حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

معرفی 11 برند جواهری معروف دنیا

آخرین بروزرسانی : 1402/05/03
معرفی 11 برند جواهری معروف دنیا | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 192نویسنده : دسته بندی : دسته بندی نشده

طی سال های اخیر بر تعداد برند جواهری معروف دنیا به طور قابل توجهی افزوده شده است. در تاریخ زندگی بشر، همواره شاهد استفاده از انواع جواهرات بوده ایم و با گذر زمان بر میزان استفاده از این جواهرات افزوده شده است. در گذشته، جواهرات نشان دهنده موقعیت اجتماعی و بیانگر ریشه های خانوادگی افراد بودند. اما امروزه افراد معمولا برای زیبایی و تکمیل ظاهر خود از انواع جواهرات استفاده می کنند. البته در برخی موارد، علاوه بر زیبایی ظاهری دلایل دیگری برای استفاده از جواهرات یافت می شود؛ مانند ابراز عشق و نشان دادن تاهل با استفاده از حلقه ازدواج. اگر علاقمند به کسب اطلاعات در این زمینه هستید در این مقاله با ما همراه باشید تا با معروف ترین برندهای جواهری دنیا آشنا شوید.

برند جواهری معروف دنیا | جواهری عبدالهی

معروف ترین برند جواهری معروف دنیا

انواع گوناگونی از برندهای جواهرات در دنیا به دلیل ساخت جواهرات لوکس و باکیفیت مورد توجه مردم قرار گرفته اند. این برندها به تدریج توسط عموم مردم در سراسر دنیا شناخته شده و به معروف ترین برندهای جواهری در دنیا تبدیل شده اند. در این بخش قصد داریم معروف ترین تولیدکنندگان جواهر در دنیا را معرفی کنیم:

1. شوپارد (Chopard) 

کمپانی شوپارد در سال 1860 در کشور سوئیس تاسیس شد. این برند سوئیسی در ابتدا کار خود را با ساخت ساعت های سوئیسی لوکس و با دقت بالا آغاز کرد. برند شوپارد در کنار ساخت این ساعت ها، کلکسیونی از جواهرات بسیار مجلل را نیز عرضه کرد. برند سوئیسی شوپارد در ساخت جواهرات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند و این امر می تواند دلیل مهمی بر شهرت این برند به حساب آید.در تولیدات روزانه این برند، لایه های ضخیمی از جنس طلای 18 عیار و همچنین سنگ های قیمتی مرغوب مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر ارزش محصولات این برند، می توان به دقت و ریزبینی آن در ساخت جواهرات اشاره کرد. جواهرات برند شوپارد از نظر ظرافت در جزئیات بسیار مورد توجه قرار گرفته است. محصولات برند شوپارد شامل حلقه، دستبند، گوشواره، گردنبند، انواع آویز و… می باشد.

2. میکی موتو (Mikimoto)

موسس این برند، فردی به نام کوکیچی میکی موتو است. برند میکی موتو علاوه بر اینکه به خاطر کلکسیون جواهرات لوکسش شهرت دارد، به دلیل اختراع و استفاده از مرواریدهای پرورشی نیز مورد توجه قرار گرفته است. این برند در ساخت جواهرات خود از بهترین و مرغوب ترین مرواریدها استفاده می کند. در خط تولید برند میکی موتو از طلای 18 عیار و پلاتین به همراه الماس های ارزشمند استفاده می شود. همچنین برای تولید زنجیرهای مرواریدی، مرغوب ترین نخ های ابریشمی به کار برده می شود.

میکی موتو جزو برند جواهری معروف دنیا | جواهری عبدالهی

3. بولگاری (Bvlgari)

برند بولگاری از شناخته شده ترین برندهای محصولات لوکس است. این برند تولیدکننده انواع ساعت و جواهرات زیبا و لوکس و همچنین یکی از تولیدکنندگان مطرح عطر و ادکلن به شمار می رود. جواهرات ساخته شده توسط برند بولگاری، تلفیقی از زیبایی، ظرافت، ویژگی های منحصر به فرد همراه با توجه به سنت هاست. به کار بردن سنگ های قیمتی گوناگون به عنوان نگین جواهرات و ایجاد طرح های برجسته متنوع از ویژگی های خاص برند بولگاری به حساب می آید. همچنین طلای به کار رفته در ساخت جواهرات بولگاری، فقط از نوع طلای 18 عیار می باشد.

4. تیفانی اند کو (Tiffany & Co)

برند تیفانی اند کو در سال 1837 آغاز به کار کرد و از همان ابتدا، وظیفه تولید انواع محصولات این برند بر عهده صنعتگران و طراحان حرفه ای بود. از مهم ترین دلایل شهرت برند جواهرات تیفانی اند کو، می توان به کاربردی و قابل استفاده بودن جواهرات آن در مراسم های گوناگون اشاره کرد. این ویژگی باعث شده تا برند تیفانی اند کو نزد عموم مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

فعالیت این برند فقط محدود به تولید جواهرات زنانه نمی شود؛ بلکه برای مردان و حتی کودکان نیز محصولاتی تولید می کند. برخی از محصولات تولید شده توسط این برند در دسته کالاهای فوق لوکس قرار داشته و چندین سال زمان برای تکمیل آنها مورد نیاز است.

5. پیاژه (Piaget)

برند پیاژه جزو یکی از برند جواهری معروف دنیا به شمار می رود. این برند فعالیت خود را با ساخت ساعت و فروش آن آغاز کرد. پس از اینکه فروش ساعت رونق گرفت، این برند فعالیت خود را به تولید جواهرات نیز گسترش داد و از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. ویژگی منحصر به فرد جواهرات برند پیاژه، تلفیق طراحی مدرن و سنتی است. خصوصیت دیگر این برند، خطوط براق و زوایای برجسته ای است که در طراحی جواهرات خود به کار می برد. معروف ترین طراحی برند پیاژه، طرح گل رزی است که تبدیل به امضای این برند شده است.

6. گراف (Graff)

برند گراف یکی دیگر از برند جواهری معروف دنیا مخصوصا نزد ثروتمندان و اقشار مرفه جامعه است. این برند به طور کاملا حرفه ای از فلزات و سنگ های ارزشمند و باکیفیت برای ساخت جواهرات گوناگون استفاده می کند. ویژگی دیگری که برند گراف دارد این است که این برند در ساخت محصولات خود از سنگ های بزرگ استفاده می کند. دلیل این نوع طراحی، علاقه لورنس گراف (موسس این برند) به اینگونه سنگ ها است. شاید یکی از دلایل محبوبیت این برند در بین ثروتمندان استفاده از سنگ‌های زینتی در آن باشد.

7. بوچلاتی (Buccellati)

برند بوچلاتی یک برند رومی است که از بهترین و مرغوب ترین طلای ایتالیایی برای ساخت جواهرات خود استفاده می کند. دستبندها و گردنبندهای رومی که امروزه از محبوبیت بالایی نزد بسیاری از افراد برخوردارند، تنها بخشی از محصولات متنوع و پرفروش برند بوچلاتی به حساب می آیند. این برند از روش های خاصی برای جذاب کردن جواهراتش استفاده می کند. برند بوچلاتی با استفاده از فلزات مات، روکش های ضخیم جذابیت جواهرات خود را چندین برابر کرده است.

8. کارتیه (Cartier)

برند کارتیه یکی دیگر از معروف ترین برندهای جواهری دنیا به شمار می رود. این برند طی سال های اخیر فعالیت قابل توجهی در دنیای جواهرات لوکس داشته است. تاسیس این برند در سال 1860 میلادی صورت گرفت. برند کارتیه برای افرادی که در جستجوی جواهرات خاص و منحصر به فرد هستند همواره نامی آشنا بوده است. برند کارتیه ارائه دهنده انواع اکسسوری‌ها  شامل دستبند، انگشتر، گردنبند و گوشواره می‌باشد. همچنین امروزه زنجیرهای برند کارتیه جزو یکی از پرطرفدارترین زنجیرها به شمار می‌روند.

علاوه بر ساخت جواهرات، این برند در زمینه تولید ساعت های لوکس و کالاهای چرمی نیز فعالیت می کند. یکی از مهم ترین عواملی که موجب شهرت برند کارتیه شد، استفاده از طلای سفید در ساخت جواهرات بود. برای مثال، نخستین گردنبندی که این برند  از ترکیب طلای سفید و الماس ساخت توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد.

9. ون کلیف اند آرپلز (Van Cleef and Arpels)

برند ون کلیف اند آرپلز از همکاری دو فرد به نام های چارلز آرپلز و آلفرد ون کلیف در سال 1896 میلادی تاسیس شد. این برند یک برند فرانسوی بوده و جزو یک برند جواهری معروف دنیا شناخته می‌شود و تولیدکننده انواع جواهرات، ساعت و عطر می باشد. در سال 1906 اولین فروشگاه به نام این برند افتتاح شد. برند ون کلیف اند آرپلز به دلیل استفاده از سنگ های ارزشمند در محصولات خود و همچنین به علت تخصص و نوآوری در سنگ سازی شهرت زیادی به دست آورد.

به طور کلی، جواهرات این برند، آمیزه ای از سبک سنتی و سبک شخصی و منحصر به فرد این برند می باشد. علاوه بر این، سازندگان جواهرات برند ون کلیف اند آرپلز از مهارت های تخصصی و فنی بسیار بالایی برخوردار هستند و این امر موجب زیبایی و جذابیت هرچه تمام تر محصولات می شود.

10. هری وینستون (Harry Winston)

هری وینستون یکی دیگر از نام های پرآوازه در زمینه برند جواهری معروف دنیا است. این برند از سال 1932 فعالیت خود را آغاز نمود و از آن زمان به بعد، به جهت تولید جواهرات لوکس و جذاب در کنار بهترین تولیدکنندگان جواهر در دنیا جای گرفت. برند هری وینستون به پادشاه جواهرات شهرت داشته و در میان افراد ثروتمند جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

محصولات برند هری وینستون، با به کارگیری بهترین فلزات و مرغوب ترین و ارزشمندترین سنگ های قیمتی و همچنین توسط اساتید مطرح جواهرسازی تولید می شود. جواهرات هری وینستون علاوه بر برخورداری از ظرافت و زیبایی خیره کننده، از دوام بسیار بالایی نیز برخوردار هستند؛ به طوری که با گذر زمان هیچگونه آسیبی به آنها وارد نخواهد شد.

11. بوچرون (Boucheron)

برند بوچرون در سال 1858 توسط فردی به نام فردریک بوچرون در کشور فرانسه و شهر پاریس تاسیس شد. این برند جواهرات خود را مطابق با هنر آسیایی و مصری طراحی می کند. می توان گفت برند بوچرون یکی از برندهایی است که همچنان از سبک های سنتی در تولید جواهرات و ساعت های خود استفاده می کند. یکی از مهم ترین دلایل شهرت این برند، ترکیب سنگ های غیر همخوان در طراحی و ساخت جواهرات است و از برندهای جواهری معروف دنیا شناخته می‌شود.

علاوه بر این، برند بوچرون اولین برندی بود که فلز طلا و برنز را برای ساخت جواهرات خود با یکدیگر ترکیب کرد. مهم ترین محصولاتی که توسط این برند تولید می شود شامل گردنبند، دستبند و گوشواره است.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با برندهای جواهری معروف دنیا اشنا کنیم. همچنین جواهری عبدالهی با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت جواهرات اصیل و لوکس مفتخر است که یکی از بهترین جواهری های تهران است. ما در جواهری عبدالهی همواره در تلاشیم تا بتوانیم با ساخت خاص‌ترین جواهرات، بهترین ها را به شما ارائه کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه