حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

5 مدل از جواهرات ترندی که هر خانمی باید در جعبه جواهرات خود داشته باشد

آخرین بروزرسانی : 1402/07/27
جواهرات ترند | جواهری عبدالهی

جواهرات یکی از بهترین و زیباترین اکسسوری‌هایی هستند که هر خانم و یا دختر خانمی، می‌تواند در استایل خود از آن‌ها استفاده کند. استفاده از جواهرات، ظاهر شما را به عنوان یک خانم شیک‌پوش، کامل می‌کند و درخشش خاصی به ظاهرتان می‌بخشد. همان طور که لباس‌های اصلی و مهمی وجود دارد که هر زنی باید در کمد لباس خود داشته باشد، زیورآلات و جواهرات ترندی نیز وجود دارد که هر زنی باید در جعبه جواهرات خود داشته باشد.

 

انواع جواهرات ترندی که هر خانمی باید در جعبه جواهرات خود داشته باشد | جواهری عبدالهی

 

داشتن یک مجموعه جواهرات کلاسیک می‌تواند تضمین کند که شما همیشه اکسسوری عالی برای هر موقعیت و هر مجلس مهمی را در وسایلتان دارید. جواهرات کلاسیک البته به خودی خود زیبا به نظر می‌رسند و نقش مهمی در زیباتر کردن استایل شما دارد. در این مقاله قصد داریم تا با مجموعه‌ای از مهم‌ترین جواهراتی که استایل هر خانمی را جذاب می‌کند، آشنا شویم. در ادامه نیز مزایای استفاده از این 5 جواهری که هر خانمی باید در جعبه جواهرات خود داشته باشد را خواهیم دانست.

چه مدل جواهراتی همیشه مد است؟

بسیاری از سبک‌های زیبا و کلاسیک جواهرات وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها برای جعبه جواهرات خود مدل‌هایی را انتخاب کنید. اما، به نظر کارشناسان دنیای مد، برخی از این جواهرات کلاسیک‌تر و همه کاره‌تر از بقیه هستند. بنابراین، در ادامه، پنج مورد از جواهرات کلاسیک را که فکر می‌کنیم هر زنی باید داشته باشد را معرفی می‌کنیم. هر یک از این قطعات بسیار متنوع، کاملاً همه پسند و کاملاً زیبا هستند.

این جواهرات زیبا با هر استایلی که فکرش را بکنید، جور در می‌آیند و چیزی هستند که هر زن در جعبه جواهرات خود به آن نیاز دارد. این جواهرات، همچنین گزینه‌های عالی برای هدیه دادن به عزیزانتان هستند، حتی برای کسانی که سلیقه‌ای متفاوت دارند. بنابراین چه در حال خرید و کامل کردن جعبه جواهرات جدید خود باشید و چه قصد داشته باشید هدیه‌ای نفیس برای عزیزان‌تان تهیه کنید، این جواهرات زیبا و همه پسند، برای شما از همه چیز مناسب‌تر خواهد بود.

بررسی 5 جواهری که هر خانمی باید در جعبه جواهرات خود داشته باشد

هر استایلی که قرار است در مجالس و مهمانی‌ها، داشته باشید، بهتر است بدانید بعضی از مدل‌های جواهرات در بازار وجود دارد که با بیشتر استایل‌ها جور در می‌آید. این اکسسوری‌های زیبا که در آن‌ها از سنگ‌های قیمتی و جواهر استفاده شده است، برای بیشتر زنان جذاب است و درخشش خاصی به استایل آن‌ها می‌بخشد. در ادامه با 5 جواهری که هر خانم شیک‌پوشی باید در جعبه جواهرات خود داشته باشد، آشنا خواهیم شد.

1. گردنبند جواهر، یکی از جواهرات ترند

گردنبند جواهر یکی از اکسسوری‌هایی است که بیشتر از دیگر زیورآلات به چشم می‌آید. در واقع گردنبند معمولا در محدوده دید دیگر افراد قرار می‌گیرد و جلوه بیشتر در مقایسه با دیگر زیورآلات دارد. یک گردنبند زیبا می‌تواند استایل شما را بسیار بهبود دهد. استفاده از گردنبندهای ظریف که در آن‌ها از انواع جواهرات مانند الماس، برلیان، زمرد، یاقوت و حتی مروارید به کار رفته است، می‌تواند یک استایل باکلاس و بسیار شیک از هر خانمی بسازد.

 

گردنبند جواهر، یکی از جواهرات ترند | جواهری عبدالهی

 

فرقی نمی‌کند که از طلای سفید به عنوان پایه گردنبد استفاده شده باشد یا طلای زرد، یک گردنبند جواهر ظریف، با هر استایل و هر رنگ لباسی جور خواهد شد. اما اگر دوست دارید با هر رنگ لباسی بتوانید از این گردنبند زیبا استفاده کنید، بهتر است به دنبال رنگ‌های خنثی برای پایه و نیز سنگ‌های قیمتی بروید. یک گردنبند طلای سفید در این مواقع از همه چیز، همه‌پسند‌تر است. اگر از سنگ‌هایی مانند برلیان و مروارید نیز استفاده کنید، گردنبند حاصل، چیزی است که همه جا و با هر لباسی قابل استفاده خواهد بود.

راه دیگر انتخاب رنگ گردنبند، انتخاب متناسب با رنگ پوست شما است. اگر پوستی گندمی دارید، درخشش طلای زرد روی بدنتان، خارق العاده خواهد شد. بر عکس اگر پوستی با تم صورتی و روشن دارید، مدل‌های گردنبند طلای سفید درخشش بیشتری روی بدن‌تان خواهد داشت.

2. گوشواره جواهر

گوشواره جواهر نیز یکی از اکسسوری‌های بسیار جذاب برای خانم‌ها است. از آنجایی که گوشواره به طور کامل در خط دید اطرافیان قرار می‌گیرد و جلوه زیادی در بین دیگر اکسوری‌ها دارد جزو جواهرات ترند ایران محسوب می‌شود. بسیاری از خانم‌ها معمولا یک جفت گوشواره کوچک همراه با جواهر دارند که می‌توانند آن را با هر لباسی و هر استایلی به خوبی ست کنند. انواع مختلفی از گوشواره در بازار و جواهرفروشی‌ها وجود دارد. مدل‌های حلقه‌ای، میخی، آویز و قفلدار. انتخاب گوشواره و مدل آن سلیقه‌ای است و به مدل لباس و فرم صورت شما هم بستگی دارد. اما مدل‌های گوشواره‌ای هستند که می‌توانید در همه موقعیت‌ها و مجالس و نیز با هر لباسی، از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این گوشواره‌ها، مدل‌های میخی ظریف همراه با برلیان هستند.

این گوشواره‌ها که مدل‌های میخی بسیار ظریف و زیبا به همراه یک قطعه برلیان تراش خورده هستند، یک گوشواره همه چیز تمام و کلاسیک برای همه موقعیت‌ها و مناسب برای ست کردن با همه لباس‌ها به شمار می‌روند. مدل کلاسیک دیگر، گوشواره‌های حلقه‌ای هستند. اندازه‌های گوناگونی از این گوشواره‌ها در بازار موجود است. این گوشواره‌ها سبک و بسیار راحت هستند و حتی برای استفاده به عنوان اکسسوری روزانه نیز مدل مناسبی محسوب می‌شوند. گوشواره حلقه‌ای با پیراهن، کت و شلوار و حتی استایل‌های روزمره نیز جور می‌شود.

3. دستبند جواهر

دستبند جواهر یکی از اکسسوری‌هایی است که در سال‌های اخیر بیشتر و بیشتر مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. پس از کمتر شدن استفاده از النگوهای معمولی، تک دست‌ها جایگزین آن‌ها شدند. تک دست‌ها در انواع گوناگون مانند مدل‌های فنری و یا قفلدار در بازار موجود هستند. از جواهرات در ساخت این تک دست‌ها نیز استفاده می‌شود. برای تزئین این اکسسوری‌ها، بیشتر از برلیان‌های ریز و به صورت ردیفی استفاده می‌شود. استفاده از این تک دست‌ها ساده است و معمولا از طلای زرد ساخته می‌شوند. مدل‌های تک دست طلای سفید همراه با برلیان‌های ردیفی نیز در بازار وجود دارند که نمای بسیار جذابی دارند. تک دست‌ها را می‌توانید با هر استایل و هر نوع لباسی به راحتی ست کنید. تک دست‌های جواهر نشان یک انتخاب کلاسیک و شیک برای تکمیل کردن استیل‌هایی مانند لباس شب و کت و شلوار است.

4. نیم ست جواهر از محبوب ترین جواهرات ترند

خرید و هدیه دادن نیم ست‌های جواهر، رونق زیادی دارد. استفاده از نیم ست‌ها، کار شما را برای جور کردن استیل و اکسسوری‌ها، راحت می‌کند. نیم ست شامل چندین قطعه طلا در کنار یکدیگر است. نیم ست‌ها معمولا شامل یک جفت گوشواره، به همراه یک آویز و یا گردنبند هستند. اما نیم ست‌های دیگری با اکسسوری‌های دیگر مانند دستبند و یا انگشتر نیز در بازار وجود دارد. نیم ست‌ها به خصوص برای هدیه دادن بسیار جذاب هستند. اگر می‌خواهید هدیه‌ای ارزشمند و خاص به کسی که دوستتش دارید، هدیه کنید، که قیمت نسبتا مناسبی هم داشته باشد، می‌توانید نیم ست برای او بخرید.

 

نیم ست جواهر از محبوب ترین جواهرات ترند | جواهری عبدالهی

 

یک نیم ست طلای سفید به همراه جواهراتی مانند برلیان، شما را از داشتن بسیاری از جواهرات دیگر، بی‌نیاز می‌کند. اگر دوست دارید که ست طلایی داشته باشید که با هر استایل و هر رنگ لباسی جور باشد، می‌توانید یک نیم ست شامل آویز و یک جفت گوشواره به رنگ طلای سفید انتخاب کنید. اگر دوست دارید ، انتخابی چشمگیرتر داشته باشید نیم‌ستی را انتخاب کنید که بر روی آن، نگین‌هایی از نوع الماس و یا برلیان تراش خورده وجود داشته باشد. استفاده از این نیم ست به همراه یک زنجیر از جنس طلای سفید، استایل شما را بی‌نظیر و خاص خواهد کرد. به علاوه دردسر ست کردن دیگر اقلام اکسسوری را نیز نخواهید داشت.

اگر می‌خواهید انتخابی با قیمت مناسب‌تر داشته باشید، می‌توانید از سنگ‌های ارزان قیمت‌تر، مانند سنگ‌های نیمه قیمتی در ست انتخابی خود استفاده کنید. نیم ست‌های طلا به همراه مروارید، در این موارد انتخاب‌های خوبی هستند. مروارید هم قیمت مناسبی دارد و هم درخشان و جذاب است. جواهرات مروارید با طلای زرد هم تضاد زیبا و جلوه جذابی دارد.

5.  انگشتر جواهر از پرکاربردترین جواهرات ترند ایران

انگشتر جواهر نیز یکی از پرکاربردترین جواهرات ترند مورد استفاده خانم‌ها به شمار می‌رود. انگشترهای جواهر نشان یکی از گزینه‌های جذاب هر جعبه جواهرات است.  انگشترها یکی از قدیمی‌ترین زیورآلات مورد انسان است که جلوه زیبایی به دستان هر خانمی می‌بخشد. اگر طرفدار انگشتر هستید، حتما چند تایی از آن‌ها را در جعبه جواهرات خود دارید. انتخاب انگشتر به سلیقه و نیز رنگ پوست بستگی دارد. اما بعضی از مدل‌های انگشتر هستند که آن قدر جذابند که هر خانمی باید یکی از آن‌ها را در جعبه جواهرات خود داشته باشد.

 

انگشتر جواهر از پرکاربردترین جواهرات ترند ایران | جواهری عبدالهی

 

انگشترهای جواهر کلاسیک مانند مدل‌های ظریف حلقه مانند به همراه جواهر جلوه زیبایی به دستان هر زنی می‌دهد. یا انگشتر طلای زرد یا سفید به همراه چند نگین برلیان، یکی از گزینه‌هایی است که مناسب همه مجالس و مکان‌ها است. انگشترهایی با یک ردیف برلیان جلوه بسیار درخشانی دارند. انگشترهایی با یک نگین اصلی و یا سنگ قیمتی نیز، گزینه‌ای مناسب برای همه مجالس و همه سلیقه‌ها است. استفاده از یک برلیان بزرگ، زمرد، یاقوت و دیگر سنگ‌های زینتی، بر روی یک رکاب از جنس طلای سفید، گزینه‌ای جذاب برای هدیه دادن به هر خانم است.

کلام پایانی

در این مقاله با 5 مدل از جواهرات ترندی که هر خانمی باید در جعبه جواهرات خود داشته باشد، بیشتر آشنا شدیم. درست است که انتخاب اکسسوری و جواهرات امری سلیقه‌ای است و سلیقه یک خانم 50 ساله با یک خانم 20 ساله در انتخاب این قطعات ممکن است تفاوت‌هایی اساسی داشته باشد اما برخی زیورآلات قرن‌ها است که در بین خانم‌ها از هر سن و سلیقه ترند بوده است. اگر قصد خرید جواهراتی زیبا و شیک و البته با قیمت مناسب را دارید، می‌توانید از مدل‌های گوناگون جواهرات شیک از گالری جواهرسازی عبدالهی دیدن نمایید.

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • خانم بینوا 20 مرداد 1402 / 09:16

    خیلی ممنون از راهنمایی های شما
    ولی پول کو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

شعب ارگ تجاری تجریش

شعب دنیای جواهر اقدسیه

شعبه پالادیم زعفزانیه