حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

10 مدل حلقه عروس خاص و لوکس

آخرین بروزرسانی : 1402/07/27
مدل حلقه عروس | جواهری عبدالهی
زمان مطالعه : 6 دقیقهتعداد بازدید : 156نویسنده : دسته بندی : آموزش, دانستنی‌های انگشتر جواهر, معرفی جواهرات

همان طور که می دانید برای مراسمات ازدواج، حلقه یکی از مهم‌ترین مواردی است که عروس و داماد در خرید آن دقت زیادی به خرج می‌دهند. در واقع حلقه یک نماد بین دو نفر است برای نشان دادن تعهد آن‌ها نسبت به یکدیگر و علاقه ای که بینشان وجود دارد. حلقه یک انگشتر معمولی نیست و از زمان آغاز زندگی مشترک دو نفر تا سالیان دراز قرار است که آن را در دست داشته باشند؛ به همین خاطر انتخاب بهترین مدل حلقه عروس اهمیت بالایی خواهد داشت.

 

10 مدل حلقه عروس خاص و لوکس | جواهری عبدالهی

 

از آن جا که امروزه در بازار حلقه های عروس در مدل‌ها و طرح‌های گوناگونی به فروش می‌رسند، هر کسی می تواند مطابق سلیقه خود گزینه مناسبی را خریداری کند. در ادامه این مطلب ما برخی از طرح های لوکس و محبوب حلقه عروسی را بررسی می‌کنیم و شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید. همچنین می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مقاله دیگری با عنوان معرفی انواع حلقه‌‌های جواهر در بخش وبلاگ سایت ما مطالعه بفرمایید.

طرح های لوکس و شیک حلقه

در بازار حلقه های ست ازدواج متفاوتی در طرح ها و نقش های مختلفی موجود است و از آن جا که همه افراد سلیقه های یکسانی ندارند، هر کسی طرح دلخواه خود را انتخاب می کند. اما برخی از طرح های حلقه عروس و داماد بسیار جذاب هستند و مورد انتخاب خریداران بسیاری قرار می گیرند.با توجه به این که همه زوج های جوان به دنبال بهترین مدل حلقه ازدواج هستند، آشنایی با طرح های لوکس به آن ها کمک می کند تا از انتخاب خود پشیمان نشوند و زیباترین حلقه نامزدی را انتخاب نمایند. در زیر ما به چند نمونه از شیک ترین و زیباترین مدل های حلقه ازدواج اشاره می کنیم.

 

طرح های لوکس و شیک حلقه | جواهری عبدالهی

 

حلقه ازدواج طلا سفید رزگلد برش برلیان مدل (srd1657)

این حلقه یکی از حلقه های ست بسیار زیبا و جذاب با طلای سفید و رزگلد است و از جدیدترین انگشترهای جواهر برلیان به شمار می‌رود. این طرح حلقه های عروسی با طلای سفید ساخته شده اند و یک لایه رزگلد در وسط آن ها قرار دارد. ظرافت این حلقه سبب جذابیت بیشتر آن شده است و توانسته نظر زوج های زیادی را به خود جلب کند. یک نگین برلیان در وسط حلقه ها و روی پایه رزگلد قرار گرفته است. روی لایه میانی در حلقه عروس هم شاهد نگین های برلیان ریز و زیبایی خواهید بود که زیبایی آن را افزایش داده است.

ست حلقه طلا سفید و رزگلد با الماس برش برلیان مدل (srd1655)

برای زوج هایی که به دنبال بهترین مدل حلقه ازدواج هستند، این طرح می تواند بسیار مناسب باشد. طراحی خاص و زیبای این حلقه آن را به حلقه ای لوکس و همچنین به عنوان یکی از جواهرات ترند ایران تبدیل کرده است. این حلقه از طلای سفید و رزگلد در قسمت بالا حالت گره ای مانندی دارد که سبب شده نمایی خاص داشته باشد. حلقه عروس در این مدل دارای نگین های برلیان کوچکی است.

این مدل حلقه با فرم ترکیبی خود می تواند نظر هر عروس و دامادی را جلب نماید. چنان چه خرید حلقه ای خاص و جذاب را در نظر دارید، این مدل مناسب شما خواهد بود.

حلقه ازدواج طلا سفید طرح پازل قلبی با نگین برلیان (مدل srd1645)

برخی از عروس و دامادها هنگام خرید حلقه به دنبال طرح هایی هستند که در کنار هم ست شوند. این گونه حلقه ها دارای زیبایی خاص و چشم نوازی هستند. در این مدل حلقه های ازدواج هر دو حلقه عروس و داماد در کنار هم یک قلب را تشکیل می دهند، به طوری که نیمی از یک قلب روی حلقه مردانه و نیم دیگر از آن روی حلقه زنانه است. در این مدل نیمه قلبی که روی حلقه عروس قرار دارد، با نگین های برلیان پوشانده اند.

این ست حلقه ازدواج نمونه ای از طرح های لوکس به شمار می رود که طرفداران زیادی هم دارد و مورد انتخاب افراد زیادی قرار می گیرد.

حلقه طلا سفید طرح قفل قلب با تراش برلیان (مدل srd1631)

یکی دیگر از بهترین مدل حلقه جواهر می‌توان به حلقه های طرح قفل قلب اشاره کرد. این مدل هم جزو مدل های خاص است که اغلب زوج های جوان با دیدن آن شگفت زده می شوند. این حلقه از طلای سفید ساخته شده است و قسمت بالای آن را به شکل یک قلب قفل شده طراحی کرده اند. علاوه بر این نگین های برلیان درخشانی روی آن خود نمایی می کنند. این ست حلقه ازدواج طرحی عاشقانه دارد که برای عروس و داماد بسیار جذابیت دارد و آن ها را ترغیب می کند تا چنین حلقه ای را خریداری نمایند.

حلقه ترکیبی طلا سفید و رزگلد با نگین برلیان (مدل srd1658)

این مدل حلقه برای کسانی که بدنبال یک ست ساده اما شیک هستند، بهترین گزینه خواهد بود. طلای سفید در کنار رزگلد زیبایی فوق العاده ای را رقم زده است که چشم هر زوج جوانی را به خود خیره می کند. این حلقه در عین سادگی بسیار زیبا و لوکس است و نگین هایی که روی حلقه عروس قرار دارد، این حلقه ظریف را تماشایی تر می کند. بیشتر طرح این حلقه از طلای سفید ساخته شده است که با رزگلد زیبای آن تکمیل می شود.

فاکتورهای اساسی و نکات مهم خرید جواهرات

حلقه ازدواج طلا با تراش برلیان و حک اسم (مدل srd1378)

این حلقه مدلی دیگر از حلقه های ازدواج است که معمولا مورد پسند زوج های زیادی قرار می گیرد. در حلقه هایی با این طرح عروس و داماد می توانند نامشان را روی حلقه هایشان حک کنند. برخی از زوج ها برای این که علاقه خود را به همسرشان نشان دهند، این طرح را انتخاب می کنند. در این حلقه هم طلای سفید و هم طلای زد به کار برده شده است و حلقه عروس نگین هایی با تراش برلیان دارد که زیبایی آن را چند برابر می کند.

 

حلقه ازدواج طلا با تراش برلیان و حک اسم | جواهری عبدالهی

 

حلقه ازدواج طلا با نگین و حک اسم (مدل srd1332)

معمولا برخی از زوج ها به این که حلقه ای خاص و مختص به خود داشته باشند، علاقه مند هستند. این مدل حلقه می تواند برای چنین افرادی بهترین مدل حلقه ازدواج باشد؛ زیرا آن ها می توانند نام همسرشان را روی حلقه خود حکاکی کنند. این حلقه که در آن ترکیبی از طلای زرد و سفید را مشاهده خواهید کرد بسیار جذابیت دارد. حلقه عروس در این مدل دارای نگین های برلیان است. در این طرح از حلقه های ازدواج هنگام حکاکی اسامی یک علامت بی نهایت هم در کنار آن ها حک می کنند.

حلقه طلا ازدواج با نگین الماس (مدل srd1278)

از جمله دیگر طرح های حلقه ازدواج که با وجود سادگی جزو بهترین حلقه هایی به شمار می رود که زوج ها می توانند تهیه کنند، این مدل است. طلای سفید در کنار طلای زرد زیبایی خاصی دارد و می تواند سبب جلب نظر عروس و داماد شود. حلقه عروس در این طرح با نگین های برلیان به زیبایی تزئین شده و نگین ها روی آن به درخشش بیشتر حلقه افزوده اند. زوج هایی که قصد خرید حلقه ای ساده اما زیبا را دارند، می توانند این طرح را برای خود در نظر بگیرند.

حلقه ازدواج طلا ترکیبی طلا سفید و زرد با نگین (مدل srd1662)

این مدل یکی از طرح های خاص و لوکس حلقه ازدواج به شمار می رود که از محبوبیت بالایی برخوردار است. از آن جا که اغلب زوج ها به دنبال طرحی جذاب از حلقه های ازدواج می گردند، این حلقه با طراحی عالی بهترین مدل حلقه ازدواج برای آن ها محسوب خواهد شد. در این حلقه هم مدل زنانه و هم مدل مردانه نگین دار هستند. طرح قفلی که روی حلقه و کنار نگین آن قرار گرفته است، آن را دلنشین تر می کند. این حلقه بیشتر از طلای سفید درست شده است، اما در آن طلای زرد هم به کار برده اند.

حلقه ازدواج طلا نگین دار (مدل srd1348)

این مدل یکی از طرح های حلقه ازدواج است که بسیار به چشم می آیند و می توانند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنند. این حلقه دارای طرح ورساچی است و آن را با ترکیب دو رنگ طلای زرد و سفید ساخته اند. درشت بودن این حلقه سبب شده است تا افرادی که علاقه دارند حلقه آن ها بیشتر نمایان باشد، آن را انتخاب کنند. در این مدل روی حلقه عروس نگین های برلیان به چشم می خورد که با فاصله روی آن قرار داده شده اند.

← مهم ترین نکات برای خرید سرویس طلای عروس

نکات مهم برای انتخاب بهترین طرح حلقه ازدواج

زوج های جوان هنگام خرید حلقه برای این که بتوانند بهترین مدل حلقه ازدواج و لوکس ترین آن ها را انتخاب کنند، باید یکسری نکات مهم را مد نظر قرار دهند. یکی از مواردی که هنگام انتخاب حلقه باید به آن توجه داشته باشید، رنگ حلقه است. حلقه های ازدواج در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند که برخی از آن ها به صورت ترکیبی هم طراحی شده اند. از این رو با توجه به سلیقه خود می توانید بهترین رنگ را خریداری کنید.

علاوه بر رنگ ظرافت حلقه و اندازه آن هم اهمیت زیادی دارد. حلقه ها در طرح های ساده، خاص، همراه با نگین و… وجود دارند که هنگام خرید حلقه باید توجه داشته باشید که به کدام یک علاقه مند هستید. آنگاه پس از بررسی تمام این موارد می توانید مدلی را برگزینید که برای شما بهترین است.

 

نکات مهم برای انتخاب بهترین طرح حلقه ازدواج | جواهری عبدالهی

 

جمع بندی

ما با بیان این مطالب سعی کردیم ده طرح از بهترین مدل حلقه ازدواج را به شما معرفی نماییم و هر کدام از آن ها را به خوبی بررسی کنیم. جواهری عبدالهی مفتخر است با بیش از 20 سال سابقه به عنوان بهترین جواهری تهران، پیشتاز در زمینه طراحی و ساخت جواهرات کلاسیک و مدرن در تهران می‌باشد. هدف مجموعه ما در این سال‌ها ارائه زیباترین انگشترهای جواهر زنانه برای شما عزیزان می‌باشد. با توجه به این که طرح های لوکس بسیاری در جواهری عبدالهی وجود دارد، بهتر است به بخش دسته بندی محصولات سر بزنید و در آن جا بهترین گزینه ها را مشاهده نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه