حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

همه چیز درباره برند جواهرسازی دیور

آخرین بروزرسانی : 1402/12/09
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 222نویسنده : دسته بندی : آموزش, معرفی جواهرات

برند دیور، در سال ۱۹۴۷ توسط کریستین دیور در پاریس آغاز به کار کرد و تا به امروز تبدیل به تاثیر گذارترین برندها در صنعت مد شده است. این برند مشهور در صنعت جواهرسازی به علت طراحی های منحصر به فرد، استفاده از مواد ارزشمند و کیفیت بالا توانسته جایگاه ویژه ای را کسب کند. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با همه چیز درباره برند جواهرسازی دیور آشنا شوید.

برند جواهرسازی دیور چگونه متولد شد؟

کریستین دیور در ۲۱ ژانویه سال ۱۹۰۵ در شهر گرانویل متولد شد. او در رشته علوم سیاسی تحصیل کرد، اما به علت استعدادهای هنری بسیار زیاد او، پدرش یک گالری هنری کوچک برایش خرید. البته پس از رکود بزرگ دهه ۱۹۳۰ این گالری تعطیل شد. پس از این اتفاق، کریستین به عنوان دستیار طراحی یک خیاط لباس آغاز به کار کرد و به مرور زمان با بزرگان دنیای مد آشنا شد؛ در نهایت در ۱۶ دسامبر ۱۹۴۶ خانه مد خود را تاسیس کرد و نخستین مجموعه لباس های او در ۱۲ فوریه ۱۹۴۷ رونمایی شد.

کریستین دیور، در شهر پاریس حرفه خود در صنعت مد و لباس را آغاز کرده و طی عمر کوتاه خود انقلاب عظیمی را در این صنعت ایجاد کرد. درباره تاریخچه برند دیور باید گفت که تمرکز این برند در ابتدا روی ارائه تعریف مجددی از شیوه لباس پوشیدن خانم ها بود.

در سال ۱۹۴۸ کریستین شعبه ای را در نیویورک افتتاح نمود و به منظور گسترش محصولات خود، عطر میس دیور را تولید و روانه بازار کرد. در ادامه نیز برند جواهرسازی سازی دیور در فروشگاه های خود مجموعه کاملی از گردنبندهای جواهر و اکسسوری های مرتبط با مد را عرضه کرد.

کریستین دیور در سال ۱۹۴۷ پس از سومین حمله قلبی در گذشت و جوان ۲۱ ساله ای به نام ایوسن لورن به عنوان مدیریت جدید برگزیده شد. امروزه دیور ۱۶۰ بوتیک را در سراسر دنیا اداره می کند و لوازم متعددی مثل لباس های زنانه و مردانه، جواهرات، وسایل لوکس، عطر و ادکلن را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

آشنایی با برند جواهرسازی دیور | جواهری عبدالهی
کریستین دیور | موسس برند دیور

ویژگی های برند دیور چیست؟

در طراحی جواهرات دیور، طلا یکی از اجزای اصلی است که با سنگ های قیمتی و مهره های با ارزشی که در طرح های مختلف این برند استفاده می شود، ترکیب خواهد شد. نتیجه این ترکیب، طرح هایی با ارزش، منحصر به فرد و شیک در دنیای جواهرسازی است.

در پروسه ساخت طلا، عموما از آلیاژهای مختلفی استفاده می شود تا کیفیت و سختی آن افزایش پیدا کند؛ به عنوان مثال، به طلا می توان نقره، مس یا پلاتین اضافه کرد تا خواص مختلفی در آن ایجاد شود. اما در تولید جواهرات دیور، از طلا با خلوص بالا و بدون آلیاژهایی مثل نقره و مس استفاده می شود تا جواهراتی با کیفیت و با ارزش تولید شوند.

برای افزایش استحکام و سختی طلا، از تکنیک هایی مثل آماده سازی و برش طلا به صورت چند لایه استفاده می شود. برند جواهرسازی دیور در تولید دستبندهای جواهر و سایر جواهرات خود از طلا با خلوص ۱۸ عیار استفاده می کند که در صنعت جواهرسازی به عنوان یکی از بهترین انواع طلا شناخته می شود.

به دلیل اینکه برند دیور به عنوان یکی از برندهای معروف و لوکس جهان شناخته می شود، جواهرات تولیدی این برند نیز اغلب با سنگ های قیمتی و مهره های با ارزشی مانند الماس، یاقوت و زمرد تزئین می شوند. ترکیب این سنگ های با ارزش و مهره های تزئین شده با طلای دارای خلوص بالا، جواهرات با کیفیتی را ایجاد می کند؛ علاوه براین، طراحان دیور در طراحی جواهرات خود، از منابع الهام گوناگونی استفاده می کنند و از طرح های مدرن و ساده تا طرح های کلاسیک را استفاده می نمایند.

محصولات برند دیور کدامند؟

حالا که تقریبا با همه چیز درباره برند جواهرسازی دیور آشنا شدید، زمان آن رسیده که با برخی از محصولات پرفروش و پرطرفدار این برند آشنا شوید. در ادامه برخی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

جواهرات برند جواهرسازی دیور

همانطور که متوجه شدید مهمترین محصول برند دیور، جواهرات این برند است که با استفاده از بهترین متریال تولید می شوند. گردنبندها، دستبندها و به طور کلی اکسسوری های این برند بسیار با کیفیت هستند و برای اهدا در مراسم های خاص بسیار مناسب اند.

عطرهای زنانه دیور

یکی از پرفروش ترین محصولات برند دیور، عطرهای زنانه است‌؛ برای مثال ادوپرفیوم زنانه دیور با رایحه خنک و شیرین خود، از سال ۲۰۱۶ تاکنون به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه جهان شناخته می شود. این محصول از نوع ادوپرفیوم بوده و دارای ماندگاری و پخش بوی مناسبی است؛ همچنین در رایحه آن از ادویه، چوب، میوه، گل و گیاهان معطر استفاده شده تا حس دلنشین تازگی را در روزهای گرم تابستان به شما هدیه دهد.

 

آشنایی با برند جواهرسازی دیور | جواهری عبدالهی

عطرهای مردانه دیور

بدون شک محبوب ترین برند دیور در ایران، عطر ساویج است که توسط عطرساز معروفی به نام Francios Damachy ساخته شد. این پرفیوم برای تمام فصول سال مناسب بوده و با رایحه تلخ، تند و ترش انتخاب مناسبی برای آقایان با سلیقه است.

لوازم آرایشی دیور

محصولات برند دیور در حوزه لوازم آرایشی بسیار متنوع و با کیفیت بوده و نسبتا گران است. این تولیدات شامل طیف گسترده ای از کالاهای آرایشی از قبیل کرم پودر، کانسیلر، کانتور، پنکیک، هایلایتر، ریمل چشم، سایه چشم لاک و رژ لب می شود.

لوکس ترین و به یاد ماندنی ترین جواهرات برند دیور کدامند؟

برخی از جواهراتی که برند جواهرسازی دیور طراحی کرده است، در مقایسه با سایر آن ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. که ما در این قسمت از مطلب قصد معرفی جواهرات برند دیور را داریم؛ این جواهرات عبارتند از:

ساخته کریستین دیور ۱۹۴۷

اگرچه این گردنبند فوق‌العاده دوست داشتنی به عنوان جواهرات لباس در نظر گرفته می شود، اما ۱۹۴۷ ادای احترامی است به اولین سالی که کریستین دیور، خانه مد افسانه ای خود را در شهر پاریس تاسیس کرد. همه افراد شیفته شیوه ای هستند که بند چرمی این اکسسوری منحصر به فرد را ایجاد می کند که پلاک بدون وزن بین گردن و شانه ها معلق و در حرکت است.

حلقه الماس رزگلد آرچی دیور

در ادامه جواهر دوست داشتنی و لوکس دیگری را به شما معرفی می کنیم که خانه دیور این شگفتی رزگلد را از مجموعه Archi Dior رونمایی کرد. این طرح حلقه الماس با طلای رزگلد با طراحی و مدیریت Victorire de Castellane، یک حلقه نامزدی منحصر به فرد با الهام از سبک های کلاسیک جلوه می کند.

گردنبند الماس-زمرد Noue

برند جواهرسازی دیور، در آن زمان که گفت رنگ چیزی است که به جواهرات ارزش می دهد، عشق خود را به جواهرات رنگی نشان داد. هیچ چیز زیباتر از یک دامن و ژاکت مشکی نیست که با یک گردنبند درخشان با چند سنگ جواهر پوشیده شود. این برند همواره به گردنبند الماس-زمرد و کانالی Noue که توسط هنرمندان در خانه مد دیور ساخته شده است، افتخار می کند.

 

آشنایی با برند جواهرسازی دیور | جواهری عبدالهی

 

انگشتر Volant Emeraude

زمانیکه صحبت از انگشترهای رنگی جواهر می شود، هیچ کس مثل دیور کار خلق آن را انجام نمی دهد. برای مثال Volant Emeraude را در نظر بگیرید. این قطعه چشمگیر از مجموعه Soie Dior، دارای یک زمرد مرکزی منحصر به فرد است که با هاله ای ۳۶۰ درجه از طرح گلبرگ های الماس و سایه های زیبای الماس آبی تقویت شده است.

دستبند الماس زرد فرونسه

این کار لوکس، شبیه دستبند تنیس الماس معمولی نیست و با درخشش یک روز تابستانی با الماس های زرد فانتزی کار شده در طلای رز گلد کلاسیک می درخشد. این زیبایی به عنوان یک قطعه بی نظیر، به خوبی با یک حلقه سلیتر الماس ساده یا حلقه طلایی ساده برای تکمیل استایل شما کافی است.

گردنبند قدیمی کریستین دیور از مروارید مصنوعی

این گردنبند زیبا و کمیاب از برند جواهرسازی دیور در حدود دهه ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ دوبار امضا شد. این گردنبند زیبا شامل یک ردیف مروارید ریز که با کابوشن های زمردی تزئین شده است. شیشه گریپویکس سبز رنگ به آرامی مرمری شده تا جلوه زیبایی داشته باشد. طول کامل این گردنبند ۴۵ سانتی متر اما قابل تنظیم است که می توانید آن را به شیوه های مختلف با کبوچان در مرکز یا کناره پوشید.

گردنبند الماس روبانی

این گردنبند زیبا که از طلای سفید و زرد تشکیل شده است و گفته می شود که حرکت غریزی و زودگذر یک روبان طلایی را نمایش می دهد، علاقمندان بسیاری دارد.

گردنبند چوکر ادواردین نگین دار دیور

این گردنبند از دوران ادواردین الهام گرفته و دارای ۵ ردیف مهره های برنزی مدرج عتیقه که با کریستال های صورتی فوشیا است.

 

آشنایی با برند جواهرسازی دیور | جواهری عبدالهی

 

جمع بندی

برند جواهرسازی دیور، به عنوان یکی از معتبرترین برندهای جهانی در زمینه طراحی و تولید جواهر شناخته می شود. با توجه به اینکه خرید جواهر، معمولا به علت ارزش بالای آن فرآیندی بسیار حساس است، انتخاب محل خرید نیز اهمیت بالایی دارد.

چنانچه برای خرید جواهرات برند دیور در جستجوی جایی مطمئن با طراحی های منحصر به فرد هستید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. جواهری عبدالهی دارای بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی جواهرات است و یکی از معتبرترین ها در فروش برند جواهر دیور محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه