حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی پرطرفدارترین مدل‌های انگشتر برلیان

آخرین بروزرسانی : 1402/10/27
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 167نویسنده : دسته بندی : دانستنی‌های انگشتر جواهر, معرفی جواهرات

به الماس‌های تراش خورده‌ای که به خوبی نور را منعکس می‌کنند و بسیار ارزشمند هستند، برلیان گفته می‌شود. با توجه به اینکه انگشترهای برلیان طرفداران زیادی دارند ما در این مطلب از سایت جواهری عبدالهی، تصمیم داریم به معرفی پرطرفدارترین و زیباترین مدل‌های انگشتر برلیان بپردازیم. بعضی از این انگشترهای برلیان کار طراحان با تجربه و خلاق فروشگاه جواهری عبدالهی هستند، اما بعضی دیگر از این انگشترها جزو آثار معروف طراحان جواهر دنیا هستند.

زیباترین انگشترهای برلیان زنانه

انواع انگشتر برلیان زنانه با طراحی‌های خاص و زیبا در جواهر فروشی ها عرضه می‌شوند. به همین خاطر تنوع این انگشترها بسیار بالا است و هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند انواع انگشترهای برلیان را انتخاب کند. در سال‌های اخیر سازندگان طلا و جواهر تلاش می‌کنند با پیشرفت صنعت جواهرسازی، از طرح‌های زیبا و خلاقانه برای ساخت انگشترهای برلیان استفاده کنند. بعضی از نمونه‌های انگشتر برلیان زنانه عبارت‌اند از:

انگشتر برلیان تک نگین

انگشتر برلیان تک نگین با استفاده از طلای زرد و سفید ساخته می‌شود و دارای یک نگین با اندازه‌های مختلف است که از جنس برلیان ساخته شده است. این انگشترها که جزو رایج‌ترین مدل‌های حلقه ازدواج هستند، محبوبیت زیادی بین خانم‌ها دارند. با توجه به وزن الماس استفاده شده برای ساخت این انگشترها، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. به عنوان مثال انگشتر جواهر کد ۴۹۶۱ B جزو ساده‌ترین و شیک‌ترین انگشترهای برلیان است که در مجموعه جواهری عبدالهی به فروش می‌رسد. این حلقه الماس که از طلای سفید ساخته شده دارای الماسی با کات برلیان به وزن ۰.۴۲ قیراط است. محال است که خانم‌های ساده پسند این انگشتر برلیان را انتخاب نکنند. به خاطر اینکه بسیار خاص و ساده است و دارای ساختار محکم و بسیار زیبایی می‌باشد.

 

 

انگشتر جواهر برلیان

انواع انگشتر جواهر برلیان با طراحی‌های خاص و بسیار شیک در مجموعه جواهری عبدالهی موجود هستند. به عنوان مثال انگشتر جواهر کد 0240B یکی از با ارزش‌ترین انگشترهای جواهری است که برای ساخت آن تعداد زیادی سنگ الماس و برلیان استفاده شده است. این مدل انگشتر بسیار ارزشمند و گران قیمت، دارای طراحی بی‌نظیری است. با توجه به اینکه جنس فلز استفاده شده برای آن طلای رز گلد است، تفاوت رنگ برلیان‌های سفید کار شده روی آن با رنگ رزگلد، تضاد چشمگیری ایجاد می‌کند و درخشش این الماس‌ها را هرچه بیشتر نشان می‌دهد.

انگشتر برلیان زنانه طلای سفید

انگشتر جواهر کد ۴۲۵۴ b یکی از نمونه‌های زیبای انگشتر برلیان است که با استفاده از ۱۴.۰۹ گرم طلای سفید ساخته شده است. این انگشتر زیبا و بسیار خاص از الماس‌هایی با کات برلیان، اشک و مارکیز ساخته شده است. البته به خاطر داشتن یک سنگ زمرد ۲.۰۴ قیراطی در مرکز برلیان‌های سفید، جلوه بسیار زیبایی به انگشتان خانم‌ها می‌دهد. انگشترهای برلیان که با طلای سفید ساخته می‌شوند طرفداران خاص خود را دارند. زیرا این انگشترها معمولاً دارای الماس‌ها و برلیان‌هایی با طرح های مختلف هستند. بعضی از این انگشترها به خاطر دارا بودن برلیان‌های ظریف و زیبا درخشش بی‌نظیری پیدا می‌کنند. بعضی از این انگشترها نیز مانند نمونه فوق جزو کارهای کلاسیک و سنگین محسوب می‌شوند که خانم‌ها در هر سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر به انگشترهای یکپارچه برلیان علاقه دارید و ترجیح می‌دهید انگشتری را انتخاب کنید که سرتاسر آن پوشیده از الماس یا برلیان‌های درخشان باشد، می‌توانید انگشتر جواهر کد ۴ را انتخاب کنید که پوشیده از برلیان‌های کوچک و ظریفی است.
انگشتر جواهر کد ۰۲۷۸ b نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین انگشترهای برلیان زنانه است که دارای یک قیراط الماس است. برای ساخت این انگشتر زیبا از طلای سفید استفاده شده است و سرتاسر آن به صورت یکپارچه از برلیان‌های ریز و کوچکی پوشیده شده است. افرادی که به انگشترهای محکم با ساختار پایدار علاقه دارند، می‌توانند این نمونه را انتخاب کنند که هم دارای زیبایی و درخشش است و هم استحکام بالایی دارد. بسیاری از افراد برای به عنوان حلقه عروسی این انگشتر جواهر را انتخاب می‌کنند.

 

 

انگشتر برلیان زنانه باریک

انگشترهای ظریف و باریک برلیان طرفداران زیادی دارند. به خصوص اینکه این انگشتر جواهر کد ۴۶۵۶ b از فروشگاه جواهری عبدالهی باشد. این انگشتر که دارای الماس‌هایی با نوع کات برلیان و مارکیز است، بسیار ظریف و باریک بوده و از ابتدا تا انتهای آن را برلیان‌های زیبا و درخشانی پوشیده شده است. برای ساخت این انگشتر از طلای سفید استفاده شده و وزن برلیان‌های به کار رفته برای ساخت آن ۱.۲۹ قیراط است.

انگشتر برلیان نامزدی

خرید حلقه نامزدی و ازدواج یکی از رسم و رسوم‌های دیرینه ما ایرانیان است. البته این رسم در کل دنیا وجود دارد. اما عروس خانم‌های ایرانی به خاطر اینکه بسیار خوش سلیقه هستند و می‌خواهند خاص‌ترین و شیک‌ترین انگشترهای نامزدی را داشته باشند به دنبال پرطرفدارترین مدل‌های انگشتر برلیان می‌گردند. انگشتر نامزدی که یک نشانه ابدی برای عشق و تعهد است، ارزش خاصی برای خانم‌های جوان دارد. این انگشترها که با استفاده از طلای زرد، رز گل و طلای سفید ساخته می‌شوند، دارای نگین‌های الماس و برلیان هستند.
انگشترهای برلیان تک نگین، انگشترهای برلیان پرنگین، انگشترهایی که دارای برلیان‌های مربعی یا دایره‌ای شکل هستند، همه و همه جزو زیباترین و پرطرفدارترین نمونه‌های انگشتر نامزدی محسوب می‌شوند. هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند مدل‌های متنوعی را انتخاب و خریداری نماید. انگشتر نامزدی تک نگین یکی از پرطرفدارترین انگشترها است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و از گذشته تاکنون هنگام ازدواج و خواستگاری از این انگشترها استفاده می شود.
در حال حاضر علاوه بر حلقه نامزدی، خانم های خوش سلیقه یک پشت حلقه هم تهیه می‌کنند که می‌تواند مکمل زیبایی و درخشش انگشترهای برلیان باشد. حلقه جواهر کد  ۵۳۱۴ R و پشت حلقه ۵۳۱۹ R جزو زیباترین حلقه‌ها و پشت حلقه‌های ازدواج است که در فروشگاه جواهری عبدالهی به فروش می‌رسد و.زن سنگ الماس استفاده شده برای ساخت پشت حلقه، ۰.۹ قیراط و برلیان‌های حلقه ۰.۵۴ قیراط است.

 

 

انگشتر برلیان مردانه

همیشه وقتی صحبت از انگشتر برلیان یا انگشتر طلا می‌شود، همه ما تصور می‌کنیم که انگشترهای طلا را فقط برای خانم‌ها می‌سازند. اما در فروشگاه جواهری عبداللهی، انگشترهای برلیان مردانه نیز با طرح‌های زیبا و خاص به فروش می‌رسند. انگشترهای برلیان مردانه دارای نمونه‌های تک نگین یا پرنگین هستند. بعضی از این انگشترها علاوه بر برلیان، دارای سنگ‌های گران قیمت دیگری چون یاقوت هستند. معمولاً آقایان انگشترهایی را انتخاب کنند که با انگشتر همسرشان ست است. انگشترهای ست جواهر در مجموعه جواهری عبدالهی بسیار شیک و پرطرفدار هستند. به عنوان مثال انگشتر جواهر مردانه کد ۴۱۹۹ B یکی از خاص‌ترین و شیک‌ترین انگشترهای مردانه است که دارای طراحی خاصی است. و روی آن یک نگین الماس با وزن ۰.۶ قیراط قرار گرفته است.
انگشتر جواهر مردانه برلیان و امرالد کد ۰۸۱ A نیز یکی از نمونه‌های انگشتر برلیان مردانه است که هم برای نامزدی و ازدواج قابل استفاده است و هم در مراسم‌های رسمی، مهمانی‌ها و جشن‌ها آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. وزن الماس به کار رفته برای ساخت این انگشتر ۱.۱۴ قیراط است و به خاطر دارا بودن طراحی ساده و بسیار شیک مورد پسند همه آقایان خوش سلیقه قرار می‌گیرد.

انگشتر برلیان با طراحی خاص

اگر از طرح‌های ساده ای که برای انگشترهای برلیان استفاده می‌کنند، خسته شده‌اید و می‌خواهید یک انگشتر بسیار زیبا با طراحی شیک و منحصر به فرد داشته باشید، می‌توانید انگشتر جواهر کد ۳۹۳۹B را انتخاب کنید. در بین انگشترهای جواهر مارکیز جواهری عبدالهی، این نمونه دارای طرح بسیار زیبا و خاصی است. حلقه اصلی انگشتر که از بخش انتهایی به یکدیگر پیوسته است در قسمت بالای انگشت به 8 حلقه ظریف و باریک تبدیل می‌شود که روی همه آن ها پر از الماس‌ و برلیان‌های درخشان است. علاوه بر این همه سنگ قیمتی، طرحی برگ مانند که از ۲۳ برگ کوچک تشکیل شده روی حلقه ها قرار گرفته است. هر یک از این برگ‌ها، الماس‌های تراش خورده و بسیار درخشانی هستند که توجه همه را به خود جلب می‌کنند. اگر به دنبال پرطرفدارترین مدل‌های انگشتر برلیان هستید با نگاهی به سایت جواهری عبدالهی می‌توانید زیباترین و خاص‌ترین نمونه‌ها را پیدا کنید این نمونه بسیار خاص و زیبا هم دارای ۸.۳۹ قیراط الماس با کات برلیان است.

 

 

قیمت انگشتر برلیان

پس از معرفی چندین مدل زیبا با طراحی خاص و منحصر به فرد، احتمالاً این سؤال برای شما پیش می‌آید که قیمت برلیان اصل چقدر است و آیا انگشترهایی که با استفاده از برلیان اصل ساخته شده‌اند را می‌توان از نمونه‌های تقلبی آن ها تشخیص داد. با توجه به اینکه شفافیت و درخشندگی برلیان‌هایی که روی انگشتر طلا کار می‌شوند با نمونه‌های تقلبی آن ها تفاوتی ندارد، با چشم غیر مسلح و بدون داشتن مهارت و تجربه نمی‌توان آن ها را از یکدیگر تشخیص داد.
به همین خاطر بهترین کار برای خرید انگشتر برلیان اصل با بهترین قیمت، مراجعه به فروشگاه‌ های معتبر است. قیمت انگشتر برلیان در این فروشگاه ‌ها با توجه به وزن طلا و برلیان به کار رفته برای ساخت آن محاسبه می‌شود.

کلام پایانی

جهت استعلام و خرید انواع انگشتر برلیان با طرح‌ های زیبا و خاص می‌توانید به وب سایت فروشگاه جواهری عبدالهی مراجعه نمایید. اصلی‌ترین ویژگی انگشتر های جواهر ما استفاده از الماس، برلیان و سنگ های قیمتی در ساخت آن ها است.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه