حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی نیم ست‌های جواهر

آخرین بروزرسانی : 1402/02/24
معرفی نیم ست‌های جواهر | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 77نویسنده : دسته بندی : معرفی جواهرات

معرفی نیم ست های جواهر زنانه

اگر بودجه مناسب برای خرید انواع ست های جواهر زنانه را ندارید، توصیه می کنیم نیم ست ها را برای خود انتخاب کنید. نیم ست های جواهر زنان یکی از بهترین ها بین انواع اکسسوری ها هستند. این نیم ست ها به شما اجازه می دهند تا استایل خاص خود را به همراه داشته باشید و زیبایی فوق العاده ای را نیز از آن خود کنید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با نیم ست های جواهر زنانه آشنا کرده و بهترین روش خرید آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس اگر می خواهید در جمع دوستان یا خانواده خود خاص باشید، با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید.

معرفی انواع نیم ست های جواهر زنانه

همان طور که اشاره کردیم، خرید نیم ست های جواهر زنانه برای دسته افرادی که به دنبال خرید جواهر اقتصادی هستند، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. از طرفی دیگر، انواع نیم ست های جواهر زنانه بسیاری در بازار موجود هستند که شما عزیزان می توانید چه به شکل حضوری و چه اینترنتی اقدام به خرید آن ها کنید.

نکته حائز اهمیتی که در این بین وجود دارد این است که برخی از فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند مجموعه عبدالهی این زمینه را برای شما مهیا می کنند تا خود اقدام به ترکیب و ارائه یک نیم ست جواهر مورد علاقه خود کنید. به عنوان مثال، ترکیب دستبند جواهر کد B8607 در کنار گردنبند جواهر کد B0996 و گوشواره جواهر کد B1200 می تواند یک نیم ست عالی برای شما عزیزان باشد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که محصولات مجموعه جواهری عبدالهی از تنوع بسیاری برخوردار هستند و شما می توانید به راحتی با توجه به استایل خود، نیم ست مورد علاقه‌تان را خریداری کنید. حال به سراغ معرفی پرطرفدارترین نیم ست های جواهر زنانه در بازار می رویم.

نیم ست ترومالین جواهر زنانه

اولین نیم ست جواهر که در این بخش قصد معرفی کرد آن را داریم، ترومالین نا دارد. طرح این دسته از نیم ست ها حدودا به 15 قرن پیش باز می گردد. مردم بومی برزیلی با استفاده از سنگ های گوهری، زیرورآلاتی را طراحی و می ساختند که امروز در جهان به نام ترومالین معرفی می شود. اکنون شما می توانید این نیم ست ها را در انواع رنگ های بی نظیر مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که جنس بدنه نیم ست، صد در صد از طلا است.

نیم ست های الماس تراش خورده برلیان

هیچ چیزی جذاب تر از جواهر برلیان در نیم ست ها نیست. این الماس ها که زیبایی فوق العاده ای را به شما عزیزان ارائه می دهند، می توانند در کنار استایل های مختلف، ظاهری خاص را در شما ایجاد کنند. نیم ست های الماس تراش خورده برلیان را می توانید در کنار سنگ ها دیگر با انواع رنگبندی فوق العاده ای خریداری کنید؛ اما این موضوع را در نظر داشته باشید که نیم ست های برلیان قیمت نسبتا بالایی دارند.

نیم ست های ترکیبی یاقوت و طلا

مگر می شود حرف از نیم ست باشد و نیم ست های ترکیبی یاقوت و طلا را فراموش کنیم! این دسته از نیم ست ها یکی از فوق العاده ترین مدل هایی هستند که شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه آنلاین جواهری عبدالهی نیز به شکل جداگانه خریداری کنید. ترکیب یاقوت و طلا در کنار یک دیگر باعث می شود تا شما عزیزان بتوانید علاوه بر لذت بردن از جذابیت هر دو، هزینه ای مناسب را بابت آن پرداخت کنید. به عنوان مثال، ترکیب انگشتر جواهر کد B0366 در کنار گوشواره جواهر کد B0064 و آویز جواهر زنانه کد B3980 می تواند در این دسته یک نیم ست فوق العاده باشد.

نیم ست های یاقوت، طلا و برلیان

حال که ترکیب یاقوت و طلا در کنار یک دیگر تا این اندازه جذاب به نظر می رسد، اضافه شدن برلیان می تواند مهر تایید بر این ترکیب باشد. شما می توانید نیم ست های فوق العاده عالی را در کنار سه مورد ذکر شده بیابید که زیبایی بی نقصی را به استایل شما ارائه می دهند. معمولا نیم ست هایی که در این دسته قرار می گیرند، دارای طرح گلبرگ بوده و از رنگبندی قرمز یا صورتی نیز بهره می برند. نیم ست یاقوت، طلا و برلیان ترکیبی از سه عضو گوشواره، گردنبند و انگشتر هستند.

نیم ست های یاقوت کبود

با اطمینان کامل می توانیم بگوییم که هیچ چیزا برازنده تر از نیم ست های یاقوت کبود نیست! این نیم ست ها استایل شما را کلاسیک، گران قیمت و فوق العاده لاکچری می کنند؛ مخصوصا اگر با طلای رز گلد ترکیب شده باشند و تکه هایی از برلیان نیز در آن ها به چشم بخورند. شما می توانید با خیالی آسوده این دسته از نیم ست ها را در کنار انواع استایل های رسمی ست کنید.

نیم ست های جواهر مروارید

این دسته از نیم ست ها بیشتر در بین دختر خانم های جوان بسیار پرطرفدار بوده و فروش عالی را نیز برای خود به همراه دارند. نیم ست های جواهر مروارید که در داستان های افسانه ای نیز بسیار به چشم می خورد، می توانند استایل شما را خاص تر و منحصر به فرد تر کنند؛ البته این مرواریدها در کنار طلا جذاب تر بوده و می توانند گزینه فوق العاده تری باشند. اگر موهای کوتاهی دارید، استفاده از این نیم ست ها که دارای گوشواره و گردنبند هستند، می تواند گزینه خوبی باشد.

نیم ست های طرح گل جواهر

نیم ست های طرح گل جواهر بیشتر برای بانوان کلاسیک پسند مناسب است؛ زیرا قدمت این دسته از نیم ست ها به چندین سال بسیار دور باز می گردد. نیم ست های طرح گل از ترکیب چندین سنگ مختلف و همچنین مروارید ساخته می شوند. از طرفی دیگر، بنده آن ها تماما طلا بوده و برای تزئین نیز از سنگ های قیمتی مانند برلیان استفاده می شود. معمولا در بین آن ها نیز برای جذابیت بهتر و بیشتر، تعداد مروارید نیز به چشم می خورد.

نیم ست های جواهر به همراه طلای زرد

برای دسته افرادی که عاشق طلای زرد هستند، نیم ست های جواهر زنانه طلای زرد که انواع و اقسام طرح های مختلفی را با خود به همراه دارند، گزینه بسیار مناسبی خواهند بود. این دسته از نیم ست ها معمولا به همراه سنگ های قیمتی ارائه می شوند، اما به طور کلی این بخش طلای زرد است که در آن ها ظاهری فوق العاده را ارائه داده و جذابیت را به استایل شما می بخشد. اگر علاقه ای به طلای سفید ندارید و یا می خواهید همان اعتبار طلای واقعی یعنی رنگ زرد آن را با خود به همراه داشته باشید، نیم ست های جواهر طلای زرد گزینه بسیار خوبی می باشند.

نیم ست های سنگ آمیتیست جواهر

شهرت سنگ آمیتیست به دلیل رنگ خاصی که برای خود به همراه دارد، زبان زده همه افراد است. نه می توانیم گفت که رنگ این سنگ بنفش بوده و نه می توان گفت آبی یا تن یاسی دارد! زیرا هر زمان که نور به این سنگ می تابد یا در فضایی کم نور قرار می گیرد، رنگ خاص و تازه ای را برای خود به همراه دارد. این سنگ از قرن 19 وارد حوزه ساخت جواهرات شد و تا به امروز نیز فروش بسیاری را برای خود به همراه داشته است. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این سنگ نیز مانند برلیان، قیمت نسبت بالایی را برای خود به همراه دارند.

کدام نیم ست جواهر برای ما مناسب است؟

حال که با بسیاری از نیم ست های جواهر آشنا شدیم و دانستیم که تعداد بسیاری از این نیم ست ها در بازار وجود دارد، سوالی که به وجود می آید این است که کدام یک از نیم ست ها برای ما مناسب هستند و چگونه از بین آن ها، بهترین را برای خود انتخاب کنیم؟ موارد ذکر شده در این بخش می توانند به عنوان راهنمای خرید بهترین نیم ست های جواهر زنانه برای شما عزیزان مورد استفاده قرار بگیرند:

  • سعی کنید ابتدا بودجه خود را برای خرید نیم ست مشخص کنید. این گونه نیمی از گزینه های شما به طبع از بین رفته و شما بهتر می توانید بر روی گزینه های موجود تمرکز داشته باشید.
  • مشخص کنید که از یک نیم ست چه می خواهید. اگر یک نیم ست خاص مد نظرتان است، می توانید از جواهری عبدالهی در این زمینه کمک بگیرید و خود به ترکیب نیم ست مورد علاقه‌تان بپردازید.
  • به وزن نیم ست توجه داشته باشید؛ زیرا رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد.
  • اگر نیم ست شما دارای گوشواره بود، حتما توجه کنید که استفاده از آن راحت باشد، زیرا گوشواره نباید به هیچ عنوان فشاری بر روی گوش یا گردن شما وارد کند.

جواهری عبدالهی، نامی آشنا برای خرید انواع نیم ست های خاص

با جواهری عبدالهی می توانید بهترین نیم ست های جواهر زنانه را برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. این مجموعه با ارائه بهترین محصولات اعم از جواهرات مردانه، انواع گردنبند های فوق العاده جذاب زنانه، انواع آویزهای جواهر، گوشواره های جواهر، انگشترهای بی نظیر و دستبندی های خاص جواهر، این زمینه را برای شما مهیا می کند تا بهترین ها را با قیمت بسیار عالی از این مجموعه خریداری کنید.

جواهری عبدالهی همواره به دنبال جلب رضایت شما عزیزان بوده و خشنودی شما را، اعتبار خود می داند.

سخن پایانی

با انتخاب مجموعه جواهری عبدالهی می تواند بهترین جواهرات را با قیمتی بسیار عالی برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید نیم ست های جواهر زنانه، کد محصول را به پشتیبانی اطلاع دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه