حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی ۵ مدل از گران‌ترین انگشترهای جواهر

آخرین بروزرسانی : 1403/04/08
زمان مطالعه : 7 دقیقهتعداد بازدید : 866نویسنده : دسته بندی : آموزش, دانستنی‌های انگشتر جواهر, معرفی جواهرات

معرفی ۵ مدل از گران‌ترین انگشترهای جواهر: حلقه‌های نامزدی یا انگشترهای جواهر ازدواج، معمولاً ارزشمندترین اکسسوری‌هایی هستند که همه خانم‌ها به داشتن آن ها افتخار می‌کنند. مهم نیست که قیمت این انگشترها چقدر باشد و اصلاً ارزش مادی بالایی دارند یا خیر، این انگشترها به خودی خود ارزشمند و دوست داشتنی هستند. اما بعضی از انگشترهای جواهر هستند که به واسطه دارا بودن سنگ‌های قیمتی، ارزش زیادی دارند. در این مقاله ما نگاهی می‌اندازیم به 5 مدل از گران ترین انگشتر های جواهر که برای عاشقان جواهرات، بسیار مسحور کننده هستند.

۱. انگشتر جواهر ستاره صورتی با قیمت ۷۱.۲ میلیون دلار

اولین انگشتر جواهر معروف و گران قیمت انگشتر ستاره صورتی است که به معنای واقعی نماد تجمل گرایی است. یک الماس صورتی بیضی شکل با وزن ۵۹.۶ قیراط روی این انگشتر قرار گرفته که حتی نگاه کردن به آن نفس انسان را بند می‌آورد. بزرگترین الماس صورتی بی‌عیب و نقصی که تاکنون توسط موسسه گوهرشناسی آمریکا GIA درجه‌بندی شده است، روی این انگشتر قرار دارد. این انگشتر که یک شاهکار بی‌نظیری از واکنش‌های شیمیایی طبیعت است، تحسین همگان را برمی‌انگیزد و با تلألو و درخششی که دارد توجه همه را به خود جلب می‌کند.

 

گران‌ترین انگشترهای جواهر

 

۲. انگشتر جواهر اپن هایمر آبی با قیمت ۵۰.۶ میلیون دلار

الماس زیبای اپن هایمر که دارای رنگ آبی منحصربه‌فردی است، جزو الماس‌های کمیاب و خارق‌العاده جهان محسوب می‌شود. نام این الماس به افتخار خانواده اپن هایمر انتخاب شده است که زمانی کنترل شرکت الماس DE Beers را بر عهده داشتند. این الماس آبی رنگ که با تراش زمرد، ۱۴.۶۲ قیراط وزن دارد، یکی از باشکوه‌ترین و بزرگ‌ترین الماس‌های آبی رنگ جهان است که عمق رنگ بی‌نظیر و خیره کننده‌ای دارد.

۳. انگشتر جواهر ماه آبی ژوزفین با قیمت ۴۸.۵ میلیون دلار

انگشتر جواهر الماس نشان به نام ماه آبی ژوزفین یک شگفتی واقعی است. روی این انگشتر جواهر یک الماس آبی رنگ به وزن ۱۲.۰۳ قیراط قرار دارد. این الماس بی‌عیب و نقص که یکی از باارزش‌ترین و کمیاب‌ترین الماس‌های رنگی جهان است، طرحی بسیار منحصربه‌فرد و برازنده دارد. شکوه و جذابیت این انگشتر باعث شده تا به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین انگشترهای جواهر جهان شناخته شود.

 

 

۴. انگشتر جواهر نامزدی گریس کلی با قیمت ۳۸.۸ میلیون دلار

یک انگشتر الماس دیگر که با نام حلقه نامزدی گریس کلی شناخته می‌شود، دارای یک الماس بزرگ با تراش زمرد است و در سال ۱۹۵۶ برای نامزدی گریس کلی مورد استفاده قرار گرفت. در آن زمان قیمت این جواهر گران‌بها ۴ میلیون دلار بود. اما در حال حاضر قیمت این الماس گران‌بها ۳۸.۸ میلیون دلار است. این انگشتر به‌جای یک الماس با کیفیت، ۳ الماس دارد که وزن الماس مرکزی آن ۱۰.۵ قیراط است.

۵. انگشتر جواهر وعده صورتی با قیمت ۳۲.۴ میلیون دلار

Pink Promise یا انگشتر وعده صورتی یکی دیگر از زیباترین الماس‌های صورتی رنگ جهان است، دارای وزنی معادل ۱۴.۹۳ قیراط است. رنگ فانتزی و صورتی این سنگ به قدری خیره کننده است که نمی‌توانید از آن چشم بردارید. این سنگ بر روی یک حلقه بسیار ساده و ظریف قرار گرفته و دارای شفافیت و درخشش بی‌نظیری است.

 

تاریخچه الماس‌های معروف

الماس‌ها از دیرباز نمادی از ثروت و قدرت بوده‌اند. برخی از معروف‌ترین الماس‌های جهان، از جمله “الماس هوپ” و “کوه نور”، داستان‌های جذابی از کشف تا مالکیت دارند. این جواهرات نه تنها به دلیل زیبایی‌شان بلکه به خاطر تاریخچه پیچیده‌شان ارزشمند هستند.

ویژگی‌ های گران ترین انگشتر جواهر

بعضی از اشیا مانند انگشترهای الماس، علاوه بر اینکه نماد ثروت هستند، نماد عشق و علاقه نیز هستند. درحالی‌که بیشتر مردم هنگام خرید انگشترهای ازدواج و نامزدی به سنگ‌های قیمتی معمولی بسنده می‌کنند، اما افرادی هستند که همیشه به دنبال انگشترهای خاص هستند و ترجیح می‌دهند هنگام انتخاب حلقه ازدواج یا نامزدی، یک انگشتر الماس گران‌بها خریداری نمایند.
افرادی که برای ابراز محبت خود از هیچ هزینه‌ای دریغ نمی‌کنند، به دنبال یافتن جواهرات کمیاب و نفیسی هستند که دارای سنگ‌های درخشان و چند میلیون دلاری می‌باشند. گران‌ترین انگشترهای جواهر جهان معمولاً دارای طرح‌های خیره کننده‌ای هستند و بخش مهمی از زیبایی این انگشترها به خاطر وجود سنگ‌های خارق‌العاده و الماس‌های زیبایی است که عمق رنگ آن ها بی‌نظیر است.
از دیگر ویژگی‌های این انگشترها ساخته شدن آن ها توسط اساتید ماهر و شناخته شده جهانی است. زیرا سوار کردن الماس‌هایی که در کل جهان کمیاب هستند، تنها توسط افراد ماهر و اساتید بزرگ جهان انجام می‌شود.
نکته دیگری که درباره انگشترهای جواهر گران قیمت دنیا می‌توانیم به آن اشاره کنیم، این است که اغلب انگشترهای جواهر گران قیمت دنیا، دارای الماس‌های نادر و رنگی هستند که به ندرت اتفاق می‌افتد تا این سنگ‌ها از دل زمین استخراج شوند. علاوه بر گران‌ترین انگشترهایی که در سراسر جهان شناخته شده هستند، در کشور خودمان نیز جواهرفروشی‌هایی هستند که انگشترهای بسیار زیبا و منحصربه‌فردی تولید می‌کنند. ساخته‌های برندهای داخلی هم کم از انگشترهای جواهر گران قیمت جهان ندارند.

تکنیک‌های تراش الماس

تراش الماس یکی از مراحل مهم در فرآیند ساخت جواهرات است. تراش‌هایی مانند “برلیان” و “پرنسس” هر کدام ویژگی‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارند. تراش خوب می‌تواند درخشش و ارزش الماس را به‌طور چشمگیری افزایش دهد. درباره جواهرات تنیسی بیشتر بدانید.

معرفی گران ترین انگشتر های جواهر برند های ایرانی

گران‌ترین انگشترهای جهان بیش از این پنج موردی هستند که ما به آن ها اشاره کردیم. ولی در داخل کشور نیز برندهایی هستند که به‌عنوان تولید کننده‌های مطرح، انگشتر های سنگین و زیبایی طراحی می کنند که جزو گران‌ترین انگشترهای جهان محسوب می‌شوند.

 

 

انگشتر جواهر کد ۳۹۳۹ B جواهری عبدالهی

درست است که انگشتر جواهر کد B3939 دارای یک الماس بزرگ صورتی یا آبی رنگ نیست، اما طراحی منحصربه‌فرد آن و استفاده از الماس‌های بسیار ظریف و تراش خورده برای ساخت این انگشتر، باعث شده تا جزو زیباترین نمونه‌های انگشتر جواهر در جهان باشد. این انگشتر دارای یک رینگ ساده نیست. بلکه دارای حلقه‌ای است که از 8 رشته نازک در روی انگشتر تشکیل شده و در زیر انگشتر این رشته‌های نازک به یکدیگر می‌پیوندند. روی تمام این 8 رشته نازک، الماس‌های بسیار ظریفی با فواصل منظم کار شده است. بخش اصلی انگشتر که طرح یک برگ زیبا است با استفاده از ۲۳ برلیان بسیار زیبا و تراش خورده ساخته شده است. این انگشتر که جلوه و درخشش فوق‌العاده‌ای دارد، می‌توان به‌عنوان حلقه نامزدی یا ازدواج مورد استفاده قرار بگیرد.

انگشتر جواهر کد ۴۱۳۲ B جواهری عبدالهی

یکی دیگر از انگشترهای زیبایی که توسط مجموعه جواهری عبدالهی ساخته و طراحی شده است، انگشتر جواهر باگت و یاقوت کد ۴۱۳۲ B است. این انگشتر زنانه بسیار لوکس که به خاطر دارا بودن تضاد رنگی خاص خود، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند، ترکیبی از یاقوت و الماس است که گران‌قیمت‌ترین سنگ‌های جواهر دنیا محسوب می‌شوند. برای ساخت این انگشتر از ۰.۶۸ قیراط الماس و ۳.۴۸ قیراط یاقوت استفاده شده است. وزن طلای این انگشتر نیز ۸.۶۶ گرم است و دارای ساختار با کیفیت و بسیار محکمی است.

 

 

انگشتر جواهر کد ۱۲۸۹ B جواهری عبدالهی

یکی دیگر از طرح‌های بسیار خاص و زیبای جواهری عبدالهی انگشتر جواهر زنانه ۱۲۸۹ B است. این انگشتر که ترکیبی از الماس و زمرد است به خاطر طرح منحصربه‌فرد و زیبایی که دارد، توجه همه را به خود جلب می‌کند. در مرکز این انگشتر یک زمرد تراش خورده اشک مانند قرار دارد که اطراف آن را سنگ‌های الماس ظریف و ریزی پوشانده‌اند. این الماس ها داخل شکل‌های هندسی منظم در جای خود ثابت شده‌اند. یکی از جواهرات ترند ایرانی که مورد توجه همگان قرار می‌گیرد، جواهراتی هستند که دارای سنگ‌های زمرد هستند. برای ساخت این انگشتر نیز از ۰.۶۷ قیراط زمرد و 1.83 قیراط الماس استفاده شده است.

انگشتر جواهر کد ۴۶۸۳ B جواهری عبدالهی

یکی دیگر از نمونه‌های بسیار زیبای ساخته شده در این برند، انگشتر جواهر با کد ۴۶۸۳ B است. این انگشتر دارای یک رینگ بسیار ساده به رنگ رز گلد است و روی آن طرح باگت قرار گرفته که مملو از سنگ‌های الماس تراش خورده به شکل اشک، دایره و مستطیل هستند. در مرکز این مربع نیز الماس زرد رنگ بسیار باشکوه قرار دارد. این انگشتر که از نمونه انگشترهای باگت برلیان و اشکی است، ۱.۳۶ قیراط الماس دارد و جلوه آن به قدری خاص است که در اولین نگاه نظر همه را جلب می‌کند.

انگشتر جواهر کد ۲۳۶۷ B جواهری عبدالهی

افرادی که عاشق طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد هستند، بی‌شک نمی‌توانند از این انگشتر زیبا و فوق‌العاده بگذرند. انگشتر جواهر B2367 که طرحی شبیه دم طاووس دارد با استفاده از سنگ‌های یاقوت کبود، ساخته شده است. در کنار این یاقوت‌های کبود که اشک مانند هستند، الماس‌های ظریف و بسیار ریزی قرار دارند که جمعاً ۰.۷۸ قیراط وزن دارند. وزن یاقوت کبود مورد استفاده برای ساخت این انگشتر نیز ۱۰.۱۳ قیراط است. رنگ بسیار زیبا و طراحی منحصربه‌فرد این انگشتر باعث می‌شود تا بتوانیم با افتخار آن را جزو گران‌ترین انگشترهای جواهر دنیا معرفی کنیم.

 

 

انگشتر جواهر کد ۰۲۴۰ B جواهری عبدالهی

آخرین و یکی از زیباترین انگشترهای جواهرات ساخته شده در کشور خودمان انگشتر جواهر کد B0240 است که دارای سنگ الماس است. جلوه بسیار خاص این انگشتر به خطر این است که پوشیده از نگین‌های دایره‌ای، اشک مانند و بسیار ظریف است. در مرکز این انگشتری یک الماس بزرگ اشک مانند قرار گرفته و در امتداد آن در هر دو طرف انگشتر، پنج الماس اشک مانند سفید رنگ قرار دارند که هرچه به انتهای رینگ نزدیک‌تر می‌شویم، اندازه آن ها کوچک‌تر می‌شود. این انگشتر یکی از لوکس‌ترین و زیباترین انگشترهای جواهر ایرانی است.

نحوه نگهداری از جواهرات گران‌بها

برای حفظ زیبایی و درخشندگی انگشترهای الماس، نیاز به مراقبت ویژه است. استفاده از جعبه‌های مخصوص نگهداری، پاک کردن با محلول‌های مناسب و اجتناب از برخورد با مواد شیمیایی از جمله نکات مهم در نگهداری این جواهرات گران‌بها هستند.

مقایسه با سایر جواهرات گران‌قیمت

انگشترهای الماس به دلیل ندرت و زیبایی خود از گران‌قیمت‌ترین جواهرات محسوب می‌شوند. اما جواهرات دیگری مانند گردنبندهای مروارید و دستبندهای زمرد نیز ارزش بالایی دارند و در برخی موارد حتی گران‌تر از الماس‌ها هستند.

تاثیر فرهنگی و تاریخی

الماس‌ها در فرهنگ‌ها و دوره‌های تاریخی مختلف نقش مهمی ایفا کرده‌اند. از تاج‌های سلطنتی گرفته تا انگشترهای نامزدی، این جواهرات همیشه نمادی از عشق، تعهد و قدرت بوده‌اند. تاثیر الماس‌ها در فرهنگ‌های مختلف نشان‌دهنده اهمیت آن‌ها در تاریخ بشر است.

مشهورترین صاحبان این انگشترها

برخی از گران‌ترین و مشهورترین انگشترهای الماس در دست افراد معروف و تاثیرگذار بوده‌اند. انگشترهای الماس متعلق به افراد مشهوری مانند الیزابت تیلور و پرنسس دایانا، نه تنها به دلیل ارزش مادی بلکه به خاطر داستان‌های جذاب مالکیتشان، مورد توجه قرار گرفته‌اند. این جواهرات به نمادی از شکوه و جلال صاحبانشان تبدیل شده‌اند. جواهرات ترند 2024 را بشناسید.

کلام پایانی

در این نوشتار، 5 مدل از گرانترین انگشترهای جواهر جهان را به شما معرفی کردیم. در ادامه نیز یکی از برترین برندهای تولید کننده داخلی را معرفی نمودیم که با طراحی و ساخت جواهرات بی‌نظیر و گران قیمت، توانسته خود را هم‌رده رقیبان خارجی قرار دهد و انواع انگشترهای زیبا را با استفاده از سنگ‌های گران قیمتی چون الماس، زمرد، یاقوت، برلیان و … طراحی کند. در صورت نیاز به استعلام قیمت و سفارش و خرید انگشترهای مجموعه جواهری عبدالهی، می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه