاشق سرویس‌های شیک و ساده هستند. یک گردنبند طوقی که پوشیده از الماس‌های ریز و درخشان است در کنار دو گوشواره میخی بسیار چشمگیر، هم برای عروس خانم‌ها مناسب است و هم برای افرادی که قصد خرید سرویس جواهر برای مهمانی‌ها و مراسم رسمی را دارند. برای ساخت سرویس جواهر کد B3014 زیبا از الماس‌هایی با کات برلیان و باگت استفاده شده است. وزن سنگ‌های گردنبند ۴.۲۷ قیراط و وزن سنگ گوشواره ۰.۹۹ قیراط است.

بهترین مدل سرویس‌ جواهر ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانید دغدغه بسیاری از عروس خانم‌ها، خرید سرویس طلا برای عروسی است. امروزه با وجود فروشگاه‌های معتبری که در زمینه ساخت سرویس‌های جواهر فعالیت می‌کنند، جای نگرانی نیست. زیرا اغلب این فروشگاه دارای طراحان خلاق و با تجربه‌ای هستند و سرویس‌های شیک و زیبایی را با استفاده از طلای زرد، طلای سفید و سنگ‌های قیمتی می‌سازند. افرادی که بودجه کافی برای خرید سرویس طلا با سنگ‌های قیمتی ندارند، سرویس‌های ساده با نگین‌های اتمی را انتخاب می‌کنند. اما بعضی از افراد هستند که ترجیح می‌دهند یک سرویس ماندگار و ارزشمند برای عروسی انتخاب کنند. به همین خاطر این افراد به دنبال زیباترین سرویس‌ های جواهر 1402 هستند تا بتوانند جدیدترین سرویس را در مراسم عروسی خود استفاده کنند.

سرویس جواهر کد ۱۲۲

اگر جزو آن دسته افرادی باشید که سرویس‌های ساده را دوست دارند، سرویس جواهر کد ۱۲۲ می‌تواند برای شما مناسب باشد. طراحان مجموعه جواهری عبداللهی برای طراحی این سرویس از طرح گل استفاده کرده‌اند. یک گردنبند ساده که یک گل کوچک در قسمت جلوی آن قرار گرفته و گوشواره‌ های زیبا و ظریفی که فقط یک گل پنج پر دارند. الماس‌های ظریف و درخشانی که برای ساخت این سرویس به کار رفته‌اند، بسیار چشمگیر و خیره کننده هستند.

سرویس جواهر الماس و زمرد کد ۱

بعضی از افراد هستند که دوست دارند سرویس جواهر آن ها علاوه بر سنگ‌های سفید و درخشان دارای سنگ‌های رنگی، چون زمرد باشد. سرویس جواهر الماس و زمرد کد 1 که علاوه بر الماس‌های درخشان خود، ۳.۸ قیراط و برای گردنبند ۶.۳۵ قیراط زمرد دارد، بسیار چشمگیر و زیبا است. طراحی این گردنبند خاص و منحصر به فرد است. در قسمت جلوی گردنبند، سنگ‌های زمرد که به حالت اشک تراش خورده‌اند در میان الماس‌های ظریف قرار گرفته‌اند. گوشواره‌ این سرویس نیز دارای سه سنگ زمرد است. دو تا از این سنگ‌ها در بخش آویز گوشواره و یکی از آن ها نیز در انتهای گوشواره که به گوش متصل می‌شود با طرح اشک بسیار زیبایی خودنمایی می‌کند. هرچه گوشواره جواهر زیباتر و چشمگیرتر باشد، بهتر است. زیرا بعضی از عروس خانم‌ها برای لباس عروس خود فقط از یک گوشواره استفاده می‌کنند. گوشواره الماس و زمرد کد ۱ به قدری زیبا و بی‌نظیر است که نیازی به گردنبند یا سایر جواهرات دیگر ندارد و عروس خانم‌ها می‌توانند به تنهایی هم از آن استفاده کنند.

 

 

سرویس جواهر کد ۱۱۱

بسیاری از سرویس‌های جدید طلا و جواهر جزو سرویس‌های تراش خورده هستند. این سرویس‌ها که معمولاً به جای سنگ‌های گران قیمت دارای طراحی ویژه و تراش‌های خاص در بخش‌های مختلف سرویس هستند، بسیار زیبا و چشمگیر می‌باشند. سرویس جواهر کد ۱۱۱ علاوه بر دارا بودن تراش‌های زیبا، پوشیده از الماس‌هایی است که درخشش بی‌نظیری دارند. برای ساخت گردنبند این سرویس ۳.۴۸ قیراط الماس به کار رفته است. وزن سنگ گوشواره نیز ۱.۵۳ قیراط و وزن سنگ‌های دستبند نیز ۱.۱۶ قیراط است. این سرویس جواهر ارزشمند و زیبا علاوه بر مراسم‌های رسمی و مهمانی، برای عروس خانم‌ها نیز بسیار مناسب است. بنابراین اگر قصد خرید زیباترین سرویس‌ های جواهر 1402 را دارید، می‌توانید این سرویس را انتخاب کنید که دارای طراحی و گل و پروانه است. گوشواره این سرویس نیز در قسمتی که به گوش وصل می‌شود، دارای طرح یک گل و در بخش انتهایی، دارای طرح اشک مانندی است که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

سرویس جواهر کد ۱۱۷

هرچه از ظرافت سرویس جواهر کد ۱۱۷ بگوییم کم گفته‌ایم گردنبند این سرویس از دو ردیف الماس با شکل‌های دایره‌ای و اشکی ساخته شده است گوشواره سرویس نیز دارای دو آویز است هر یک از این آویزها دارای الماس‌های اشکی و دایره‌ای شکل بسیار ظریف هستند

سرویس جواهر کد T064

سرویس جواهر کد ۰۶۴T در میان سرویس‌های ظریفی قرار می گیرد که جزو ترندهای برتر سال ۱۴۰۲ هستند. سرویس جواهر کد T064 یکی از نمونه‌های ظریف و بسیار ارزشمند است. این سرویس جواهر که از طلای زرد ساخته شده دارای دستبند و گوشواره است. در جلوی این گردنبند، یک طرح دایره‌ای شکل قرار دارد که دارای الماس‌های درخشان و زیبا است. همین طرح دایره‌ای شکل در انتهای گوشواره و روی دستبند سرویس هم قرار دارد. وزن سنگ الماسی که برای دستبند این سرویس استفاده شده 1.35 قیراط است.

زیباترین سرویس‌ های جواهر خارجی

در میان زیباترین سرویس‌های جواهر خارجی، می‌توان برندهای مطرح دنیا مانند برند کارتیه را معرفی نمود. برندهای دیگری چون ون کلیف، شوپارت، تیفانی و بوچلاتی نیز جزو مطرح‌ترین سازندگان سرویس‌های جواهر در دنیا هستند.
برندهای مطرحی چون بولگاری، گوچی، شنل و بوچرون نیز سرویس‌های بی‌نظیری را طراحی می‌کنند. بعضی از این برندها مانند شوپارد جزو برندهای مطرح انگلیسی هستند. در مقابل طراحان دیگری هستند که اهل کشورهای آسیایی می‌باشند و به عنوان مثال میکی موتو یکی از طراحان مطرح جهان است که سرویس‌های جواهر زیبایی را طراحی نموده است.
برند وینستون نیز یک برند آمریکایی است که به واسطه استفاده از الماس‌های گرانبها در ساخت جواهرات خود، شناخته می‌شود. جواهرات برند ایتالیایی گوچی نیز همیشه نماد ثروت و درخشش هستند. این طراح مشهور ایتالیایی نیز خلاقیت بسیاری برای طراحی سرویس‌های جواهر خود دارد. در کنار این برندهای خارجی، فروشگاه‌های داخلی هم هستند که نمونه‌های بسیار زیبایی از جواهرات شیک و منحصر به فرد را طراحی می‌کنند. در میان طراحان داخلی، جواهری عبدالهی به عنوان یکی از مطرح‌ترین فروشگاه‌ها محسوب می‌شود که در ابتدای مقاله به معرفی سرویس‌های زیبای جواهر این مجموعه پرداختیم.

 

 

خرید زیباترین سرویس ‌های جواهر ۱۴۰۲

جهت خرید زیباترین سرویس‌های جواهر از مجموعه جواهری عبدالهی، کافی است وارد وب سایت این مجموعه شوید یا با شماره‌های شعب مختلف فروشگاه جواهری عبدالهی تماس بگیرید. در این مجموعه انواع دستبند جواهر، گوشواره جواهر، انگشتر جواهر و سرویس‌های خاص و زیبا موجود هستند. اما به دلیل اینکه طراحی‌های مجموعه عبدالهی محدود هستند، قبل از خرید حتماً باید برای استعلام موجودی اقدام کنید. خرید از وب سایت جواهری عبدالهی به صورت آنلاین نیز امکان‌پذیر شده است. مشتریان عزیز می‌توانند خرید خود را به صورت اینترنتی از طریق وب سایت این مجموعه انجام دهند.

کلام پایانی

اگر قصد خرید سرویس جواهر را دارید، اما نمی‌دانید زیباترین سرویس‌های سال ۱۴۰۲ کدم‌اند، با مطالعه این مطلب می‌توانید با انواع سرویس‌های جواهر زیبا و خاص مجموعه جواهری عبدالهی آشنا شوید. برای خرید نیم ست جواهر، انواع سرویس جواهر، سرویس جواهر الماس و … نیز می‌توانید با کارشناسان فروشگاه جواهری عبدالهی تماس حاصل فرمایید

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه