حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی زیباترین گوشواره‌های جواهر زنانه

آخرین بروزرسانی : 1402/07/21
طلا و جواهر دو گوهر ارزشمند | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 139نویسنده : دسته بندی : دانستنی‌های گوشواره جواهر

معرفی زیباترین گوشواره‌های جواهر: چه چیزی می تواند مانند گوشواره های جواهر، زیبایی صورت خانم ها را چندین برابر بیشتر کند؟ حال تصور کنید که این گوشواره ها با جدیدترین متد طراحی جواهر ساخته شده و از سنگ های گران قیمت بسیاری نیز در آن ها به کار گرفته شده باشد. می تواند یک جذابیت فوق العاده بی همتا را به استایل خانم های شیک پوش بدهد. با تمامی این تفاسیر، ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا به معرفی زیباترین گوشواره های جواهر زنانه بپردازیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

استفاده از گوشواره از چه زمانی در بین خانم ها دیده شد؟

قبل از این که به سراغ معرفی زیباترین گوشواره‌های جواهر برویم، بد نیست نگاهی به تاریخچه آن داشته باشیم. منشاء گوشواره ها را ما از زمان مصر باستان بیش از 6000 سال پیش می یابیم. در آن زمان گوشواره ها طرح های ساده ای داشتند که مانند مدل های امروزی از گوش ها عبور می کردند و برای جلب نگاه ها و برانگیختن علاقه به کار می رفتند. گوشواره ‌ها همراه با گردنبند و شانه قدیمی ‌ترین و کم ‌تکامل ‌ترین اشیایی هستند که از دوران پارینه سنگی مورد استفاده قرار گرفته ‌اند و تغییرات چندانی تا به امروز برای خود به همراه نداشته اند.

اولین گوشواره های ثبت شده در تاریخ با سنگ کارنلیان یا عقیق قرمز ساخته شد و خواص آن را در درمان معده درد دانستند. بنابراین، یک شی از تزئین بدن، درمان مشابه با طب بدوی و جادو در آن زمان دریافت می کرد. در دوران باستان، گوشواره به طور گسترده ای در بین مردان و زنان استفاده می شد، همانطور که اکنون در قرن 21 نیز این موضوع بسیار به چشم می خورد. در واقع گوشواره به عنوان وسیله ای زینتی معرفی می شد که هم مردان و هم زنان آن را می پوشیدند. برای زنده ها و مردگان، در همه زمان ها و فرهنگ ها با هدف بسیار متنوع گوشواره های خاصی ساخته می شد.

 

معرفی زیباترین مدل های گوشواره جواهر زنانه

یکی از اکسسوری های مهم امسال، گوشواره هایی با طرح مختلف هستند. گوشواره ها جواهری مناسب برای پوشش روزانه بوده و جلوه خاصی به ظاهر شما می دهند. آنها ظرافت استایل را تکمیل می کنند و می توانند در هر مناسبتی پوشیده شوند. شکل ها، اندازه ها، رنگ ها و مواد مختلفی که با آن ها ساخته شده اند، انتخاب گوشواره را واقعا مهم می کنند. گوشواره ها همچنین راهی برای بیان تمام خلاقیت شما از طریق سبک و مد هستند. از برجسته ترین مدل هایی که می توانند ستاره استایل شما شوند تا مینیمالیست ترین و ظریف ترین آن ها که بدون شلوغ کردن استایل، به ظاهر شما شخصیت می بخشند و ما در این بخش قصد داریم به شما بهترین مدل ها را معرفی کنیم. البته شما می توانید بسیاری از مدل های فوق العاده جذاب را از طریق فروشگاه اینترنتی مجموعه جواهری عبدالهی مشاهده کنید.

 

 

 

 

گوشواره های کلیپسی

این گوشواره برای کسانی طراحی شده است که لاله گوششان سوراخ نشده است. گیره های گوش یا همان گوشواره های کلیپسی شامل یک نگهدارنده و یک گیره است که روی گوش بدون سوراخ شدن می ایستند. به این ترتیب گوشواره نمی تواند لیز بخورد. اگر گوشواره شما با یک پد لاستیکی کوچک همراه نیست، می توانید آن ها را به شکل جداگانه خریداری کنید تا مشکلی در این بین به وجود نیاید.

آیا می دانستید؟ گوشواره های کلیپسی یکی از قدیمی ترین مدل های گوشواره در بازار هستند. آنها در دهه 1930 توسعه یافتند و در حال حاضر در بین افرادی که ترس از سوراخ کردن گوش خود دارند، طرفداران بسیاری دارد.

 

گوشواره های حلقه ای

گوشواره های حلقه شکلی نیم دایره دارد که می تواند منقبض و منبسط شود تا به درستی روی غضروف گوش قرار گیرد. نیازی به سوراخ اضافی نیست، حلقه به سادگی روی لبه بیرونی گوش قرار می گیرد. برخلاف گوشواره های سنتی، می توانید آن را به دلخواه حرکت داده و روی گوش خود قرار دهید. در این دسته می توانید انواع مدل های مختلف را بیابید که ظاهری فوق العاده عالی دارند. مدل هایی نظیر گوشواره جواهر کد B0853 و یا گوشواره جواهر کد B1021 از جمله خاص ترین ها در این بین می باشند.

 

گوشواره حلقه ای بزرگ و گوشواره نیم حلقه ای

این گوشواره ها قدمتی طولانی دارند که به دوران باستان باز می گردد. آنها توسط بسیاری از تمدن ها پوشیده شده اند و بدون از دست دادن جذابیت خود، امتحان زمان را پس داده اند. به طور سنتی، کریول ها به شکل حلقه های گرد کم و بیش پهن پوشیده می شوند. اما امروزه می توانید آنها را به شکل مربع،  مستطیل، قلب یا بیضی نیز پیدا کنید. چیزی که برای هر سلیقه ای وجود دارد.

چه ظریف و چه در فرمت های بزرگ، آنها با هر ظاهر، هر لباس و هر سبکی مطابقت دارند. آنها را می توان همانطور که هست یا با مهره، نخ، زنجیر، آویز، پوم پوم، پر، عناصر پلیمری و غیره پوشید. گوشواره های حلقه ای کاملا دایره ای شکل هستند نیز مانند نیم حلقه ای ها فروش بسیاری را از آن خود کرده اند. مدل هایی مانند گوشواره جواهر یاقوت سرخ و یا گوشواره جواهر کد B3528 در این بین می توانند گزینه بسیار مناسب و عالی باشند.

 

 

 

 

گوشواره های سوزنی

گوشواره هایی که شکل قطره ای دارند و به عنوان گوشواره های سوزنی نخی نیز شناخته می شوند، در یک طرف با میله ای ختم می شوند که از طریق آن می توان به راحتی آن داخل سوراخ گوش قرار داد. اگرچه در این دسته از گوشواره ها بخشی به نام قفل وجود ندارد، اما کاملا در سوراخ گوش نگه داشته می شوند و شانس کمی برای افتادن دارند. بیشتر اوقات آنها بدون هیچ ابزار اضافی استفاده می شوند. با این حال، برخی از مدل ها به شما امکان می دهند مروارید، پولک، آویز یا کابوچون را نیز اضافه کنید. این دسته از گوشواره ها بسیار زیبا بوده و ظرافت و جذابیت را در استایل شما به کاربر می دهند. مدل گوشواره جواهر کد B3100 یکی از بهترین ها در این بین است.

 

گوشواره های آویز

گوشواره های آویز که به عنوان گوشواره های قلابی (شبیه به قلاب ماهیگیری) شناخته می شوند، ابتدایی ترین گوشواره های موجود در بازار هستند. آنها می توانند ظاهری ایده آل را به استایل شما بدهند. مدل های بسیار جذاب و کاربردی از جمله گوشواره جواهر کد B2493، گوشواره جواهر کد B2832، گوشواره مروارید و گوشواره جواهر کد B1053 جزو این دسته قرار می گیرند.

 

راهنمای خرید انواع مدل های گوشواره

گوشواره از جمله اکسسوری هایی است که در بین خانم ها و آقایان طرفداران زیادی دارد. گوشواره ها به راحتی در ظاهر دیده می شوند و بسیاری از افراد سعی می کنند لباس ها و گوشواره های خود را ست کنند تا شیک به نظر برسند. تنوع زیاد در گوشواره ها، آنها را به اکسسوری های محبوبی تبدیل کرده است که می توانند تفاوت زیادی در استایل شما ایجاد کنند. در این بخش قصد داریم راهنمای خرید گوشواره را در اختیار شما قرار دهیم که به شما کمک می کند هنگام خرید گوشواره بهترین انتخاب را داشته باشید.

هنگام خرید گوشواره ممکن است چندین سوال به ذهن شما خطور کند. در بین سوالاتی که ممکن است فرد داشته باشد، قیمت، طرح و رنگ مهم ترین آنها است. با این حال، با راهنمای معرفی زیباترین گوشواره‌های جواهر متوجه خواهید شد که نه تنها قیمت و ظاهر، بلکه چندین نکته دیگر را نیز باید در نظر گرفت.

 

مدل موی شما

شاید تعجب کنید که بدانید حتی مدل مو در انتخاب گوشواره نیز اهمیت دارد. از آنجایی که موهای شما به گوشواره نزدیک است، در نحوه دیده شدن آنها تفاوت ایجاد می کند. اگر موهای فر دارید، یک جفت گوشواره انتخاب کنید که منحنی داشته باشد و با انحنای موهای شما همخوانی داشته باشد. به این ترتیب، همه چیز در نگاه اول هماهنگ به نظر می رسد. برای کسانی که موهای بلندی دارند، انتخاب گوشواره ممکن است سخت باشد. این افراد باید گوشواره هایی را انتخاب کنند که چندان بزرگ نباشند و به موهایشان نچسبند اما همچنان جذاب به نظر برسند.

 

رنگ مو

اگر موهای تیره دارید، گوشواره های زرد تا حد زیادی با رنگ موهای شما همخوانی دارد. البته اگر از طرفداران رنگ موی فانتزی هستید، طلایی زرد زمانی که به موهای قرمز نزدیک باشد بسیار جذاب به نظر می رسد. برای کسانی که موهای سفید یا بلوند دارند، گوشواره های زرد جذاب به نظر نمی رسند. اما گوشواره های ساخته شده از طلای سفید یا پلاتین زیبایی چشم نوازی را ایجاد می کنند.

 

 

 

 

طول گردن

بسیاری از افراد دوست دارند از ترفندهایی استفاده کنند تا گردن خود را زیبا و با اندازه مناسب نشان دهند. برای کسانی که گردن بلندی دارند، خرید گوشواره های کوچک انتخاب خوبی به نظر نمی رسد. اما اگر از گوشواره های بلند با فاصله چند سانتی متری از لاله گوش استفاده کنند، خطای دید مخاطب طول گردن را پوشش می دهد.

از طرفی کسانی که گردن کوتاهی دارند باید از همین ترفند استفاده کنند تا جذاب تر به نظر برسند. استفاده از گوشواره های بلند انتخاب خوبی به نظر نمی رسد. با این حال، اگر از گوشواره های کوچک یا گرد که نزدیک به لاله گوش قرار می گیرند استفاده کنید، نه تنها به دید مخاطب کمک می کند، بلکه جذاب تر نیز به نظر می رسد.

 

بهترین روش خرید گوشواره های جواهر زنانه

روش های بسیاری وجود دارد که می توانید با بهره گیری از آنها به خرید گوشواره های جواهر زنانه بپردازید؛ اما توصیه می کنیم بهترین روش یعنی خرید اینترنتی از مجموعه جواهری عبدالهی را انتخاب کنید. شما می توانید با مراجعه به بخش “گوشواره جواهر” بهترین مدل های گوشواره را مورد بررسی قرار داده و از بین آن ها، جذاب ترین را خریداری کنید. شما همچنین می توانید از بخش “گردنبند جواهر” بهترین گردنبندها را نیز برای خود خریداری کرده و یک ست جواهر عالی را به همراه داشته باشید.

 

سخن پایانی

جواهری عبدالهی یکی از بهترین مجموعه ها برای خرید و معرفی زیباترین گوشواره‌های جواهر با طرح های خاص است. با توجه به نکاتی که در مطلب به عنوان راهنمای معرفی زیباترین گوشواره‌های جواهر در اختیار شما قرار دادیم، می توانید بهترین مدل ها را در این فروشگاه مورد بررسی قرار داده و برای خود خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه